کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317833 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه ویندوز 10 ایکس بار دیگر به تأخیر افتاد

به گزارش سافت گذر، به نظر می رسد زمان بر وفق مراد ویندوز 10 ایکس نیست. در اکتبر 2019، اول خبر رسید که این سیستم عامل مخصوص دستگاه های دارای دو نمایشگری است و حتی شبیه سازهایی هم برای آن منتشر شد. سپس در مارس و می 2020 عرضه آن به تأخیر افتاد. البته نه تنها این پلتفرم با تأخیر مواجه گردید، بلکه مشخص شد که می توان از آن در دستگاه های دارای یک نمایشگر نیز بهره برد. مایکروسافت گفت که می خواهد مطابق نیاز کاربران و مشتریان محصولاتش را تولید کند.

مایکروسافت ویندوز 10 ویندوز 10 ایکس ویندوز سیستم عامل

حالا هر نوع خبر مربوط به دستگاه سرفیس نئو از سایت مایکروسافت حذف شده تا این گونه برداشت شود که این وسیله در سال 2022 معرفی خواهد شد. تا به امروز، انتظار داشتیم ویندوز 10 ایکس در فصل بهار برای همه منتشر شود ولی بر اساس گزارش جدیدی که به دستمان رسیده، گویا نباید به این تاریخ دلخوش باشیم.

به جای این، ویندوز 10 ایکس تنها در فصل بهار نهایی خواهد شد و دستگاه هایی که از آن بهره می برند نیز در نیمه دوم 2021 به بازار خواهند آمد. از آن جایی که مایکروسافت معمولاً در مورد این شایعات صحبت نمی کند، سؤالاتی در ذهن کاربران به وجود می آید. به هر حال، جدیدترین خبری که در مورد این سیستم عامل شنیده ایم این است که ویندوز 10 ایکس از نرم افزارهای Win32 پشتیبانی خواهد کرد هرچند برخی ها عکس این قضیه را مشاهده کرده اند. به علاوه، تا کنون هیچ خبر تازه ای در مورد سرفیس نئو هم نشنیده ایم.

تأخیر در عرضه ویندوز 10 ایکس برای دستگاه های تک نمایشگری یعنی نسخه مخصوص دستگاه های دو نمایشگری هم با تأخیر بیشتری مواجه شده است زیرا برای توسعه آن باید زمان بیشتری گذاشته شود. به علاوه، هر نوع تأخیری که تا به امروز در ویندوز 10 ایکس به وجود آمده، روند توسعه ویندوز 10 را نیز تحت تأثیر قرار داده است. پاییز پارسال، ویندوز 10 به صورت جزئی آپدیت شد و دلیل آن هم این بود که انتظار می رفت ویندوز 10 ایکس به صورت آزمایشی عرضه گردد ولی این گونه نشد تا بار دیگر نسخه 21H1 ویندوز 10 جزئی باشد.

ویندوز 10 نسخه 21H2 که با اسم رمز Sun Valley شناخته می شود، یک آپدیت گسترده خواهد بود که گویا تغییرات ظاهری متعددی خواهد داشت. به علاوه، رایانه های ویندوزی دارای پردازنده های ARM نیز می توانند از نرم افزارهای 64 بیتی پشتیبانی کنند و حتی این احتمال را می دهیم که امکان اجرای اپلیکیشن های اندرویدی نیز در ویندوز 10 فراهم خواهد بود. حالا اگر تأخیر ویندوز 10 ایکس بر ویندوز 10 تأثیر بگذارد، یعنی باید تا بهار سال بعد منتظر تغییرات گسترده باشیم.

همان طور که گفتیم، خوشبختانه ویندوز 10 ایکس احتمالاً در بهار نهایی خواهد شد بنابراین تأخیر آن چنانی در روند توسعه ویندوز 10 نخواهیم دید. اما آن گونه که تا کنون برداشت کرده ایم، هیچ چیز از مایکروسافت بعید نیست.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48729 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/30 تعداد مشاهده: 3937
سافت گذر