کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317949 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه 21H1 ویندوز 10 برای آزمایش در دسترس قرار گرفت

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت امروز خبر داد که نسخه 21H1 ویندوز 10 به صورت آزمایشی در اختیار شرکت های مختلف قرار گرفته و این یعنی آنها می توانند ویژگی های مختلف آن را امتحان نمایند تا وقتی آپدیت به صورت رسمی عرضه شد، از امکاناتش باخبر باشند.

ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت سیستم عامل آپدیت ویندوز 10

واقعیت آن است که این آپدیت امکانات بخصوصی ندارد و بیشتر قابلیت های آن همان هایی هستند که پیش از این در دو نسخه 20H2 و 2004 دیده بودیم. تمامی این ورژن ها به زودی آپدیت های تجمعی یکسانی دریافت خواهند کرد و تنها به طور کاملاً جزئی با هم فرق خواهند داشت.

آن طور که از اسناد مایکروسافت برداشت می شود، مایکروسافت اج قدیمی حذف خواهد شد ولی گویا این ادعا هنوز شکل واقعیت به خود نگرفته است. مایکروسافت اج قدیمی همراه با آپدیت دومین سه شنبه ماه آوریل از نسخه های 20H2 و 2004 حذف خواهد شد بنابراین نسخه 21H2 آن را از بین نخواهد برد و تنها اولین ورژنی است که این مرورگر را به صورت پیش فرض با خود ندارد.

سایر امکانات جدیدی که انتظار داریم در این آپدیت ببینیم هم زیاد نیستند. از جمله این موارد می توانیم به پشتیبانی از چند دوربین در Windows Hello و امکان انتخاب وبکم اکسترنال به عنوان دوربین پیش فرض، بهبود اپلیکیشن Windows Defender Guard و بهبود Windows Management Instrumentation اشاره کنیم.

فایل های نصبی و ISO این آپدیت از اینجا قابل دانلود هستند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48731 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/30 تعداد مشاهده: 3149
سافت گذر