کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/14 | اعضاء: 317543 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هنوز چند ماه تا انتشار نسخه اندرویدی کلاب هاوس باقی مانده است

به گزارش سافت گذر، طبق اعلام پائول داویسون، هم بنیان گذار کلاب هاوس، نسخه اندرویدی این شبکه اجتماعی تا چند ماه آینده عرضه خواهد شد. او این خبر را زمانی اعلام کرد که در حال ضبط یک ویدیو جهت آپلود در یوتیوب بود.

کلاب هاوس اندروید Clubhouse

این برای نخستین بار نیست که خبرهای مربوط به انتشار کلاب هاوس برای اندروید را می شنویم. در پست وبلاگی ماه ژانویه، فقط اشاره شده بود که به زودی ورژن اندرویدی این شبکه اجتماعی عرضه می شود ولی تاریخ دقیقی اعلام نشده بود. حالا یکی از شبکه های تلویزیونی گزارش داده که کلاب هاوس برنامه نویس اندرویدی به نام موپوا اوگاندیپ را استخدام کرده تا روند توسعه این شبکه اجتماعی را برای این سیستم عامل آغاز کند.

قدرت فزاینده کلاب هاوس همواره مورد توجه شرکت های مختلف دنیای تکنولوژی بوده است زیرا آنها می خواهند پیش از اینکه رقیب جدیدی پیدا کنند، خودشان در آن زمینه پیشگام شوند. برای مثال، خبر رسید که فیسبوک دارد روی آلترناتیو کلاب هاوس کار می کند و تلگرام نیز با آپدیتی قابلیت چت صوتی را به دست کاربران رساند.

با توجه به اینکه رقبای کلاب هاوس دارند امکانات مشابهی در محصولاتشان عرضه می کنند، مشخص نیست آیا این شبکه اجتماعی دسترسی را برای همه باز خواهد کرد یا خیر. از یک طرف، اختصاصی بودن یک محصول می تواند باعث افزایش ارزش یک کالا شود و از طرفی حضور رقبای قدرتمند ممکن است رشد کلاب هاوس را با مشکل مواجه سازد.

 

 
منبع: neowin.net 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48738 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/03 تعداد مشاهده: 2613
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر