کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317529 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه 87 موزیلا فایرفاکس منتشر شد

به گزارش سافت گذر، موزیلا به تازگی خبر از عرضه نسخه 87 فایرفاکس را داده که در آن امکانات تازه ای نظیر SmartBlock وجود دارد. این ویژگی باعث خواهد شد همزمانی که دارید در حالت مخفی و به صورت ETP وبگردی می کنید، سایت ها از دسترس خارج نشوند.

موزیلا فایرفاکس مرورگر موزیلا فایرفاکس مرورگر فایرفاکس

موزیلا در مورد SmartBlock می گوید:«« SmartBlock با روش ساخت مبناهای درونی از فعالیت آیتم های مخصوص ردیابی متفرقه جلوگیری می کند. این مبناها با هدف اینکه سایت ها به درستی اجرا شوند، به کار می روند. در واقع SmartBlock به سایت های مشکل دار اجازه می دهد از مبناهای اصلی خود بهره ببرند تا آن طور که خودشان مایل هستند، اجرا شوند. برای بهره مندی از این ویژگی نیازی به نصب هیچ افزونه یا ردیاب متفرقه ای نیست زیرا SmartBlock به طور پیش فرض در فایرفاکس وجود دارد بنابراین ردیاب های متفرقه نمی توانند شما را در فضای اینترنت ردیابی کنند. خودِ این مبناها نیز هیچ کدی ندارند تا بتوانند به خوبی و بدون هیچ مشکلی اجرا شوند»».

دیگر تغییر اعمال شده همراه با نسخه جدید فایرفاکس، به بخش HTTP Referrer مربوط می شود که به صورت پیش فرض هر نوع اطلاعات مربوط به مسیرهای مختلف را کوتاه می کند. آن طور که موزیلا می گوید، این ویژگی از انتشار داده های شخصی افراد جلوگیری خواهد کرد. این قابلیت برای تمامی درخواست های ردیابی، مکان یابی، مشاهده تصاویر، متن و . . . تعبیه شده است.

سایر امکانات جزئی فایرفاکس 87 عبارتند از اضافه شدن منطقه Silesian، پشتیبانی کامل از خواننده صفحه نمایش macOS موسوم به VoiceOver و نمایش قسمت های حاوی کلمه جستجو شده در اسکرول بار هنگام استفاده از قابلیت Find in Page.

برای بهره مندی از این آپدیت، منوی فایرفاکس را اجرا و به قسمت های Help و About Firefox بروید. سپس پنجره ای باز خواهد شد تا به شما بگوید یک نسخه جدید در حال دانلود شدن است. اگر کاربر فایرفاکس لینوکسی هستید، احتمالاً باید مدتی دیگر منتظر بمانید تا بتوانید این آپدیت را دریافت کنید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48749 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/05 تعداد مشاهده: 2652
سافت گذر