کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317946 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ده نکته مهم درباره ی طراحی سایت که همه باید بدانند

کسب و کارهای دیجیتال پیش از هرچیز نیاز به یک وبسایت قوی و پربازده برای آغاز کار دارند. برخلاف چیزی که ممکن است به نظر برسد، طراحی سایت جزییات بسیار زیادی دارد که گاهی ممکن است به آن‌ها بی‌توجهی کنیم و اثرات منفی زیادی بر نحوه فعالیت دیجیتال ما بگذارد. در این مطلب قصد داریم به مهم‌ترین نکاتی که هنگام طراحی سایت بایستی به آن توجه کنید، بپردازیم.

  • به ریسپانسیو بودن سایت توجه کنید!

ممکن است وقتی طراحی سایت را برون سپاری می‌کنید، هنگام تحویل یک پروژه با رعایت تمام نکته‌های مدنظرتان را در لپ تاپ طراح مشاهده کنید که از تمام موارد آن راضی باشید. اما به مرور متوجه شوید که نظرات کاربران و نتایج گزارشات مواردی مثل زمان بسیار کوتاه سپری شده در سایت تان، حاکی از وجود اشکال است. و این اشکال می‌تواند مربوط به مساله ریسپانسیو بودن باشد. کاربران وبسایت‌ها از دستگاه‌های مختلفی برای اتصال به اینترنت، جستجو، رسیدن به وبسایت و در نهایت خرید از سایت شما استفاده می‌کنند. ممکن است این دستگاه‌ها  تبلت، گوشی موبایل، آيپد، لپ تاپ و... باشد. اگر در به کاربردی بودن سایت برای تمام دستگاه‌ها، توجه نکنید بسیاری از کسانی که به سایت شما می‌آيند مشکلاتی در دسترسی به صفحات، خواندن مطالب، کلیک کردن روی کلیدها و حتی خرید داشته باشند. منظور از ریسپانسیو بودن این است که سایت شما بایستی برای تمام کاربران با تمام دستگاه‌های دیجتال، تجربه مشابهی ایجاد کند.

۲. سرعت سایت را فدای موارد ثانویه نکنید!

یکی از مهم‌ترین مواردی که در سئوی وبسایت تاثیر چشم‌گیری دارد سرعت سایت است. آمارها نشان می‌دهند که کاربران به طور میانگین بیش از ده ثانیه منتظر لود شدن سایت نمی‌مانند و اگر با سرعت پایین مواجه شوند به سراغ سایت بعدی می‌روند. برای داشتن سایت با سرعت بالا بایستی از قراردادن تصاویر و قالب‌های گرافیکی  با حجم زیاد که لود شدن آن‌ها زمان‌بر است، اجتناب کنید. اگر درحال حاضر نمی‌دانید سایت شما از سرعت کافی برخوردار است یا خیر به می‌توانید با ابزار آنلاین Gmetrix آن را بررسی کنید.

۳. به روانشناسی رنگ توجه کنید!

امروزه با شناخت مناسبی که ازبحث UX  وجود دارد، بسیاری از ما می‌دانیم که چیزی به نام سایت قشنگ و زشت وجود ندارد و هر وبسایتی بایستی با توجه  به زمینه فعالیت و نوع مخاطبان خود و همچنین مفهومی که باید القا کند طراحی شود. یعنی عناصر گرافیکی و موارد مربوط به ظاهر سایت بایستی بر اساس تجربه‌ای که به کاربران می‌دهند، بررسی و ارزیابی بشوند. یکی از موارد بسیار مهمی که وجود دارد روانشناسی رنگ در طراحی سایت است. رنگ بندی وبسایت‌ها بایستی بر اساس هویت برند و مواردی که در بازاریابی دیجیتال اهمیت دارند انتخاب شوند و سلیقه شخصی در آن تا حد بسیار کمتری دخیل است.

۴.مطمئن شوید عناصر قابل کلیک به اندازه کافی گویا هستند!

کلیدهای CTA، لینک‌های روی انکرتکست‌ها و هر مورد دیگری که کاربران می‌توانند به هرنوعی روی آن کلیک کنند بایستی از باقی قسمت‌ها به طرز واضحی متمایز شده باشد. اگر دکمه خرید نهایی یا دانلود را با رنگ بارز و نوشته‌ی دقیقی مشخص نکنید ممکن است کاربران نتوانند تشخیص این دهند که می‌توانند کلیک کنند و به مسیر دیگری هدایت شوند. به طور مثال اگر جاهای مختلفی از محتوای متنی با یک خط زیر آن و رنگ آبی نوشته می‌شود، دیگر لینک‌ها از متن عادی قابل تشخیص نخواهند بود و کلیک مورد انتظار را نخواهند گرفت.

۵. محتوای چشمک زن!

اگر فکر می‌کنید محتوایی که تکان می‌خورد یا چشمک می‌زند می‌تواند در جلب توجه کاربران تاثیر مثبتی بگذارد، باید اشاره کنیم که این جلب توجه لحظاتی بیشتر دوام نمی‌آورد. چرا که این موارد ابدا چشم‌نواز نیستند و حتی می‌توانند زننده باشراند و کاربران را بلافاصله پس از ورود از بازدید منصرف کنند. دلیل دیگری که بهتر است از قرار دادن محتوای چشمک زن خودداری کنید این است که به دلیل زیاد استفاده شدن این نوع محتوا در تبلیغات عموم کاربران آن را با تبلیغات مزاحم اشتباه می‌گیرند.

۶. اسکن صفحات را ساده نگه دارید

اغلب ما به صورت ناخودآگاه در مواجهه با هر نوع محتوایی، پیش از خواندن با تمرکز ابتدا آن صفحه را از ابتدا تا انتها با چشم اسکن می‌کنیم تا قالب آن را بررسی کنیم. اگر در این بررسی کوتاه به این نتیجه برسیم که طراحی سایت منظم بوده و سلسله مراتبی دارد خواندن را شروع می‌کنیم. بنابراین مهم است قالب را طوری طراحی کنیم که کاربر در همان چند ثانیه بازدید اول متوجه شود می‌تواند چیزی را که می‌خواهد به سادگی در سایت شما پنهان کند. طراحی‌های شلوغ و درهم باعث ایجاد گیجی و سردرگمی و درکاربران و افزایش نرخ پرش می‌شود.

 

۷.اطلاعات تماس را در مکان مناسب نمایش دهید

در بهترین حالت اگر محتوای خوب با سئوی خوبی را روی سایت خود قرارداده باشید و زیاد بازدید بگیرد، طراحی سایت شما هم زیبا و چشم نواز باشد، و کاربر مجاب شود که از این سایت خرید کند، اما به درستی هدایت نشود، یا نتواند اطلاعات تماس درستی از شما به دست بیاورد، تمام زحماتتان را هدر داده‌اید. بسیاری از طراحان با قرار داشتن اطلاعات تماس روی تمام صفحات مشکل دارند. اما واقعیت این است که وجود یک شماره تلفن یا اطلاعاتی در حد یک کارت ویزیت کوچک در صفحات سایت باعث می‌شود کاربران بلافاصله پس از ورود از طریق مطلب موردنظرشان به شماره تماس شما دسترسی داشته باشند و گام اول اعتمادسازی یا سرنخ اول خرید در دسترس‌شان قرار بگیرد.

۸. لینک‌ها را دوباره چک کنید!

این که لینکی در صفحه‌ای از سایت خود قراربدهید، اما کار نکند یا خراب باشد، چیزی نزدیک به فاجعه برایتان رقم می‌زند. اولین بازخورد این  اتفاق از بین رفتن اعتماد کاربر است. چرا که می‌بیند مساله‌ای که برای او آن قدر حائز اهمیت بوده که روی آن کلیک کند برای این سایت اهمیت چندانی نداشته است و به آن توجه نکرده است.

۹. از فونت مناسب استفاده کنید

نوشته‌های سایت شما تنها موقعی خواندنی می‌شوند که فونت مناسب و سایز مناسبی انتخاب کرده باشید. منظور از فونت مناسب، فونتی است که خوانا باشد و ضخامت کافی را داشته باشد. فونت‌های فانتزی یا بیش از حد متفاوت برای وبسایت مناسب نیستند. بعد از انتخاب فونت توجه کنید که سایز مناسب برای تمام سنین و تمام افراد را در نظر بگیرید.

۱۰. سایت را در تمام مرورگرها ارزیابی کنید

آمارها نشان می‌دهد بیشتر کاربران به ترتیب از مرورگرهای گوگل کروم، بینگ و فایرفاکس استفاده می‌کنند. بهتر است نسخه نهایی سایت خود را در تمام مرورگرها بررسی کنید و مطمئن شوید درهمگی آن‌ها به اندازه کافی خوب ظاهر می‌شوند.

جمع بندی

در نهایت میتوانید از خدمات طراحی سایت در مشهد وب سایت تاس به آدرس https://tasagency.net/web-design-in-mashhad/  مراجعه کنید

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48753 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/01/07 تعداد مشاهده: 2152
کلید واژه ها:
سافت گذر