کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317946 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جبران خطای نیروی انسانی با کمک پلتفرم دوسویه آنلاین خدمات اقامتی

نیاز به گشت و گذار و تفریح در همگان مشاهده می شود اما خواسته های مردم با یکدیگر متفاوت است به گونه ای که برخی از آنها مسافرت های داخلی و برخی دیگر سفر های خارجی را انتخاب می کنند. یکی از مهمترین کارهایی که قبل از سفر باید انجام شود را می توان انجام امورات رزرواسیون دانست. امورات رزرواسیون شامل رزرو: بلیط، هتل و تور های مسافرتی و رزرو هتل شرکتی می شود که مراکز متعددی اقدام به ارائه این خدمات نموده اند و می توانید یکی از بهترین ها را از میان آنها انتخاب نمایید. برخی از مراکز در سطح شهر فعالیت می کنند که رزرو از این روش ممکن است مشکلاتی نیز برایتان داشته باشد و به همین دلیل این روش رفته رفته کمتر مورد توجه قرار گرفته و جای خود را به مراکز اینترنتی بخشیده است. از طریق آژانس های اینترنتی خواهید توانست در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین هتل و بلیط ها را رزرو نمایید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

آیا آژانس های مسافرتی عاری از خطا هستند؟

امروزه روش های اینترنتی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته اند و دلیل این امر سهولت در انجام دادن امورات در این روش است اما آیا این روش هیچ گونه مشکلی ندارد؟ طبیعتا آژانس های گردشگری اینترنتی نیز می توانند مشکلاتی داشته باشند و حتما باید تمامی این مشکلات به بهترین شکل ممکن پوشش دهی شوند تا میزان خطا به حداقل برسد. آژانس های گردشگری به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که هریک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و خدمات متفاوتی نیز ارائه می کنند. صنعت گردشگری روز به روز در حال پیشرفت است و این پیشرفت شامل نحوه عملکرد آژانس های اینترنتی نیز خواهد شد به گونه ای که آژانس های اینترنتی با استفاده از ابزارهای جانبی و یا سیستم های قدرتمند می توانند این مشکلات را برطرف سازند. انتخاب روش های مناسب برای پوشش دهی خطا از اهمیت بالایی برخوردار است و یک مدیر موفق همیشه در تلاش است که با بهترین راه ها مشکلات خود را برطرف سازد.

 

جبران خطاهای نیروی انسانی با چنلید

یکی از اصلی ترین مواردی که باعث بروز مشکل یا خطا در سیستم گردشگری می شود نیروی انسانی است.‌ همانطور که می دانید اغلب فعالیت های مسافرتی توسط نیروی انسانی مدیریت می شود و تقریبا در هر بخش آژانس های اینترنتی شاهد فعالیت آنها هستیم. یکی از بخش هایی که نیروی انسانی تاثیر بسزایی در آن دارد را می توان بخش مربوط به رزرو هتل دانست. هتل ها از تنوع بالایی برخوردار هستند و جمع آوری اطلاعات آنها یکی از نیازهای آژانس گردشگری به شمار می رود. تا چندی پیش جمع آوری کلیه اطلاعات مربوط به هتل ها بر عهده نیروی انسانی بود و شخص باید انواع اقسام هتل ها را بررسی می کرد تا بتواند بهترین موارد را برای ارائه خدمات انتخاب نماید. توجه داشته باشید که امروزه پلتفرم ها جایگزین کار نیروی انسانی شده اند و کلیه فعالیت های مسافرتی هتل توسط آنها مدیریت می شود. چنلید اطلاعات دقیقی در رابطه با انواع اقسام هتل های مختلف در اختیارتان قرار خواهند داد و مدیران آژانس های اینترنتی این امکان را دارند تا خدمات تک تک آنها را ارائه کنند.

مزایای استفاده از چنلید

استفاده کردن از چنلید مزایای بسیاری دارد و از این رو بسیاری از آژانس های گردشگری از آن استفاده می کنند. در حالت کلی چنلید باعث تعامل خریدار و تامین کننده هتل ها شده و در نتیجه یک معامله دو سر برد است. آژانس های گردشگری بیشترین سود را خواهند برد چرا که می توانند هتل های رنگارنگ بسیاری را مشاهده کرده و در نتیجه نسبت به رزرو اقدام کنند. همچنین میزان قیمت های ارائه شده برای هتل ها پایین تر از سایر مراکز خواهد بود. هتل ها نیز سود بسیاری از فعالیت چنلید می برند‌. یکی از اصلی ترین ویژگی های چنلید، امکان ثبت نام تمامی انواع هتل ها است به گونه ای که هم هتل های پیشرفته و مطرح و هم هتل های معمولی و ارزان قیمت می توانند به راحتی در آن ثبت نام کنند. همچنین ثبت نام هتل های نوپا و کمتر دیده شده در آن یکی از بهترین راه های برند سازی و تبلیغات خواهد بود.

 

منظور از خطاهای انسانی چیست؟

خطاهای انسانی به بخش های مختلفی دسته بندی می شوند چرا که طبیعتا انجام دادن کارها توسط شخص می تواند مشکلات مختلفی ایجاد کند. شرکت های گردشگری برای اینکه بتوانند به سرعت اطلاعات مربوط به هتل های مختلف را داشته باشند به چند نیروی انسانی نیاز دارند و طبیعتا استفاده از نیروی انسانی باعث افزایش میزان هزینه های شرکت نیز خواهد شد. اما تنها هزینه آن نیست که مطرح است بلکه خطاهایی که ممکن است به دست نیروی انسانی جمع آوری اطلاعات هتل به وقوع بپیوندد مهمترین موارد خواهد بود. یکی از این خطاها ثبت نادرست اطلاعات هتل است به گونه ای که گاهی مواقع به دلیل اشتباه در ثبت اطلاعات برخی از خریداران مجبور به برگشت دادن هتل شده اند. چنلید این مشکل را به خوبی پوشش می دهد و با استفاده از آن دیگر نیازی به نیروی انسانی نیست. چنلید کاملا به صورت سیستمی عمل خواهد کرد و به همین دلیل امکان بروز مشکل و خطا در آن به حداقل رسیده است.

بهترین چنل منیجر هتل

انتخاب بهترین چنل منیجر از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که در صورت انتخاب مرکز معتبر از بهترین خدمات برخوردار خواهید شد. چنلید به عنوان یکی از پلتفرم هایی مطرح شده است که تعداد زیادی از چنل منیجر ها را به سامانه خود متصل کرده است و پیرو آن هتل های بسیاری را تحت پوشش خود داشته و با استفاده از آن مدیران آژانس های گردشگری می توانند اطلاعات هتل های مختلفی را ارائه کنند. یکی از اصلی ترین تمایزات چنلید، سامانه قدرتمند آن است به گونه ای که خواهد توانست در کوتاه ترین زمان بهترین عملکرد را داشته باشد. کارشناسان چنلید نیز به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته آماده ارائه خدمات پشتیبانی هستند و با اخذ راهنمایی از آنها می توانید از تجربه این افراد استفاده کنید.

 برگرفته از وب سایت https://channelead.ir

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48813 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: آیپان تاریخ خبر: 1400/01/17 تعداد مشاهده: 2709
کلید واژه ها:
سافت گذر