کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317877 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایجاد مشکل در ویندوز 10 با آپدیت تجمعی KB5001391

به گزارش سافت گذر، در روزهای ابتدایی هفته جاری بود که مایکروسافت یک آپدیت تجمعی با عنوان KB5001391 را برای کاربران آزمایشی کانال های بتا و پیش نمایش ویندوز 10 عرضه کرد. قرار بود همراه با این به روزرسانی ویژگی News and Interests که پیش از این برای کاربران کانال مخصوص توسعه دهندگان بود، فعال شود.

ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت سیستم عامل سیستم عامل ویندوز

با این حال، به نظر می رسد این آپدیت مشکلات و خطاهایی مانند GSOD (صفحه نمایش سبز) و BAD_POOL_CALLER را به وجود آورده است. در واقع این باگ زمانی فعال می گردد که می خواهیم رایانه را روشن کنیم بنابراین عملاً کار کردن با کامپیوتر را غیرممکن می کند. بعضی از کاربران گزارش داده اند که لغو نصب این به روزرسانی، مشکل به وجود آمده را حل کرده است.

به خاطر گزارش های کمی که در بخش Feedback Hub و شبکه اجتماعی Reddit دیده ایم، احتمال می دهیم که این باگ زیاد گسترده نیست. حتی در کامپیوترهایی که نسخه 21H1 ویندوز 10 نصب است، این مشکل به وجود نیامده است.

کشف شدن باگ های این چنینی در نسخه های بتا و آزمایشی چندان تعجب برانگیز نیست اما بروز خطاهایی در ورژن های پیش نمایش که تقریباً آماده عرضه شدن به صورت عمومی هستند، موجب شگفتی است. با این وجود، اگر علاقه دارید ویژگی News and Interests را در ویندوز 10 ببینید، بهتر است برای نصب این آپدیت عجله نکنید و کمی بیشتر منتظر بمانید.

اگر تا کنون این آپدیت را نصب کرده و با مشکلات مربوط به آن روبه رو شده اید، می توانید با مراجعه به آدرس Settings> Update & Security> View update history گزینه Uninstall updates و سپس KB5001391 را بزنید تا این آپدیت لغو نصب گردد. همچنین، بد نیست آپشن Pause updates را برگزینید تا نصب به روزرسانی ها چند روزی متوقف شود.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48894 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/02 تعداد مشاهده: 2831
سافت گذر