کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751184736 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318025 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

7 گام ساده برای عیب‌یابی یک شبکه

امروزه، بسياري از ما با شبكه‌هاي كامپيوتري سر و كار داريم. به طور معمول بيشتر ما از تجربه و تخصص كامل براي كار با شبكه‌ها برخوردار نيستيم و به همين دليل، به يك ابزار ساده و با استفاده آسان براي مقابله با مشكلات شبكه‌اي خود نياز داريم. در اين شرايط، ابزارهاي توكار ويندوز مي‌توانند نقطه شروع به‌كار باشند. چند فرمان ساده براي شناسايي و تشخيص مشكلات يك شبكه وجود دارند كه هر سرپرست شبكه (يا كاربري كه مسئوليت اداره شبكه خانگي خود را بر عهده دارد) بايد با آن‌ها آشنايي داشته باشد. اجازه دهيد با بعضي از اين فرامين آشنا شويم.

1- فرض كنيد شما با يك كامپيوتر روي شبكه خود مشكل داريد. اين كامپيوتر نمي‌تواند به اينترنت متصل شود و به هيچ‌يك از منابع شبكه دسترسي ندارد. نخستين كاري كه بايد انجام دهيد، اين است كه وضعيت اتصال فيزيكي (كابل شبكه) آن را بررسي كنيد. پس از اطمينان از صحت اتصال مي‌توانيد به سراغ خط فرمان رفته و يك فرمان ipconfig/all را مانند شكل روبه‌رو اجرا كنيد.


2- مطمئن شويد كه آدرس IP گيت‌وي پيش‌فرض و Subnet Mask همگي درست هستند. در غير اين‌صورت، تنظيمات مربوطه را اصلاح كنيد. البته، به طور معمول مشكلات به اين سادگي دست از سر شما برنمي‌دارند. در مرحله بعد، سعي كنيد سرورهاي شبكه خود را با استفاده از فرمان Ping و آدرس IP آن‌ها پيدا كنيد.


3- اكنون، مشكلات DNS را با پينگ‌كردن نام سرور بررسي كنيد. اگر در اين مرحله با مشكل مواجه شديد، مشكل به DNS داخلي شما مربوط مي‌شود و مي‌فهميد كه بايد به سراغ كدام بخش برويد.


4- اگر پاسخ درستي را دريافت كرديد، پينگ يك سايت وب مانند  www.google.com را آزمايش كنيد. اين كار، تجزيه DNS خارجي را آزمايش مي‌كند. اگر اين مرحله به‌خوبي انجام شد، با مشكل عميق‌تري مواجه هستيد. در مرحله بعد، فرمان netstat -a را اجرا كرده و بررسي كنيد كه چه كسي به كامپيوترتان متصل شده است. به اين ترتيب، مي‌توانيد بفهميد كه آيا يك تروجان يا ويروس كنترل ارتباط را در اختيار گرفته است يا خير.


5- اگر همه چيز درست به نظر مي‌رسد، بايد فرآيند Pathping يا Tracert را مابين ماشين مورد نظر و اينترنت بررسي كنيد تا هرگونه مشكل باقي‌مانده‌اي را تشخيص دهيد. ممكن است در طول آزمايش‌هاي خود متوجه شويد كه ماشين ديگري در حال استفاده از همان آدرس IP يا نام ميزبان دسكتاپ دردسرساز شما است و باعث بروز اين مشكل شده است. در اين وضعيت مي‌توانيد از ابزاري مانند Angry Ipscanner.exe براي جست‌وجوي آدرس IP مورد نظر يا كل شبكه براي يافتن نام ميزبان مشابه استفاده كنيد.


6- اگر هنوز نمي‌توانيد دليل مسئله را پيدا كنيد، ممكن است مشكل به شبكه مربوط بوده و هيچ ارتباطي به يك ماشين خاص نداشته باشد. براي اطمينان از اين موضوع بررسي كنيد كه آيا از يك ماشين ديگر مي‌توانيد به منابع شبكه دسترسي پيدا كنيد يا خير.

7- در مرحله آخر مي‌توانيد نرم‌افزار Wireshark را اجرا كنيد. اين برنامه به تمام ترافيك‌هاي ارسالي و پاسخ‌هاي آداپتور شبكه شما گوش مي‌دهد. البته، بايد بتوانيد داده‌هاي تأمين شده توسط اين نرم‌افزار را بخوانيد. خوشبختانه منابع راهنماي بسيار خوبي به‌صورت آنلاين در اختيار شما قرار دارند كه مي‌توانيد براي تفسير گزارش‌هاي اين برنامه از آن‌ها استفاده كنيد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4894 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1390/01/24 تعداد مشاهده: 1500
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر