کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317946 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی دریافت آپدیت ماه می 2021 ویندوز 10

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت آپدیت ماه می 2021 که پیش از این با عنوان 21H1 شناخته می شد را در روزهای ابتدایی هفته گذشته وارد مرحله پیش نمایش عمومی و فایل های ISO آن را منتشر کرد. با این وجود، برای اینکه بتوانید این به روزرسانی را در رایانه تان نصب کنید، می بایست یکی از کاربران مرحله آزمایش کنندگان باشید.

ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل مایکروسافت آپدیت ویندوز 10

در ادامه می خواهیم نحوه ثبت نام موقت در مرحله نامبرده را آموزش دهیم تا بتوانید این آپدیت را دریافت و نصب کنید.

 

ابتدا برای اینکه بتوانید این به روزرسانی را دریافت نمایید، باید مطمئن باشید تیک گزینه Optional diagnostic data انتخاب شده است. برای انجام این کار به آدرس Settings > Privacy > Diagnostic & feedback بروید و آپشن Optional diagnostic data را بزنید.

 

حالا باید ثبت نام کنید. به همین منظور به آدرس Settings> Update & Security > Windows Insider Program
Windows Insider > Get Started بروید و با وارد کردن اکانت مایکروسافت، گزینه Release Preview Channel را بزنید. در ادامه مراحل را تأیید و ویندوز را ری استارت کنید.

در مرحله بعد شاید شاهد چندین آپدیت تجمعی باشید. اجازه دهید ابتدا این به روزرسانی ها نصب شوند در طی این فرآیند، شاید وارد یک صفحه ساده آپدیت ویندوز بشوید. اگر این اتفاق افتاد و آپدیت ویندوز رخ نداد، ابزار Windows Update Diagnostic را اجرا کنید. البته در برخی موارد این اتفاق نمی افتد و کاربران می توانند بلافاصله پس از ری استارت شدن Feature Update to Windows 10 21H1 را نصب کنند.

پس از نصب این آپدیت که معمولاً 5 تا 10 دقیقه به طول می انجامد، ویندوز را ری استارت کنید. وقتی رایانه بالا آمد، روی استارت کلیک راست کرده و با انتخاب گزینه System و مشاهده مشخصات فنی کامپیوتر، ورژن ویندوز 10 نصب شده را ببینید.

حالا باید از مرحله مخصوص آزمایش کنندگان خارج شوید تا آپدیت های عرضه نشده به طور عمومی را دریافت نکنید. برای انجام این کار به آدرس Settings> Update & Security> Windows Insider رفته و دکمه Stop getting preview builds را بزنید تا خاموش شود. در ادامه به بخش Privacy > Diagnostic & feedback بیایید و آپشن مربوطه را آن طور که خودتان دوست دارید تنظیم کنید.

در این بین، می توانید تا ماه می صبر کنید تا این به روزرسانی به صورت خودکار برایتان منتشر شود. البته این نکته را نیز یادآور شویم که به خاطر برخی مشکلات احتمالی، ممکن است عرضه این به روزرسانی تا ماه ژوئن به طول بینجامد. لازم به ذکر است آپدیت های ویندوز 10 هیچ گاه کاملاً بدون مشکل نبوده اند و صرف اینکه این به روزرسانی ماه می 2021 نام دارد به معنای عرضه قطعی آن در ماه پنجم سال جاری میلادی نیست بلکه وقتی مشکلات و موانع برطرف شدند، کاربران می توانند آن را در رایانه شان نصب کنند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48943 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/12 تعداد مشاهده: 2161
سافت گذر