کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317946 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با عدم تولید ویندوز 10 ایکس، تمرکز اصلی روی ویندوز 10 خواهد بود

به گزارش سافت گذر، یکی از سایت های خبری به نقل از افراد آگاه به این موضوع مدعی شده که تولید ویندوز 10 ایکس به کلی متوقف شده است.

ویندوز ویندوز 10 ویندوز 10 ایکس سیستم عامل مایکروسافت

مایکروسافت برای نخستین بار ویندوز 10 ایکس را در سال 2019 و همزمان با سرفیس نئو و سرفیس دوو معرفی کرد. در حالی که سرفیس دوو بعدها با اندروید عرضه شد اما سرفیس نئو که قرار بود از ویندوز 10 ایکس بهره ببرد، تولید نشد تا این گونه احساس کنیم که این پلتفرم برای دستگاه های دارای یک نمایشگر استفاده خواهد شد. حتی یک نسخه نسبتاً نهایی فاش شد تا این طور برداشت کنیم که ویندوز 10 ایکس مراحل نهایی تولید خود را پشت سر می گذارد و قرار است در فصل بهار عرضه شود. در ادامه و در پاییز پارسال بار دیگر انتشار این پلتفرم با تأخیر روبه رو شد.

حالا یکی از خبرگزاری ها می گوید که برنامه های تأخیر در عرضه ویندوز 10 ایکس به کلی لغو شده اند زیرا تولید این سیستم عامل کاملاً متوقف شده تا تمرکز اصلی مایکروسافت روی ویندوز 10 و آپدیت گسترده آن که در نیمه دوم 2021 منتشر می شود، باشد. در مورد ویندوز 10 ایکس اما، اطلاعات خاصی نداریم که چه زمانی رسماً تولید خواهد شد. حتی با توجه به برداشتی که می توانیم از این خبر داشته باشیم، احتمال می دهیم که این سیستم عامل هیچ گاه عرضه نخواهد شد.

برخی از آزمایش کنندگان دلیل این تصمیم را آماده نبودن ویندوز 10 ایکس می دانند. خودِ مایکروسافت هم اعتقاد دارد زمانبندی و بازاریابی به درستی انجام نشده اند و بازخوردهای دریافت شده از کاربران هم مثبت نبوده است. در حالی که خیلی از افراد به حضور یک سیستم عامل دیگر دلخوش بودند ولی عرضه یک پلتفرم جدید آن هم در دنیایی که به خاطر همه گیری کرونا رایانه های دارای ویندوز 10 به محبوبیت رسیده است، کار سختی خواهد بود. به این دلایل، عدم پشتیبانی از اپلیکیشن های Win32 توسط ویندوز 10 ایکس را نیز اضافه کنید.

به علاوه، در این گزارش آمده که مدیران مایکروسافت معتقدند ویندوز 10 ایکس پاسخگوی نیاز کاربران نخواهد بود بنابراین بهترین کار ارائه امکانات تازه از طریق ویندوز 10 است تا اگر نیازی بود، یک پلتفرم سبک تر بعدها تولید گردد.

با شرایط فعلی، به راحتی می توانیم متصور شویم که ویندوز 10 ایکس به خاطره ها پیوسته و دیگر قرار نیست سیستم عاملی جهت رقابت با Chrome OS تولید شود. ضمناً، در حال حاضر نمی دانیم آیا مایکروسافت برنامه های خودش مبنی بر تغییر ظاهر ویندوز 10 را رسماً معرفی خواهد کرد یا خیر. البته در این گزارش، به صورت غیررسمی عنوان شده که مایکروسافت برنامه هایش برای عدم تولید ویندوز 10 ایکس را اعلام خواهد کرد به همین خاطر باید منتظر ماند و دید این برنامه ها به چه شکل هستند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48970 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/18 تعداد مشاهده: 2405
سافت گذر