کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317531 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار نرم افزار وان پلاس جهت اشتراک گذاری فایل های مختلف

به گزارش سافت گذر، وان پلاس به تازگی اپلیکیشنی منتشر کرده که اشتراک گذاری فایل ها، متون یا تصاویر در میان دستگاه های مختلف را بسیار آسان تر کرده است.

Clipt وان پلاس OnePlus

این اپلیکیشن که Clipt نام دارد، شبیه یک کلیپ بورد متفرقه خواهد بود بنابراین هر آنچه که در رایانه یا گوشی کپی می کنید که در آن Clipt نصب شده است، در سایر دستگاه های دارای این برنامه در دسترس قرار خواهد داشت.

خوشبختانه از نظر سیستم عاملی محدودیتی برای استفاده از Clipt وجود ندارد چرا که می توان همزمان از آن در اندروید و iOS بهره برد و با نصب افزونه مخصوص مرورگر، با این نرم افزار در وسایل گوناگون کار کرد.

البته برای رایانه ها، فعلاً افزونه Clipt جهت نصب در کروم منتشر شده است بنابراین تا زمانی که یک تب در حال اجرا دارید، این برنامه در تمام فضای کامپیوتر کار خواهد کرد. تیم وان پلاس سخت در تلاش است تا افزونه های مخصوص سایر مرورگرها را نیز تولید کند ولی فعلاً تمرکز اصلی او روی مرورگرهای کرومیومی مانند Brave می باشد.

Clipt می تواند در یک لحظه تا 10 مورد کپی شده را ذخیره کند. به منظور مشاهده و پیست کردن این موارد در دستگاه های مختلف، باید وسایل مدنظر به اینترنت وصل باشند.

Clipt از طریق اکانت گوگل درایو کار می کند به طوری که یک فولدر مخفی در آن به وجود می آورد و موارد مدنظر کاربران را در حافظه ابری ذخیره می نماید و آنها را در دستگاه های مختلف در دسترس قرار می دهد. طبیعتاً برای بهره مندی از این برنامه می بایست وارد اکانت گوگل درایو خود شده باشید. البته نگران فاش شدن اطلاعات شخصی نباشید زیرا داده ها رمزگذاری خواهند شد به همین دلیل حتی خودِ وان پلاس نیز به آنها دسترسی نخواهند داشت.

این برنامه را تیم نرم افزاری وان پلاس به نام OneLab تولید کرده که خودش چند هفته پیش راه اندازی شده بود. به خاطر اینکه هم تیم سازنده و هم اپلیکیشن جدید هستند، طبیعی است که در Clipt باگ مشاهده کنیم. از نظر کارایی، این برنامه بسیار ساده می باشد و طبق ادعای یکی از خبرگزاری ها اگرچه Clipt برای پخش اعلانات با کمی تأخیر مواجه است ولی به طور کلی کاربرد مناسبی دارد.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48989 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/21 تعداد مشاهده: 2100
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر