کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317946 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت: آینده جلسات کاری اینگونه خواهد بود

به گزارش سافت گذر، در حالی که کشورهای مختلف دارند در شرایط کرونایی رو به جلو پیش می روند، مایکروسافت در مورد آینده جلسات کاری صحبت کرده است. علی رغم اینکه با عادی تر شدن شرایط در برخی از مناطق، بسیاری از فعالیت های فیزیکی و حضوری به روال معمول خود بازمی گردد ولی مایکروسافت اعتقاد دارد که بسیاری از افراد همچنان ترجیح خواهند داد کارهایشان را به صورت غیرحضوری از راه دور انجام دهند به همین دلیل فراهم کردن زیرساخت های لازم ضروری است.

مایکروسافت کرونا ویروس کرونا

این شرکت با انتشار ویدیویی نحوه مرتب سازی اتاق های جلسات و ظاهر آنها را مشخص کرد. در این کلیپ شیوه چینش ابزار و لوازم مختلف در اتاق های دارای اندازه گوناگون نشان داده و عنوان شده که به چندین دستگاه نیاز است تا افراد حاضر در این جلسات بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در یک اتاق کوچک مثلاً، می توان از یک دوربین و یک صفحه نمایش بزرگ استفاده کرد تا تصویر همه حاضرین در اتاق برای دیگران پخش شود. برای کسانی هم که در اتاق نشسته اند، می بایست از یک صفحه نمایش بزرگ و سیستم صوتی فراگیر استفاده گردد تا صدای همکارانی که در جاهای دیگر هستند، شنیده شود.

مطمئناً اتاق های برگزاری جلسات کاری از نظر اندازه بزرگتر خواهد بود. برای چنین اتاق هایی، مایکروسافت از دوربین های چرخشی بهره می گیرد تا در زمان مناسب روی صحبت کننده متمرکز و یا چندین میکروفون به کار می رود تا جلوی هر کسی گذاشته شود. با این روش، دیگران متوجه خواهند شد که چه کسی دارد حرف می زند.

برای اتاق های بسیار بزرگ هم، چند دوربین، صفحه نمایش و اسپیکر باید به کار رود تا فرآیند صحبت کردن حضار مختلف انجام شود. حتی مایکروسافت یادآور شده که می توان در سقف میکروفون هایی را قرار داد تا جلسه طبیعی تر گردد. ضمن اینکه افکت Teams هم گفتگوها، ارائه های پاورپوینت و سایر محتواهای مرتبط با جلسه را نمایش خواهد داد تا همگان امکان مشاهده آن را داشته باشند.

برای اینکه راهنمایی های لازم به شرکت های متقاضی این دستورالعمل ها انجام پذیرد، مایکروسافت چند روش پیشنهاد داده است. اول آنکه از شیوه Hybrid Workplace Flexibility Guide (مخصوص کارمندان مایکروسافت) استفاده شود. سپس روش Hybrid Work: A Guide for Business Leaders به کار رود.

نکته عجیب آنکه همه این روش ها پیش از کنفرانس بیلد مایکروسافت ارائه شده اند. این رویداد قرار است از سه روز دیگر آغاز شود بنابراین نیازی نیست مدت زیادی برای مشاهده سایر تجهیزات جدید مایکروسافت منتظر بمانیم.

 

 
منبع: neowin.net 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49044 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/01 تعداد مشاهده: 1611
سافت گذر