کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750511956 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317936 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیفون 12 پرو را با چه اپل واچی ست کنیم؟

ست کردن دو محصول با یکدیگر، می‌تواند اهمیت بالایی برای همه داشته باشد. اپل واچ و آیفون از جمله این موارد هستند، اما قیمت بالای آن‌ها سبب می‌شود که خیلی از افراد، چنین امکانی را نداشته باشند. بهترین راه حل، خرید اقساطی این دو محصول با شرایط استثنایی است تا نیازی هم به پرداخت کل هزینه به صورت یکجا نداشته باشید. بدین ترتیب با خیال راحت‌تری می‌تونید محصولات مدنظر خود را از کمپانی اپل خریداری کنید.

خرید اپل واچ ساعت هوشمندی به روز و زیبا

می‌دانیم که اپل واچ از بهترین مکمل‌های آیفون محسوب می‌شود و با ظاهر زیبایی که دارد، ظاهری شیک را برای شما به ارمغان خواهد داشت. خرید اپل واچ در کنار داشتن زیبایی، برای سلامتی و تناسب اندام شما هم کاربرد داشته و فعالیت‌های ورزشی خود را با نظم بیشتری می‌توانید ادامه دهید. اگر به کالری سوزی و داشتن برنامه در ورزش خود علاقه مند هستید، یک اپل واچ بیشترین کمک را به شما خواهد کرد. با خرید آن همراه آیفون ۱۲ پرو، می‌توانید برنامه Health را هم دریافت کرده و اطلاعات آماری بیشتری را دریافت کنید.

اپل واچ گزینه‌های متعددی دارد که برای ست کردن با آیفون 12 پرو بسیار مناسب هستند. شما می‌توانید آخرین نسخه یعنی اپل واچ سری ۶ را مدنظر قرار داده یا نسخه ارزان‌تری به نام اپل واچ SE را خریداری کنید. هرکدام از این محصول در اکونومی اپل دارای بهترین ویژگی‌ها هستند و آن‌ها را دوست خواهید داشت. شما می‌توانید اپل واچ و آیفون ۱۲ پرو مدنظر خود را با شرایط عالی و به صورت اقساطی از بازرگانی سیب خریداری کنید.

معرفی آیفون 12 پرو به صورت اجمالی

آیفون ۱۲ پرو از جمله محصولاتی است که فارغ از مشخصات فنی بالا، طراحی بسیار زیبایی دارد و می‌توانید از طریق ست کردن آن با یک اپل واچ، ظاهر جذاب و زیبایی داشته باشید. آیفون ۱۲ پرو صفحه نمایش ۶.۱ اینچی دارد که کیفیت بالایی داشته و ۸۶ درصد از بدنه جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. صفحه نمایش رزولوشن ۱۱۷۰ در ۲۵۳۲ پیکسلی داشته و می‌توانید از نمایش رنگ‌های واقعی روی آن هم لذت ببرید.

گوشی آیفون ۱۲ پرو به تراشه قدرتمند A14 مجهز شده است که با فناوری ۵ نانومتری ساخته شده است و در سه مدل ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی در اختیار شما قرار می‌گیرد. حافظه رم سریع گوشی هم ۶ گیگابایتی است و مشکلی از بابت اجرای برنامه‌های مختلف نخواهید داشت. سیستم دوربین سه گانه به شما کمک می‌کند که تصویر برداری حرفه‌ای داشته باشید و از قابلیت‌های نرم افزاری آن هم استفاده کنید. این گوشی باتری بزرگی هم دارد که با استفاده عادی، بخش بزرگی از طول روز، نیازی به شارژ مجدد گوشی نخواهید داشت. شما می‌توانید از سنسورهای قدرتمندی مانند Face ID همراه با این گوشی استفاده کنید.

آیفون ۱۲ پرو به سنسور لیدار هم مجهز شده است که در تشخیص عمق به دوربین گوشی کمک می‌کند. وای فای با آخرین تکنولوژی و USB لایتنینگ نیز از دیگر قابلیت‌های عادی این محصول است. با توجه به قیمت این محصول، می‌توانید خرید اقساطی آن را با شرایط مناسب از بازرگانی سیب مدنظر قرار دهید. 

تنها در 45 دقیقه از بازرگانی سیب اقساطی خرید کنید

همین حالا نام بازرگانی سیب را در موتورهای جست و جو بیابید و با مراجعه به آن با استفاده از سامانه ی محاسبه گر اقساطی محصول مورد نظر خود را از نظر اقساطی بررسی کنید. انواع آیفون های سری 12، اپل واچ های سری 6 و اس ای، در این محسابه گر وجود دارند تا به راحتی بتوانید با انتخاب میزان پیش پرداخت ( تنها برای آیفون ها حداقل 40 درصد ) و میزان اقساط از نحوه ی پرداخت آگاه شوید. از سه تا دوازه ماه می توان اقساط را تقسیط کرد. از شرایط مهم خرید اقساطی از بازرگانی سیب؛ وجود دسته چک صیاد و گردش حساب متصل به دست چک است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49270 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/05/02 تعداد مشاهده: 2088
کلید واژه ها:
سافت گذر