کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750511956 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317936 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خرید بک لینک در سئو یک روش کلاه سیاه است یا کلاه سفید؟

در فرآیند لینک سازی سوالی که اغلب برای افراد ایجاد می شود این هست که آیا خریدن بک لینک در سئو بین روش های کلاه سفید هست یا کلاه سیاه؟

جواب ساده هست. مطابق قوانین گوگل استفاده از هر روشی که باعث گمراهی الگوریتم های گوگل بشود خلاف قوانین بوده و در صورتی که گوگل متوجه آن بشود وب سایت مورد نظر با جریمه های سنگین مواجه خواهد شد. هر چند این اصطلاحات کلاه سیاه و کلاه سفید بین سئوکاران سال ها هست که معروف شده است. از این رو خرید بک لینک به هیچ وجه یک روش کلاه سفید به حساب نمی آید و استفاده نادرست از آن گاها عواقب جبران ناپذیری را خواهد داشت. اما این این بدان معنی نیست که خرید بک لینک یا لینک سازی منسوخ شده باشد و نشود از آن برای بهبود رتبه سایت استفاده کرد، بلکه برعکس می تواند اثرات بسیار مطلوبی را برای وب سایت شما داشته باشد. اما آیا دیگر نمی توانیم برای سئو سایت از بک لینک استفاده کنیم؟

اگر سئو کار مبتدی هستید از مشاوره سئو کمک بگیرید

در صورتی که شما یک سئو کار تازه وارد هستید حتما دقت داشته باشید که برای فرآیند و استراتژی لینک سازی حتما از یک مشاور سئو با تجربه کمک بگیرید. استفاده نادرست از روش های لینک سازی می تواند نتایج ناخوشایندی را برای وب سایت شما به همراه داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت سئو مهام تماس بگیرید.

منظور از لینک سازی چیست؟

لینک سازی یا کسب بک لینک به پروسه دریافت لینک از بقیه وب سایت های اینترنتی برای وب سایت خودمان گفته می شود. منظور ما از لینک متن یا تصاویری می باشند که با کلیک بر روی آنها کاربر به صفحه دیگری در اینترنت منتقل خواهد شد. ربات های گوگل زمان بررسی یک صفحه لینک های موجود در آن را هم بررسی نموده و به این صفحات لینک شده مراجعه میکنند. به همین شکل مسیر حرکتی ربات گوگل در اینترنت شکل میگیرد.

اما چه لینک هایی برای سایت شما می تواند اثرات بهتری را داشت باشند؟

بک لینک ها چه مشخصاتی دارند؟

1- لینک سازی یا Link Building یک روش عالی کسب و کار شما در دنیای وب خواهد بود.
2- لینک‌هایی که بازدید کننده‌های بیشتری داشته باشند یا به اصطلاح Relevant Visitors را به ارمغان بیاورند از ارزش بالایی برخوردار می باشند.
3- لینک‌ها به طور مستقیم بر روی رتبه‌بندی‌های موتورهای جستجو اثر می‌گذارند، افزون بر این به وب سایت‌های مختلف این امکان را می‌دهند تا بتوانند اهداف مورد نظر مشتریان یا بازدیدکننده‌هایشان را متوجه شده و روی آن‌ها برنامه‌ریزی کنند. در حقیقت لینک‌ها و آمارهای استقبال از آنها خواسته‌های بازدید کننده‌ها و مشتریان شما را مشخص کرده و به اطلاعتان می‌رسانند.

از چه وب سایت هایی لینک بگیریم؟

پارامتر های بسیاری برای این که مشخص کنیم از چه سایتی بک لینک بگیریم وجود دارند. اما مهمترین آن ها را در زیر لیست کرده ایم:

  • توجه به قدرت دامنه سایت DA
  • توجه به رتبه الکسا وب سایت
  • توجه به لینک های ورودی و خروجی وب سایت
  • توجه به سن دامنه ای که از آن لینک دریافت می کنید

مشاوره سئو

در این مقاله سعی کنید به صورت کوتاه موارد مهم در خرید بک لینک را بررسی کنید. در صورتی که سوالی داشته باشید می توانید با متخصصان شرکت سئو مهام در تماس باشید. آژانس دیجیتال مارکتینگ مهام بواسطه تیمی مجرب و حرفه ای آماده کمک به کسب و کار اینترنتی شما می باشد. ما تا به حال کسب و کار های زیادی را در این مسیر همراهی کرده ایم.

مشاوره سئو در تهران از مهم ترین کارهای شرکت مهام میباشد مهام با تیم مجرب مشاوره سئو میتواند شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کند تا بتوانید پروژه خودرا به بهترین نحو ممکن مدیریت کنید برای ارتباط با مشاورهای سئو مهام کافیست با شماره تلفن 09378376373 تماس حاصل بفرمایید و مشاوره بهینه سازی سایت خودرا رایگان شروع کنید .

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49285 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/05/17 تعداد مشاهده: 409
کلید واژه ها:
سافت گذر