کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش تغییر تم در گوشی‌های شیائومی

منظور از تم، ظاهر کلی رابط کاربری یک گوشی است. کاربران می‌توانند تم گوشی خود را آن گونه که می‌خواهند، شخصی‌سازی کنند، اما روش تغییر تم گوشی سامسونگ، گوشی هواوی، گوشی آیفون، گوشی شیائومی و دیگر برندهای گوشی با هم دیگر فرق دارد. به علاوه، میزان قابل شخصی‌سازی بودن رابط کاربری هر کدام از این گوشی‌ها با گوشی‌های دیگر فرق دارد.

در این مقاله می‌خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه تم گوشی سامسونگ، هواوی، آیفون و شیائومی را تغییر دهید. با ما همراه باشید.

نحوه تغییر تم گوشی شیائومی

گوشی شیائومی دارای رابط کاربری MIUI است. برای تغییر تم این رابط کاربری می‌توانید مطابق مراحل زیر عمل کنید.

۱- ساخت اکانت Mi

بدون اکانت Mi نیز می‌توانید تم استور شیائومی را بگردید اما اگر بخواهید این تم‌ها را دانلود کنید، نیازمند حساب کاربری Mi هستید. برای ساخت این حساب کاربری وارد سایت account.xiomi.com شوید و یک حساب کاربری برای خود بسازید. سپس از طریق تنظیمات گوشی خود و ضربه زدن روی گزینه Mi account می‌توانید به این حساب کاربری دسترسی داشته باشید.

۲- مرور کردن تم استور شیائومی

وقتی حساب کاربری خود را ساختید می توانید تم‌های مورد نظر خود را در آن جستجو و دانلود کنید. روی اپلیکیشن themes در گوشی خود ضربه بزنید تا وارد تم استور شوید.

۳- دانلود کردن یا سازماندهی تم‌های MIUI

اگر تم مورد علاقه خود را در تم استور پیدا کردید، می‌توانید با ضربه زدن روی یک دکمه دانلود سبز، آن را دانلود کنید. وقتی دانلود تمام شد، دکمه دانلود به دکمه Apply تغییر می‌کند که با ضربه زدن روی آن می‌توانید تم گوشی خود را به تم دانلود شده، تغییر دهید.

اگر تعدادی تم دانلود کردید و می‌خواهید همه آن‌ها را در کنار هم ببینید، دو گزینه دارید. می‌توانید با ضربه زدن روی آیکون لبخند، این تم‌ها را در اپلیکیشن themes ببینید. راه دیگر این است که به آدرس settings>themes بروید. در اینجا باید یک بخش my themes ببینید که تم‌های دانلودی شما در آن قرار دارند. از همین بخش می توانید هر یک از تم‌های دانلودی را حذف کنید.

نحوه تغییر تم گوشی سامسونگ

گوشی سامسونگ دارای رابط کاربری One UI است. این رابط کاربری، تم‌های بسیار متنوعی دارد که با انجام مراحل زیر می‌توانید هر یک از این تم‌ها را برای گوشی سامسونگ خود انتخاب کنید:

۱- وارد تنظیمات گوشی خود شوید.

۲- به پایین اسکرول کرده و روی گزینه Themes ضربه بزنید.

۳- دسته‌بندی‌های مختلف را مرور کرده و دسته‌بندی مورد نظر  خود را انتخاب کنید.

۴- تم مورد نظرتان را از دسته‌بندی انتخاب شده، برگزینید و روی آن ضربه بزنید.

۵- روی گزینه دانلود ضربه بزنید (بعضی از تم‌ها پولی هستند و باید آن‌ها را بخرید).

۶- روی گزینه Apply ضربه بزنید تا تم گوشی سامسونگ شما به تم دانلود شده تغییر کند.

نحوه تغییر صفحه نمایش همیشه روشن در گوشی سامسونگ

حالا که با تغییر تم گوشی‌های سامسونگ آشنا شدید، بد نیست که نحوه تغییر صفحه نمایش همیشه روشن این گوشی‌ها را نیز یاد بگیرید. برای این کار مطابق مراحل زیر عمل کنید:

۱- در منوی تنظیمات، روی گزینه Themes ضربه بزنید.

۲- سپس، روی گزینه Wallpapers در انتهای صفحه ضربه بزنید.

۳- وارد Categories یا همان دسته‌بندی‌ها شوید و والپیپر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۴- روی گزینه download ضربه بزنید (بعضی از والپیپرها پولی هستند و باید آن‌ها را بخرید).

۵- روی گزینه Apply ضربه بزنید.

۶- والپیپر را به عنوان Home screen گوشی سامسونگ خود Apply کنید.

۷- روی گزینه Set ضربه بزنید تا والپیپر را برای صفحات مورد نظر خود، Apply کنید.

۸- روی گزینه Apply ضربه بزنید.

نحوه تغییر تم گوشی هواوی

برای دانلود تم‌های مختلف گوشی هواوی می‌توانید به اپلیکیشن Huawei Themes بروید و تم‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید.

برای تغییر تم گوشی هواوی باید در تنظیمات گوشی روی گزینه Theme و سپس روی گزینه Me ضربه بزنید. در انتهای ضفحه‌ای که باز می‌شود، روی گزینه Customize ضربه بزنید. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا روش‌های باز کردن گوشی، انیمیشن‌های لاک اسکرین، والپیپرهای لاک اسکرین، والپیپرهای هوم اسکرین و نحوه نمایش آیکون‌های اپلیکیشن‌ها را در تم‌های مختلفی که دانلود کرده‌اید. انتخاب کنید.

نحوه تغییر تم گوشی آیفون

برای تغییر تم گوشی آیفون می‌توانید مطابق مراحل زیر عمل کنید:

۱- روی دکمه Home آیفون خود ضربه بزنید تا گوشی باز شود. سپس، روی اپلیکیشن App Installer ضربه بزنید. سپس، وارد All Packages شوید. فهرستی از پکیچ‌ها به شما نمایش داده می‌شود.

۲- روی تمی که می‌خواهید ضربه بزنید. اگر تم خاصی در اینجا وجود ندارد، روی دکمه Search ضربه بزنید. سپس عبارت Themes را تایپ کرده و روی گزینه Go ضربه بزنید. در نتایج جستجو، روی تم مورد علاقه خود ضربه بزنید تا روی گوشی آیفون شما نصب شود.

۳- دکمه پاور آیفون خود را نگه دارید و آیفون خود را ری استارت کنید. گوشی با تم جدیدی که برای آن انتخاب کرده‌اید، بالا می‌آید.

جمع‌بندی

در این مقاله به نحوه تغییر تم گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی، گوشی هواوی و گوشی آیفون را برای شما توضیح دادیم. شما می‌توانید مدل‌های مختلف این گوشی‌ها را از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی با گارانتی معتبر و قیمت مناسب خریداری کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49306 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/06/10 تعداد مشاهده: 1287
کلید واژه ها:
سافت گذر