کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی افزونه‌ای کاربردی برای کروم و فایرفاکس

این روزها بسیاری از ما در طول برنامه روزانه‌ی خود مشغله‌های متفاوتی داریم و گاهی ممکن است هماهنگی این موارد گوناگون در کنار هم خود کاری سخت و طاقت فرسا باشد. این مسئله نیازی را در بشر امروز بیدار کرده است و وی را به سمت ابزارهایی سوق می‌دهد که بتوانند به او در برنامه ریزی این کارها یاری دهند.

این ابزارها ممکن است در بسترهای متفاوتی در اختیار کاربران قرار بگیرند. از اپلیکیشن تلفن همراه گرفته تا اپلیکیشن ویندوز و غیره، هر شخص با توجه به نیازهای خود و لوازم الکترونیکی که در طول روز بیشتر با آن‌ها در ارتباط است ممکن است یکی از این روش‌ها را انتخاب کند. یکی از بسترهایی که تا کنون آن طور که بایسته و شایسته است به آن توجه نشده افزونه‌های گوگل کروم و فایرفاکس هستند. این دو مرورگر از معروف‌ترین مرورگرهای اینترنت در سطح جهان هستند که در بین ایرانیان هم از مقبولیت بالایی برخورداند.

از طرفی امروزه مرورگرهای اینترنت با گذشته تفاوت‌های بسیاری دارند و طی سالیان گذشته پیشرفت‌های بزرگی در توسعه‌ی این نرم افزارها ایجاد شده است. نسخه‌های کنونی مرورگرها صرفا به عنوان ابزاری برای بهره مندی از سرویس اینترنت مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و با کمک افزونه‌های متفاوتی که برای آن‌ها طراحی می‌شود، می‌توانند ما را در زمینه‌های گوناگونی یاری دهند.

یکی از این افزونه‌ها که به تازگی به بازار معرفی شده افزونه‌ی "دستیار" است که در لیست افزونه‌های مرتبط با افزایش بهره وری طبقه بندی می‌شود.

افزونه‌ی دستیار در بهار سال 1400 شمسی توسط استودیو وانا طراحی و توسعه یافت و از روز اول با ماموریت کمک به کاربران در افزایش بهره وری روزانه کار خود را شروع کرد. کاربران با نصب این افزونه در ورژن دسکتاپ مرورگر خود، صفحه‌ی "تب جدید" خود را از حالت ساده‌ی پیش فرض به داشبوردی کامل از ابزارهای پایه‌ای مورد نیازشان در طول روز تغییر می‌دهند.

از جمله امکاناتی که افزونه‌ی دستیار در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • لیست کارهای روزانه
  • ساعت
  • تقویم روزانه هجری شمسی
  • مناسبت‌های روز
  • دسترسی به دانلودهای مرورگر
  • بوکمارک وبسایت‌های پرکاربرد شخصی
  • لینک مستقیم به ابزارهای ایرانی پر کاربر
  • وضعیت آب و هوا
  • نقل قول روز

شما می‌توانید با کلیک در اینجا به وبسایت رسمی افزونه‌ی دستیار سری بزنید و به جمع کاربران فعلی این افزونه بپیوندید.

از خصوصیات خاص و منحصر به فرد افزونه‌ی دستیار می‌توان به امکان شخصی سازی ظاهر این افزونه اشاره کرد. شما در استفاده از دستیار قادر خواهید بود که تصویر پس زمینه‌ی این افزونه را به دلخواه خود از بین تصاویر متنوع انتخاب کنید و قالب کلی ابزارها را بنا بر سلیقه‌ی خود در حالت روز (روشن) و یا شب (تاریک) قرار دهید.

همان طور که پیش‌تر گفته شد پیش از این از ظرفیت افزونه‌ی مرورگرها و به طور خاص ظرفیت صفحه‌ی تب جدید برای ابزارهای بهره وری ایرانی استفاده‌ی زیادی نشده بود و به گواه کاربران این افزونه، این فضا به عنوان بستری در دسترس برای کسانی که به طور روزمره از نسخه‌ی دسکتاپ گوگل کروم و فایرفاکس استفاده می‌کنند تاثیر قابل توجهی در بهره وری و سهولت طبقه بندی کارها داشته است.

استودیو وانا با تیمی با تجربه و فعال از متخصصین حوزه‌ی آی‌تی تا کنون پروژه‌های موفق بسیاری را به سرانجام رسانده است و حالا تمرکز خود را بر محصول جدید خود یعنی افزونه‌ی دستیار گذاشته است. در حال حاضر نسخه‌ی 1.2 از این افزونه از طریق وب استور گوگل در دسترس است و نسخه‌های جدید این افزونه بر اساس بازخورد کاربران و نیاز آنان در بازه‌های دو هفته‌ای آپدیت می‌شود.

شما هم می‌توانید از طریق این لینک به صفحه‌ی اختصاصی افزونه‌ی دستیار در وب استور رسمی گوگل سری بزنید و از این پس از امکانات منحصر به فرد این افزونه در تسهیل امور روزمره‌ی خود بهره مند شوید.

همچنین کاربران مرورگر فایرفاکس می‌توانند با مراجعه به این لینک ، افزونه‌ی دستیار را برای مرورگر خود انتخاب کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49314 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/06/17 تعداد مشاهده: 845
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

شایان شجاعیان 1400/06/17 10:20
خیلی کاربردی بود.
فایرفاکس من از این رو به اون رو شد