کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750511956 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317936 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اتصال به سرور از طریق SSH چگونه امکان پذیر است؟

ه طور قطع اگر از سرورهای اختصاصی یا مجازی لینوکسی استفاده می کنید برای شما این سوال پیش آمده است که برای اتصال به سرور از طریق کامپیوتر یا لپ‌تاپی که بر روی آن سیستم عامل ویندوز نصب شده است، چه کاری باید انجام دهید؟

جای هیچگونه نگرانی نیست، زیرا اتصال به سرور از طریق SSH امکان‌پذیر است و می‌توان به راحتی از سیستم عامل ویندوزی به آن وصل شد. اما برای اتصال به سرور از طریق SSH چه کاری باید کرد و این اتصال چگونه امکان‌پذیر است.

در این مقاله قصد داریم، ابتدا به شما بگوییم که SSH چیست و چگونه می‌توان به راحتی به سرور اختصاصی irpower  یا سرور مجازی از طریق آن متصل شد و بتوانید به راحتی نیاز خودتان را برطرف کنید. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با این موارد به طور کامل آگاه شوید.

SSH چیست؟

SSH از کلمه‌ی Secure Socket Shell گرفته شده است. SSH یک پروتکل اتصال است که به کاربر امکان می‌دهد تا بتواند به راحتی به یک سرور اختصاصی یا سرور مجازی ایران irpower یا هر نوع سرور دیگری که از این پروتکل پشتیبانی میکند متصل شود. این پروتکل محیطی کاملا ایمن را برای کاربر ایجاد می‌کند تا بتواند در هنگام اتصال هیچ گونه نگرانی از شنود ارتباط نداشته باشد.
با اتصال به SSH به خط فرمان سیستم عامل لینوکس سرور متصل میشوید. برای انجام امور مدیریتی نیاز به آشنایی و استفاده از کد‌های دستوری یا Command لینوکس دارند و بدون استفاده از آن‌ها این کار امکان‌پذیر نیست.

نحوه اتصال به سرور از طریق SSH

در این قسمت قصد داریم، نحوه‌ی اتصال به سرور از طریق SSH را به شما آموزش دهیم. 

مشخصات مورد نیاز برای اتصال

  • آدرس IP سرور

    آدرس IP سرور در واقع رشته‌ای از اعداد مختلف است که برای هر سرور به صورت مجزا وجود دارد و در واقع مانند آدرس منزل شما است و اختصاصی است. به طور مثال IP سرور می‌تواند به صورت 88.75.65.23 باشد.
  • نام کاربری

    نام کاربری در واقع نام کاربر تعریف شده در سیستم عامل سرور شما است که به این نام شناخته می‌شود و باید حتما آن را بدانید تا از آن در مواقع مورد نیاز استفاده کنید. در اکثر مواقع نام کاربری کاربر ریشه در سرورهای لینوکسا root است و به این نام شناخته می‌شوند.
  • رمز عبور

    رمز عبور کاربر، رمزی است که به کمک آن می‌‎توانید وارد حساب کاربری سرور خودتان شوید و از آن استفاده کنید. این رمز برای هر کاربر سرور متفاوت است.

به طور معمول در هنگامی که سرور خودتان را خریداری می‌کنید، موارد بالا به طور کامل به اطلاع شما می‌رسد تا تمامی موارد مربوط به سرور خودتان را بدانید و محدودیتی نداشته باشید.

اتصال به ویندوز از طریق نرم‌افزار Putty

برای اتصال ویندوز از طریق SSH میتوانید از نرم‌افزار Putty که یکی از محبوب ترین نرم افزارها در این زمینه است استفاده کنید .در ادامه به نحوه و روش استفاده می‌پردازیم و آن را به طور کامل برای شما شرح می‌دهیم.

برای دانلود نرم‌افزار باید به سایت Putty.org بروید و بر روی مکانی که در عکس نمایش داده شده است، کلیک نمایید.

سپس و با کلیک کردن بر روی عبارت here وارد صفحه دیگری می‌شوید که در این صفحه باید، نسخه نرم‌افزار با توجه به ویندوز خودتان را انتخاب کنید. بعد از انتخاب نسخه نرم‌افزار و دانلود آن در مرحله بعد برنامه را باز کنید و به قسمت Putty Configuration بروید. در این مکان باید  آدرس IP سرور خودتان را وارد کنید. محل وارد کردن این مورد به طور کامل مشخص است که در عکس زیر آن را به طور کامل نمایش داده‌ایم. در این قسمت محلی به نام Port وجود دارد که به صورت پیش‌فرض 22 است. در صورتی که پورت را تغییر دادید باید در زمان اتصال پورتی که در تنظیمات سرور وارد کردید را در این بخش وارد کنید.

پس از پر کردن این قسمت باید به بخش پایینی کادر بیایید و بر روی دکمه‌ی Open کلیک نمایید. اگر برای اولین بار است که قصد اتصال به سرور داشته باشید، با پیغام رو به رو می‌شوید که کافی هست آن را تایید کنید.

بعد از اینکه بر روی دکمه Yes کلیک کردید، نرم‌افزار از شما نام کاربری و رمز عبور را می‌خواهد که باید آن‌ها را به درستی وارد کنید. اگر این اطلاعات و اطلاعات مرحله‌ قبلی را به درستی وارد کرده باشید، می‌توانید به راحتی از طریق SSH به سرور متصل شوید.

جمع بندی

اتصال از طریق SSH که یک پروتکل شناخته شده برای اتصال ایمن کاربر به سرور و مدیریت است، امکان‌پذیر می‌باشد. برای اتصال از طریق ویندوز باید از نرم‌افزاری به نام Putty استفاده کنید که کار با آن بسیار آسان است. همچنین برای این اتصال باید آدرس IP سرور، نام کاربری و رمز عبور آن را بدانید که به طور معمول در هنگام ثبت نام به شما داده می‌شود.

در این مقاله نحوه اتصال از طریق این نرم‌افزار را به طور کامل برای شما توضیح دادیم و آن را بیان نمودیم تا بتوانید به راحتی از طریق ویندوز و با کمک SSH به سرور خودتان متصل شوید.

در صورتی که درصدد تصمیم گیری برای انتخاب یک ارائه دهنده مطمئن خدمات میزبانی سرور اختصاصی و یا مجازی هستید، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که شرکت IRPOWER را انتخاب کنید. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان خدماتی مانند خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی است. این شرکت همچنین خدمات با کیفیتی به همراه پشتیبانی عالی با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر به آدرس www.IRPOWER.com مراجعه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49317 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/06/17 تعداد مشاهده: 734
کلید واژه ها:
سافت گذر