کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750511956 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317936 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاربرد تقویت آنتن موبایل

امروزه با توجه به گسترش فناوری ارتباطات موبایل به یک ابزار کاربردی رایج تبدیل شده است که افراد از آن علاوه بر برقراری مکالمه برای انجام بسیاری از امور روزانه استفاده می‌کنند. این قابلیت‌ها توسط آپشن‌های گوشی‌های هوشمند انجام می‌شود اما نکته اینجا است که تمام کاربری موبایل به سیگنال دریافتی آن توسط سیمکارت بستگی دارد. حتما تا کنون برایتان پیش آمده که به دلیل عدم انتن دهی درست گوشی همراه امکان برقراری یک مکالمه مهم و ضروری را از دست داده باشید و این اصلاً خوشایند نیست. از طرف دیگر در مواقعی که آنتن ضعیف باشد اینترنت همراه نیز پوشش داده نمی‌شود. این مسئله در شرایط کنونی حامعه که اکثر مشاغل از راه اینترنت و به صورت دورکار انجام می‌شوند بسیار مهم است. تقویت آنتن موبایل راهکاری است که برای رفع این قبیل مشکلات اندیشیده شده است. در ادامه کاربرد تقویت آنتن موبایل را بررسی می کنیم.

با توجه به اهمیت برقراری ارتباطات سالم از طریق گوشی همراه، تقویت آنتن موبایل از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای درک این مهم بهتر است با تقویت کننده آنتن موبایل آشنا شوید. تقویت کننده آنتن موبایل دستگاهی است که آنتن موبایل را افزایش می‌دهد. این دستگاه سیگنال‌های ضعیف را دریافت و تقویت کرده و آن‌ را سوار بر امواج استاندارد بازنشر می‌کند. علاوه بر آن با افزایش سرعت اینترنت شرایط را برای انجام امور اینترنتی  مساعد می‌کند. نکته مهم اینجا است که در چه شرایطی باید از تقویت کننده آنتن موبایل استفاده کرد. موبایل یک وسیله ارتباطی است که برقراری ارتباط با آن به بستر ارتباط و انتقال احتیاج دارد. حال اگر شرایط برای انتقال مهیا نباشد، باید از یک سیستم تقویت کننده استفاده کرد. بنابراین می‌توان عملکرد جالبی از تقویت کننده گوشی همراه انتظار داشت.

دستگاه تقویت آنتن موبایل از چند بخش شامل: آنتن بیرونی، آنتن داخلی، تقویت کننده به همراه ادابتور و کابل تشکیل شده است.از آنجا که این دستگاه بی سیم است استفاده از آن محدودیت مکانی ندارد و می‌توان از آن برای افزایش پذیرش تلفن همراه در نقاط مختلف استفاده کرد. بنابراین تقویت کننده آنتن موبایل  در نقاط مختلف شهری مانند مراکز تفریحی، سالن‌های پوشیده، استخرها، فروشگاه ها، اداره جات و حتی منازل قابلیت نصب دارد.‌ اهمیت تقویت کننده انتن و تقویت اینترنت موبایل زمانی مشخص می‌شود که افراد تجربه کاربری ناخوشایندی از وب گردی به دست می‌اورند. این مسئله نه تنها در بستر اینترنت بلکه در فضای فیزیکی تیز بسیار حایز اهمیت است. تصور کنید وارد فروشگاهی شده اید که انتن و سرعت اینترنت آن بسیار ضعیف است. طبیعتا احساس خوشایندی از حضور در این فروشگاه در شما ایجاد نمی‌شود و ترجیح می‌دهید سریعاً محیط را برای برقراری تماس یا امور تلفنی دیگر ترک کنید. این مهم در زمانی که پای اعتبار و یا درآمد مجموعه‌ای در میان باشد، نمود پیدا می کند.

علاوه بر مثال فوق در شرایط کنونی کشور که ویروس کرونا اجازه برقراری تعاملات اجتماعی را به افراد نمی‌دهد، مردم ناچارند اکثر اوقات خود را در خانه  و در فضای مجازی سپری کنند. برای افرادی که در نقاط کور هستند مانند ساکنین حاشیه شهرها، روستا و یا افرادی که ساکن طبقه اول یا زیر زمین هستند و مدام از عدم پوشش شبکه و اینترنت ضعیف شکایت می‌کنند، استفاده از یک دستگاه تقویت آنتن موبایل ضرورت دارد. این دستگاه در هر کجا که باشد از طریق آنتن درونی موبایل شما را مورد پذیرش قرار داده و سیگنال‌های سلولی را به سیگنال‌های پر قدرت تبدیل می‌کند. دستگاه تقویت آنتن موبایل تلفن همراه امروزه در بسیاری از شهرهای بزرگ از جمله تهران، اصفهان، شیراز، اراک، مشهد و شهرهای دیگر به کار برده می‌شود. مدل‌های خانگی آن نیز کاملا به صرفه و اقتصادی هستند.

انواع دستگاه تقویت آنتن موبایل

دستگاه تقویت آنتن بر اساس نوع دکل مخارات، تعداد باند فرنکانسی، توان و گین دستگاهدر بسیاری از مناطق استفاده می‌شود. با توجه به این که این دستگاه در چند مدل وجود دارد، اگر در انتخاب نوع آن اشتباه کنید، نمی‌توانید عملکرد درستی از دستگاه انتظار داشته باشید.‌ در زیر انواع دستگاه تقویت آنتن را معرفی می‌کنیم.

تقویت کننده تک باند: این سیستم در نقاطی که یک بازه فرکانسی استفاده می‌شود،سیگنال‌های استاندارد را تقویت می‌کند. به عنوان مثال: در روستاها یا حاشیه شهرها که فقط یک اپراتور مانند همراه اول یا ایرانسل وجود دارد، از تقویت کننده تک باند استفاده می‌شود چون این سیستم فقط یک اپراتور را پوشش می‌دهد.

تقویت کننده دو باند:  در شهرهای کوچک که سرویس دهی سیگنال موبایل توسط دو باند فرکانسی یا دو اپراتور همراه اول و ایرانسل  انجام می‌شود، دستگاه تقویت آنتن موبایل دو باند کاربرد دارد. اگر در این مناطق از تقویت کننده تک باند استفاده شود در تقویت سیگنال اختلال ایجاد می‌شود و هیچ کدام از دو شبکه به خوبی تحت پوشش قرار نمی‌گیرند.

تقویت کننده سه باند: تقویت کننده انتن سه باند یا فول باند برای شهرهای بزرگ که دکل مخابراتی تمام اپراتورها از جمله ایرانسل، همراه اول، رایتل و غیره وجود دارد، بهترین کارایی را از خود نشان می‌دهد،چون به خوبی تمام شبکه‌های موبایلی را تحت پوشش قرار داده و علاوه بر تقویت آنتن، اینترنت را نیز پرسرعت می‌کند. این مسئله برای مناطقی از جمله: مراکز تجاری، اداری، فروشگاهی، مسکونی و سطح تمام شهرها و همچنین برای افرادی که اینترنت موبایل آن‌ها به دلیل مدل پایین گوشی همراه ضعیف است، اهمیت بسیار زیادی دارد.

تفاوت دستگاه تقویت آنتن و ریپیتر چیست؟

بسیاری از افراد بین تقویت کننده‌ها و ریپیترها تفاوتی قائل نیستند و عر دو را یکی می‌دانند. بررسی تفاوت این دو سیستم هنگام خرید کمک بسیاری به شما می‌کند. موبایل در شرایط مختلف سیگنال‌های متفاوتی دارد. در واقع عوامل متعددی سیگنال را تحت تأثیر قرار می‌دهند. در مواقعی که سیگنال بسیار ضعیف باشد تقویت کننده آنتن موبایل آن را بهبود می‌بخشد اما در مکان‌هایی  که دیگر هیچ سیگنالی یافت نشود و در اصطلاح تلفن همراه از دسترس خارج شود دیگر دستگاه تقویت آنتن موبایل کارایی ندارد. به چنین مکان هایی نقاط کور می گویند که امکان نصب دکل وجود ندارد. در این مواقع از ریپیتر یا تکرار کننده استفاده می‌شود که توان بالاتری نسبت به تقویت آنتن دارد.

بهترین دستگاه تقویت آنتن موبایل را از کجا خریداری کنیم؟

اگر از نبود آنتن و اینترنت رنج می‌برید و هنگام انجام امور روزمره با مشکل مواجه می‌شوید، می‌توانید با یک تقویت کننده آنتن به تمام معضلات خود خاتمه ببخشید.  شما می‌توانید بهترین دستگاه تقویت آنتن موبایل را با بهترین کیفیت و قیمت وب سایت توسعه ارتباطات همراه تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر وارد سایت توسعه ارتباطات همراه شوید.

https://rf-repeater.ir/

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49321 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/06/20 تعداد مشاهده: 680
کلید واژه ها:
سافت گذر