کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دوره استادی پایتون، جامع ترین دوره پایتونی در ایران

این روزها مشاغل مختلف در پی رشد و توسعه شبکه‌های اینترنتی وارد این حوزه آنلاین شده‌اند و همگام با پیشرفت این عرصه کسب و کار نوینی را تجربه می‌کنند. دنیای اینترنت گستردگی بسیار زیادی دارد و افراد در آن با چالش‌های بسیاری مواجه می‌شوند. مزیت این شبکه جهانی این است که می‌توان به شکل‌های مختلفی در آن فعالیت کرده و به کسب درآمد بپردازند. نکته مهم این است که برای کسب و کار در بستر شبکه‌های تحت وب باید با زبان‌های برنامه نویسی آشنا باشید. البته این یادگیری زبان برنامه نویسی برای افرادی که می‌خواهند تمام فعالیت‌های کسب و کار را خودشان انجام دهند، مناسب است. حتما تا کنون در مورد استادی پایتون چیزهایی شنیده‌اید. پایتون یکی از قدرترین زبان‌های برنامه نویسی است. شاید در ابتدا استادی پایتون کمی دور از محال و عجیب به نظر برسد اما با آکادمی درسمن می‌توانید به راحتی استاد این زبان برنامه نویسی شوید.

پایتون چیست؟

برای این که بتوانید استادی پایتون را دریافت کنید باید در دوره‌های آموزشی آن شرکت کنید. قبل از این که به معرفی دوره آموزشی پایتون بپردازیم، بهتر است کمی با این زبان برنامه نویسی آشنا شوید.‌ پایتون یکی از قوی‌ترین و محبوب‌ترین زبان برنامه نویسی است. این زبان چند منظوره، سطح بالا، شیء گرا، اسکریپتی و اپن سورس یا متن باز می‌باشد. با وجود این که پایتون زبانی سطح بالا است اما محیط کاربر پسند و ویژکی‌های بسیار فوق العاده‌ای دارد که یادگیری و استفاده از آن را برای انجام عملیات‌های پیچیده میسر کرده است. این زبان برنامه نویسی دارای کتابخانه‌ای بزرگ و کاربردی است که برای کارهای مختلفی استفاده می‌شود. جامعه بزرگ پایتون از این زبان اپن سورس برای توسعه ماژول‌های بسیاری استفاده می‌کنند. شما نیز می‌توانید نقشی در توسعه این زبان گسترده داشته باشید.

نکته جالب در مورد پایتون این است که جذابیت این زبان سبب شده یادگیری و کار کردن با آن جنبه سرگرمی داشته باشد. به همین دلیل کاربران وب این زبان را بیشتر از زبان‌های برنامه نویسی دیگر می‌پسندند. متقاضیان یادگیری این زبان به راحتی می‌توانند با شرکت در دوره‌های آموزشی، استادی پایتون را دریافت کنند. دوره‌های آموزش این زبان در آکادمی درسمن از مبتدی تا حرفه‌ای سطح بندی شده است. طبیعتا دوره استادی از ترم‌های پیشرفته‌تر و تخصصی‌تری تشکیل شده است. افرادی که هیچ دانشی راجع‌ به پایتون ندارند باید در دوره آموزشی مقدماتی آن شرکت کنند. درسمن یک خبر خوش برای کاربران خود دارد. درسمنی‌ها می‌توانند با آموزش رایگان پایتون این زبان برنامه نویسی را به راحتی با کیفیت بالا فرا گیرند.

دوره آموزشی پایتون

همان طور که گفتیم آکادمی درسمن دوره‌های متفاوتی برای متقاضیان یادگیری پایتون برگزار می‌کند. دوره آموزشی درسمن برای افرادی مناسب است که به تازگی تصمیم گرفته‌اند این زبان برنامه نویسی را شناخته و بیاموزند. بنابراین این دوره شامل آموزش‌های مقدماتی است و تمام آموزش‌های لازم برای نوشتن برنامه و شروع کار با پایتون ارائه می‌شود. در این دوره مقدماتی مباحث مختلفی از قبیل معرفی پایتون و لزوم استفاده از آن برای برنامه نویسان، کاربرد و ویژگی‌های پایتون، شیوه نصب و راه اندازی و به دنبال آن نحوه ذخیره سازی برنامه‌ها و داده‌ها و مباحث بسیار دیگر آموزش داده می‌شود. افراد در این دوره به صورت کامل با کتابخانه‌ها، شیء گرایی، توابع و سایر مجموعه‌ها آشنا می‌شوند.

نکته مهمی که در خصوص آموزش رایگان پایتون در آکادمی درسمن مطرح می‌شود این است که این آموزش به صورت ویدئویی است و ویدئوها کاملا رایگان در اختیار کاربران سایت درسمن قرار می‌گیرند. این ویدئوهای آموزشی به زبان فارسی بوده و کیفیت بالایی دارند. ما به افرادی که هنوز در شرف یادگیری پایتون هستند، توصیه می‌کنیم حتما در این دوره آموزشی شرکت کنند. بعد از آموزش گام به گام پایتون به افراد مبتدی، درسمن این افراد را برای شرکت در دوره‌های حرفه‌ای پایتون آماده می‌سازد تا این افراد بتوانند به سادگی و بدون پشتیبان برنامه نویسی کسب و کار خود را در اینترنت گسترش دهند. در ادامه  دوره استادی پایتون در آکادمی درسمن را معرفی خواهیم کرد.

دوره استادی پایتون

این دوره برای برنامه نویسانی مناسب است که با آمادگی قبلی توانایی یادگیری مفاهیم پیشرفته و پیاده‌سازی آموخته‌های خود را در قالب یک پروژه واقعی دارند‌‌. نکته مهمی که در خصوص شروع دوره حرفه‌ای پایتون در درسمن مطرح می‌شود این است که مدرس دوره با ارائه مشاوره تخصصی به برنامه نویسان ضمن رفع دغدغه و سردرگرمی آن‌ها از میزان توانایی فردی این افراد مطلع شده و بر اساس اطلاعات به دست آمده از این جلسه مشاوره افراد را برای شروع ترم جدید گروه بندی می‌کند. از آنجا که دوره‌ آموزشی استادی پایتون در درسمن به صورت ترم‌های مختلف برگزار می‌شود، دانشجویان می‌توانند استفاده بهینه‌تری از کلاس‌ها داشته باشند. علاوه بر آن این دوره آموزشی ویژگی‌های بسیار زیادی دارد.

 افراد می‌توانند در این دوره‌ها حتی جزئی‌ترین مسائل برنامه نویسی را بیاموزنند. در بین دوره‌ها جلسات تمرینی بسیاری توسط جناب مهندس مهدی عباسی مدرس دوره برگزار می‌شود که سبب ایجاد رقابت بین گروه‌ها و یادگیری بهتر می‌شود.‌ در پایان دوره نیز جلسه رزومه نویسی و آموزش نحوه مصاحبه برگزار می‌شود و آکادمی درسمن به تمام شرکت کننده‌های خود مدرک استادی پایتون اعطا می‌کند. قسمت جذاب ماجرا اینجا است که آکادمی درسمن در پایان دوره به افراد برتر جوایز اهدا می‌کند و همچنین افراد توانمند را برای کارآموزی به شرکت‌های معتبر معرفی می‌کند.

افرادی که می‌خواهند با یادگیری زبان برنامه نویسی به صورت حرفه‌ای سایت خود را طراحی کرده و یک تجارت موفق در دنیای اینترنت داشته باشند و همچنین افرادی که قصد دارند از طریق برنامه نویسی برای شرکت‌های مختلف به کسب درآمد بپردازنند، شرکت در دوره استادی پایتون آکادمی درسمن بهترین انتخاب برای آن‌ها است تا بتوانند توانایی‌ها و هوشمندی خود را به چالش بکشند.

چگونه با آکادمی آنلاین درسمن ارتباط برقرار کنیم؟

قبل از هر چیز خالی از لطف نیست اگر کمی با این آکادمی آشنا شوید. درسمن فعالیت خود را از سال ۹۷ در بستر وب آغاز کرده است.‌ این آکادمی فعالیت‌های آموزشی خود را با هدف کاربردی بودن، یادگیری بهتر و آسان‌تر مفاهیم برنامه نویسی برای افراد در هر سطحی از دانش دنبال می‌کند. مدرس این دوره جناب مهندس مهدی عباسی دارای کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر بوده و مدرس دانشگاه و مدیر عامل شرکت آریا نرم افزار می‌باشد و سال‌ها است در زمینه برنامه نویسی فعالیت می‌کند. این استاد به بیش از بیست زبان برنامه نویسی مطرح تسلط دارد. برای شرکت در دوره استادی پایتون، اطلاع از زمان برگزاری دوره‌ها و درخواست مشاوره از طریق لینک زیر وارد سایت آکادمی آنلاین درسمن شوید.

https://darsman.com

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49344 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/08/24 تعداد مشاهده: 1463
کلید واژه ها:
سافت گذر