کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کمپانی‌های تلفن همراه چطور جان هزاران نفر را در دوران کرونا نجات دادند؟

هیچ کس فکر نمی‌کرد یک ویروس کوچک، بتواند به مدت دو سال زندگی مردم را در سراسر دنیا با مشکل مواجه کند. اگر چه تا به حال نزدیک به پنج میلیون نفر جان خود را در اثر بیماری کووید-۱۹ از دست داده‌اند؛ اما اگر در عصر تلفن‌های همراه زندگی نمی‌کردیم؛ تعداد قربانیان چندین برابر می‌شد. شاید در نگاه اول ارتباط چندانی بین درمان ویروس کرونا و تلفن‌های همراه وجود نداشته باشد؛ اما در ادامه درباره تاثیرات مثبت گوشی‌های هوشمند و بهترین موبایل‌ها برای این دوران مطالب مفید و جذابی را خواهید خواند:

فروپاشی روانی در جامعه کرونا زده:

به دو سال قبل فکر کنید؛ زمانی که بیماری کرونا هنوز وارد خانه‌ها نشده بود و شما زندگی عادی خود را ادامه می‌دادید. با مقایسه تصویر زندگی دو سال قبل و حال حاضر، احتمالا متوجه می‌شوید که عده بسیاری در این دوران مشکلاتی مثل افسردگی، اضطراب،‌ وسواس، خشم، خمودگی و انزوا را تجربه کرده‌اند. علاوه بر این مشکلات، مسائل و بیماری‌های روانی دیگری هم در جامعه گسترده شده و متاسفانه آمار خودکشی و خشونت هم در این مدت افزایش زیادی داشته است.

با توجه به این عواقب، می‌توان دید که وجود و حضور گوشی‌های هوشمند چطور توانسته از گسترش اتفاقاتی مثل خودکشی جلوگیری کند. کاربردهای مهم تلفن همراه در این دوران را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

ارتباط با سایر افراد:

می‌توان گفت که بزرگ‌ترین مشکلی که مردم در دوران پاندمی با آن روبرو بودند؛ قطع ارتباط با سایر افراد و جامعه بود. صحبت و معاشرت با عزیزان، حضور در اجتماع و تماس فیزیکی با افراد نزدیک، از عوامل بسیار مهم در تقویت سلامت روان هستند که در دوران همه‌گیری همه این ارتباطات به صورت ناگهانی قطع شدند. اما وجود تلفن همراه کمک کرد که اشخاص دور و نزدیک با یکدیگر به راحتی تماس گرفته و همدردی کنند.

حفظ شغل و درآمد:

یکی دیگر از مشکلات مهم در این دوران، از بین رفتن مشاغل و قطع درآمد افراد بود. اما کسانی که مشاغل خود را به صورت آنلاین ادامه دادند؛ توانستند با خرید گوشی هوشمند و فروش به صورت اینترنتی کار خود را حفظ کرده و دچار ضربه اقتصادی نشوند.

دریافت اطلاعات:

تصور کنید که بدون وجود فضای مجازی و پیام رسان‌ها، چطور می‌توانستید متوجه شوید که اوضاع بیماری چگونه است و چطور می‌توانید از انتقال بیماری جلوگیری کنید؟ یا راه‌های درمان و پیشگیری از کرونا کدام است؟ اگرچه اطلاعات غیرعلمی هم در این بستر رد و بدل می‌شود؛ اما دریافت اطلاعات تخصصی یکی از نکات مثبت و مهم وجود این فضاست.

شما دوران کرونا را با کدام مدل گوشی همراه سپری می‌کنید؟

از کاربردها و اهمیت وجود گوشی هوشمند و فضای مجازی در دوران کرونا گفتیم؛ اما فکر می‌کنید کدام یک از برندهای مختلف تولید کننده گوشی، بیشترین میزان راحتی و آسایش را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند؟ کدام برنامه‌های کاربردی در این دوران بیشتر به درد می‌خورند؟

اسکایپ، زوم، اینستاگرام، کست باکس، برنامه‌های کتابخوان و انواع بازی‌ها از جمله اپلیکیشن‌های کاربردی و محبوب این دوران بودند که بسیاری از افراد از آنها استفاده می‌کردند. نکته‌ای که اهمیت دارد؛ این است که گوشی هوشمند شما باید توانایی اجرای این برنامه‌ها را داشته باشد. به همین دلیل می‌توان گفت که گوشی سامسونگ و گوشی‌های پرچم دار شیائومی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای نصب همه برنامه‌های کاربردی روی موبایل هستند.

بسیاری از افراد علاوه بر استفاده از اپلیکیشن‌ها، دوران خانه نشینی و قرنطینه را با تولید محتوا سرگرم بودند. برای اینکه به خوبی بتوانید محتوای بصری تولید کنید؛ نیاز به دوربین خوب و باکیفیت دارید. بهترین دوربین‌ها را معمولا گوشی‌های گران قیمت دارند. البته با نصب چند برنامه ادیت عکس میتوانید با هر موبایلی عکس‌های باکیفیت و مناسبی بگیرید و در دوران کرونا از این طریق برای خود سرگرمی یا درآمد ایجاد کنید.

یکی دیگر از تفریحات بسیار مهم در دوران پاندمی و قرنطینه، دیدن فیلم و سریال است. اگر ترجیح می‌دهید فیلم‌ها و سریال‌ها را در گوشی ببینید، معمولا در گوشی‌های میان رده، گوشی شیائومی عملکرد بهتری نسبت به سایر رقبا دارد.

بازی کردن هم انتخاب اول خیلی از افرادی است که مجبورند دوره طولانی را در خانه بگذرانند. اگر گوشی پرچم دار آیفون یا سامسونگ را در اختیار دارید؛ هیچ مشکلی در نصب و انجام بازیها نخواهید داشت. اما در صورتی که ترجیح می‌دهید گوشی میان رده بخرید؛ بهتر است به سراغ برند شیائومی بروید که امکانات سخت افزاری و نرم افزاری آن در میان رده‌ها بیشتر است.

در خانه می‌مانید؟

گفتیم که شیوع بیماری کووید باعث شد مناسبات جهانی تغییر کند و خرید کردن هم دستخوش همین تغییرات شد. مخصوصا که منطقی به نظر نمی‌رسد که سراغ شلوغ‌ترین مراکز خرید بروید و ساعت‌ها با مردم در ارتباط باشید تا گوشی تلفنی بخرید که قرار است به شما کمک کد دوران قرنطینه را راحت‌تر بگذرانید!

خوشبختانه خرید آنلاین تلفن همراه را می‌توانید از سایت‌ها و فروشگاه‌های زیادی انجام دهید که یکی از آنها فروشگاه اینترنتی آلین لند است. این فروشگاه به شما امکان می‌دهد که محصول مورد نظر را با مناسب‌ترین قیمت و با استفاده از تخفیف‌های فوق العاده تهیه کنید. در آلین لند شما می‌توانید تنوع بسیار گسترده‌ای از محصولات مختلف را ببینید و بعد از بررسی، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

محصولات موجود در این فروشگاه اینترنتی همه دارای ضمانت اصالت کالا و ضمانت نامه معتبر هستند و در صورت بروز مشکل می‌توانید خرید خود را مرجوع کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49372 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/09/14 تعداد مشاهده: 394
کلید واژه ها:
سافت گذر