کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برآورد هزینه های طراحی سایت

برآورد هزینه های طراحی سایت

در دنیای مدرن، افراد به دنبال معرفی خود به جامعه هستند، در هر کجا که نگاه می‌کنید، آن‌ها به دنبال راهی هستند تا دیگران آن‌ها را بشناسند. یکی از راه‌هایی که شما می‌توانید خود را به صورت حرفه‌ای به کاربران و مشتریان معرفی کنید، طراحی وب سایت است. با طراحی سایت هر آنچه که دارید را ارائه می‌دهید و مشتریان هدف به طور مستقیم می‌توانند شما را پیدا کرده و با شما ارتباط برقرار کنند. این امر موجب فروش بیشتر و در نتیجه سود بالاتر و درآمد بیشتر خواهد شد. آشنا شدن با نحوه برآورد هزینه‌های طراحی وب سایت به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بهترین شرکت را با مناسب‌ترین قیمت انتخاب کنید و گاها با قیمت بسیار مناسب، کیفیت بسیار بالایی دریافت نمایید.

با طراحی سایت دیجی تک می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی نموده و با حداقل سرمایه، کسب‌وکار اینترنتی خود را آغاز کنید. یکی از مزیت‌های دیجی تک نسبت به سایر شرکت‌های طراحی سایت، کشوری بودن آن است. بدین معنی که شما در هر شهری از ایران که زندگی می‌کنید می‌توانید از خدمات دیجی تک استفاده کنید. اگر در شهر اصفهان زندگی می‌کنید با جستجوی عبارت طراحی سایت اصفهان وارد وب سایت دیجی تک شوید.

تعرفه طراحی سایت

بسیاری از افراد برای راه اندازی کسب‌وکار خود خواستار طراحی وب سایت هستند، همین امر موجب شده است که آمار طراحی سایت‌ها و ورود سایت‌های جدید به گوگل هر روز در حال افزایش باشد. در همین راستا نیز شرکت‌های مختلفی به وجود آمدند تا این کار را با تخصص خود انجام دهند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در سفارش طراحی سایت، هزینه‌های آن است. این روزها با توجه به دستمزد نیروهای کاری و بالا رفتن هزینه‌ها، نرخ طراحی سایت نیز اندکی بالاتر رفته است.

بنابراین بهتر است تا با نحوه برآورد کردن هزینه‌های طراحی سایت بیشتر آشنا شوید تا بتوانید اقلامی که نیاز دارید را به درستی برای طراحی سایت انتخاب کنید و بتوانید با هزینه کمتری کسب‌وکار آنلاین خود را راه اندازی کنید. عوامل مختلفی وجود دارند که در قیمت طراحی سایت تاثیرگذار هستند. در ادامه این عوامل را بررسی خواهیم کرد.

عوامل موثر در قیمت طراحی وب سایت

همانطور که می‌دانید هر چه کیفیت وب سایت بالاتر باشد، مسلما هزینه بیشتر را می‌طلبد. اگر می‌خواهید به طور میانگین تخمین بزنید که وب سایت شما چقدر هزینه خواهدداشت ادامه مطلب را دنبال کنید. عوامل زیر در تعیین قیمت طراحی سایت Asp.net دیجی تک تاثیرگذار خواهند بود.

  1. نوع وب سایت
    نوع وب سایت شما می‌تواند یکی از عواملی باشد که بر روی قیمت طراحی آن تاثیر خواهد داشت. سایت‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها نیز با استفاده از تکنولوژی‌های مخصوصی طراحی و بهینه می‌شوند به عنوان مثال، سایت فروشگاهی، سایت‌های خبری و سایت شرکتی، از نظر قیمت با هم متفاوت هستند. هر کدام از آن‌ها قالب و طراحی مخصوص به خود را دارند. بنابراین باید ابتدا نوع وب سایت خود را انتخاب کنید.
    بسیاری از افراد برای کمتر شدن هزینه‌های طراحی سایت پیشنهاد می‌دهند تا از قالب‌های آماده برای سایتشان استفاده کنند. اما اگر بخواهید کاملا متفاوت از سایر برندها ظاهری شوید، نیاز دارید با صرف هزینه بیشتر، قالب مخصوص به خود را آماده نمایید.
  2. هاست و دامنه
    هر هاست و دامنه‌ای قیمت ویژه‌ای دارد و در تعیین قیمت طراحی وب سایت تاثیر زیادی خواهد داشت. هاست و یا میزبان وب را باید از شرکت‌های مخصوص خریداری نمود. هاست به فضایی گفته می‌شود که داده‌های سایت بر روی آن نگهداری می‌شود. هاست همانند یک کامپیوتر مشترک بوده است که می‌تواند اطلاعات مربوط به چندین سایت را بر روی آن نگه داشت. برای خرید هاست سایت، باید به صورت ماهیانه و یا سالیانه هزینه‌ای پرداخت نمایید. بدین معنی که پس از یک ماه و یا یک سال باید هاست خود را تمدید کنید. استفاده از هاست‌های داخلی با توجه به وجود تحریم‌ها، شاید هوشمندانه‌تر بنظر برسد.
  3. امکانات سایت
    مسلما هر چه امکانات بیشتری را به سایت خود اختصاص دهید، مسلما هزینه طراحی بالاتر خواهد رفت. این امر یکی از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت طراحی وب سایت بوده است. تعیین امکانات در واقع می‌توان گفت ابتدایی‌ترین گام در طراحی وب سایت است و تاثیر زیادی بر روی هزینه‌ها خواهد گذاشت. چرا که هر بخش و هر امکانات دارای هزینه‌های مشخصی هستند. با استفاده از افزونه‌ها نیز قیمت بالاتر خواهد رفت.
  4. نوع ساختار گرافیکی
    ساختاری گرافیمی وب سایت یکی دیگر از عواملی است که بر تعیین قیمت سایت تاثیر خواهد داشت. تعداد صفحات سایت و منوها نیز بر قیمت طراحی می افزایند.

 

اگر در شهر شیراز زندگی می ‌کنید و یا در هر شهر ایران، با جستجوی عبارت طراحی سایت شیراز، یا طراحی سایت دیجی تک می‌توانید به وب سایت رسمی شرکت دیجی تک وارد شده و امکاناتی ارائه شده توسط این شرکت را مطالعه نمایید.

خدمات شرکت دیجی تک

 دیجی تک ارائه دهنده انواع خدمات طراحی سایت، از جمله سئو و بهینه سازی، تولید محتوا و برنامه نویسی سایت‌ها، یکی از شرکت‌ های ایده آل برای طراحی وب سایت شماست. این شرکت با بهره گیری از بهترین تکنولوژی‌ها در طراحی سایت، بهترین و باکیفیت ‌ترین سایت‌ها را طراحی می‌ کند و از شما وب  سایت طراحی شده تا مدت طولانی پشتیبانی خواهد کرد. با دیحی تک دیگر نگران معرفی خود به عنوان یک برند نباشید. با دیجی تک می ‌توانید در صدر گوگل بمانید و از آنجا با مشتریان خود در ارتباط باشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49388 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - BF تاریخ خبر: 1400/09/30 تعداد مشاهده: 500
کلید واژه ها:
سافت گذر