کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تفاوت آیپد با تبلت ؛ کدام برای خرید بهتر است؟

با توجه به استقبال زیادی که از تبلت و آیپد وجود دارد، تفاوت بین این دو، موضوع حائز اهمیتی برای خریداران خواهدبود. آیپد و تبلت صرف نظر از اینکه کاربری یکسانی دارند، دارای تفاوت­هایی می­باشند که آن­ها را از یکدیگر متمایز می­کند. بدون شک از تبلت به عنوان یکی از شگفتی­های قرن 21 یادخواهدشد که در مدت زمانی کوتاه، به محبوبیت بالایی دست یافت؛ اما به نظر شما دلیل برتری تبلت در چیست؟ اگر قصد خرید تبلت یا آی پد را دارید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا تفاوت­های بین این دو محصول را بیشتر درک کنید و در نهایت بتوانید با توجه به کاربری خود، انتخابی آگاهانه داشته باشید.

مزیت­های عضو دوست داشتنی خانوده اپل ؛ آیپد

آیپد یک صفحه لمسی با طراحی بسیار زیبای شرکت اپل است که با سیستم عامل آی او اس کار می­کند و تا به امروز از 10 نسخه آن رونمایی شده است. همانطور که ذکر کردیم صفحه نمایش آیپدها لمسی است، به راحتی به اینترنت متصل می­شود و پورت­های محدودی دارد. از آیپد به طور معمول برای وب گردی، کتابخوانی، گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم، بازی کردن و دانلود برنامه از اپل استور استفاده می­گردد.

اگر بخواهیم به مزیت­های آیپد اشاره کنیم، جدا از زیبایی ظاهری آن، سبک بودن و راحتی در حمل نیز از مزیت­های اصلی آیپد به شمار می­رود؛ از لحاظ نگهداری شارژ باتری نیز آیپد بسیار معروف است و با قابلیت جداشدن صفحه کلید، از محدودیت فضا جلوگیری می­کند. اما اگر بخواهیم به نقاط ضعف آن اشاره کنیم، عدم حافظه کافی، قیمت بالا، محدودیت در نصب برنامه­های اندرویدی و سازگاری با برنامه­های محدود از نقاط ضعف آیپد می­باشد.

دلایل محبوبیت تبلت­های اندرویدی

تبلت­ها بسیار کوچک، ظریف و قابل حمل هستند و سیستم عامل آن­ها نیز اندروید است. صفحه نمایشگر تبلت LCD است و به راحتی قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. از کارهایی که قادر هستید با تبلت انجام دهید می­توان به وب­گردی، کتابخوانی، گوش دادن به موسیقی با بلندگوهای با کیفیت، تماشای فیلم و... اشاره نمود. از مزیت­های تبلت می­توان به نگهداری شارژ به مدت طولانی، مقرون به صرفه بودن، راحت و قابل حمل، ظاهری زیبا و ظریف و قابلیت نصب برنامه از گوگل پلی اشاره نمود. اما از نقاط ضعف تبلت، آسیب پذیری بیشتر نسبت به لپ تاپ، امنیت پایین، خطر ویروس و... می­باشد. سایت معتبر فروشگاهی بروزکالا با ارائه متنوع­ترین تبلت­های اندرویدی، یاری­بخش شما در روند خرید خواهدبود.

تفاوت­های اصلی تبلت و آیپد در چیست؟

  • تفاوت در سیستم عامل: همانطور که به آن اشاره نمودیم، سیستم عامل تبلت، اندروید و سیستم عامل آیپد، آی او اس است. شاید با خود فکر کنید سیستم عامل اندروید همانند آی او اس، کاربر را محدود نمی­کند و به او اجازه­ی دانلود کردن فایل­های مختلف را می­دهد، اما این موضوع همیشه خوب نیست؛ دانلود کردن فایل­های گوناگون از منابع مختلف، سیستم شما را ممکن است در معرض ویروس قراردهد و از نظر امنیتی نیز مشکل ساز شود.
  • تفاوت در پردازنده­ها: شرکت اپل از پردازنده اختصاصی A1 تا A12 استفاده می­کند و این در حالی است که تنوع پردازنده­ها در تبلت بیشتر و با انواع پردازنده­های مدیاتک، اسنپ دراگون، انویدیا، اینتل و اگزینوس سامسونگ کار می­کند.
  • ظرفیت ذخیره­ سازی: از آنجایی که در آیپد شرکت اپل نمی­توانیم از کارت­های میکرواس­دی استفاده نماییم، ظرفیت آیپد محدود است. ولی در تبلت با استفاده از کارت حافظه­ی جانبی، شما می­توانید فضای ذخیره سازی خود را افزایش دهید.
  • مقایسه عمر باتری: با هربار فول شارژ شدن، آیپد قادر است تا 10 ساعت مداوم کار کند اما این زمان در تبلت بین 3 تا 10 ساعت می­باشد.
  • تنوع پورت: به طور کلی آیپد به نسبت تبلت، سخت­افزار پیچیده­تری دارد اما تنوع پورت­های آن کمتر از تبلت می­باشد.
  • امکان نصب فلش: فلش یک نرم افزار است که باعث می­شود بتوانید ویدیوها را به صورت آنلاین تماشا کنید و به یوتیوب متصل شوید. امکان نصب فلش به راحتی برروی تبلت وجود دارد اما امکان نصب آن برروی آیپد امکان­پذیر نیست.
  • تفاوت در اندازه: اندازه صفحه نمایش آیپد 7. 9 اینچ است و این در حالیست که تبلت در ابعاد­های مختلف طراحی شده است.

نتیجه گیری

در این مقاله به تفاوت­های بین آیپد و تبلت پرداختیم. این که کدام یک بهتر است در نهایت به انتخاب و سلیقه شما بازخواهدگشت. برخی برند برایشان بیشتر اهمیت دارد و برخی نیز قیمت... بهتر است پیش از خرید کارایی محصول را برای خود مشخص سازید تا بتوانید در نهایت بهترین تصمیم­گیری را داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر نیز می­توانید مقاله هر آنچه باید درباره تبلت و دستگاه های دیجیتال بدانید را مطالعه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49389 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/10/01 تعداد مشاهده: 784
کلید واژه ها:
سافت گذر