کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راهنمای خرید مودم VDSL و ADSL به صورت آنلاین

هنگام خرید مودم VDSL و ADSL باید یکسری نکات مهم را در نظر داشته باشیم تا بتوانیم بهترین مودم را از بین مدل های موجود انتخاب کنیم. مودم ها از نظر قدرت و تکنولوژی و قابلیت ها با یکدیگر تفاوت هایی دارند که برای درک بهتر باید کمی تخصصی تر درباره مودم ها بدانیم. در این مقاله قصد داریم در قالب یک راهنما نکات مهم هنگام خرید مودم اینترنت ADSL و VDSL را به شما عزیزان آموزش دهیم، همراه ما باشید.

مودم چیست؟

اینترنت جزء جدایی ناپذیر زندگی ما شده است و بسیاری از فعالیت های روزمره بدون کمک گرفتن از این فضا سخت و زمان بر است. بنابراین تصور دنیای بدون اینترنت دیگر قابل تحمل نیست.

مودم دستگاهی است که امکان اتصال ما به اینترنت را فراهم می کند و تفاوت اصلی آن ها در نوع فناوری ارتباطی است که پشتیبانی می کنند. به عنوان مثال اگر شما از طریق خطوط تلفن و سرویس ADSL بخواهید به اینترنت متصل شوید لازم است مودمی خریداری کنید که از این فناوری پشتیبانی کند و اصطلاحا به این نوع مودم ها ADSL Modem گفته می شود. یا مثلا اگر بخواهید از اینترنت 4G استفاده کنید باید مودم همراه و جیبی 4G/5G خریداری کنید.

مودم، دستگاهی است که کارش دریافت و تبدیل داده‌ها منتقل شده توسط روش‌های مختلف ارتباطی است.

مودم داده‌هایی را که از طرف شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت دریافت می‌کند به داده‌هایی تبدیل می‌کند که می‌توانند توسط موبایل، لپ‌تاپ یا هرگونه تجهیزات شبکه دیگری مورد استفاده قرار گیرند.

اسم مودم از ترکیب ابتدای دو واژه Modulator و Demodulator ساخته شده است.

همچنین برند های مختلفی اقدام به تولید مودم می کنند که بسته به اعتبار برند قیمت محصولات نیز متفاوت خواهد بود اما معروف ترین ها TP-Link و  D-Link و تندا و یوتل و ... می باشند.

اینترنت و فضای مجازی این روزها با زندگی روزمره ما گره خورده است و بدون اتصال به اینترنت بسیاری از فرایندهای ما غیرقابل انجام است.

برای اتصال به اینترنت به مودم نیاز داریم اما کافی است به فروشگاه های کامپیوتر مراجعه کنید تا سردرگم شوید که کدام مدل برای من مناسب است و از کجا بفهمم که خرید درستی داشته ام. 

ADSL/VDSL چیست؟

ADSL مخفف کلمات Asymmetric Digital Subscriber Line و به معنای خط اشتراک دیجیتال نامتقارن است. ADSL به نوعی از شبکه‌های اینترنت گفته می‌شود که با استفاده از خطوط تلفن ثابت کار می‌کنند.

 این خطوط تلفن راهی برای دستیابی سرعت‌های بالا برای انتقال دیتا هستند. یک دستگاه ADSL می‌تواند سرعتی معادل ۶ مگابیت بر ثانیه داشته باشد.

فناوری VDSL مخفف عبارت Very-high-bitrate Digital Subscriber Line به‌معنی خط اشتراک دیجیتال با نرخ بیت بسیار بالاست.

VDSL  نسل جدیدی از فناوری‌های DSL هست که روی بستر کابل‌های مسی ارائه می‌شود. به‌عبارتی نسل بعدی فناوری ADSL محسوب می‌شود.

مودم های ADSL و VDSL

استفاده از مودم ADSL، یکی از رایج‌ترین روش‌های اتصال به اینترنت است.

 ارتباط مودم با سرویس دهنده اینترنت با استفاده از یک پورت متصل به شبکه تلفن انجام می‌گیرد و هنگامی که سرویس دهنده اطلاعات پیکربندی را تایید کرد، امکان اتصال به اینترنت فراهم می‌شود.

انتقال داده‌ها در شبکه به صورت بی‌سیم (وایرلس) و یا بااستفاده از سیم با استفاده از پورت LAN نجام می‌‌شود.

سرویس VDSL جدیدتر است و سرعت بالاتری دارد.

اگر در منزل یا شرکت خود نیاز به سرویس اینترنت دارید لازم است مودم ADSL و VDSL خریداری کنید که در مقاله زیر بهترین های این دسته را معرفی کرده ایم :

بهترین مودم های ADSL و VDSL 

راهنمای خرید مودم VDSL و ADSL

به چه نکاتی را باید در خرید مودم توجه کنیم؟

با توجه به تنوع بالا در برند و مدل های مودم لازم است در هنگام خرید به نکات به خصوصی دقت کنید تا در خرید خود دچار اشتباه نشوید.

به طور خلاصه باید مودم را از جوانب زیر بررسی کنید تا بتوانید گزینه مناسب خود را انتخاب کنید:

  • نوع فناوری ارتباطی : پشتیبانی از ADSL یا VDSL یا هردو
  • تعداد پورت Ethernet یا اتصال کابلی : معمولا همه مودم ها پشتیبانی می کنند اما در تعداد تفاوت است.
  • پشتیبانی از فناوری وای فای یا ارتباط بی سیم
  • امنیت و سرعت مودم
  • پهنای باند مودم
  • برند تولید کننده مودم
  • تعداد آنتن وای فای
  • قابلیت ها و امکانات جانبی
  • شبکه های پشتیبانی شده

از کجا مودم بخرم؟

حتما این سوال در ذهن شما هم نقش بسته است و انتخاب فروشگاه و محل خرید مودم شاید دشوار باشد.

اگر می خواهید خیال شما راحت باشد باید از فروشگاهی خرید کنید که نماد اعتماد الکترونیک و پروانه کسب داشته باشد. فروشگاه داتیس نتورک با داشتن مجوز های قانونی فعالیت در فضای مجازی و داشتن نماد اعتماد الکترونیک و پروانه کسب و ارائه ضمانت سلامت کالا و گارانتی های معتبر بهترین فروشگاه آنلاین برای خرید مودم همراه و ثابت است.

برای خرید مودم VDSL و ADSL به وب سایت فروشگاه داتیس نتورک با آدرس www.datisnetwork.com مراجعه کنید و مودم خود را به صورت آنلاین با بهترین قیمت و کیفیت سفارش دهید.

نکته مهم درباره فروشگاه داتیس نتورک این است که ما به شما تضمین می دهیم کالای اصل و اورجینال را به دست شما برسانیم و هرگز کیفیت را فدای قیمت نخواهیم کرد. با آسودگی خاطر از Datisnetwork.com خرید کنید.

جمع بندی

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و مشاوره در انتخاب و خرید مودم داشتید می توانید با کارشناسان داتیس نتورک به صورت رایگان از طریق خط ارتباطی 02165361915 ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49392 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - BF تاریخ خبر: 1400/10/01 تعداد مشاهده: 796
کلید واژه ها:
سافت گذر