کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین سایت خرید گیفت کارت ارزان در ایران

بازی‌های ویدئویی مشهور که صدها میلیون کاربر را در خود جای داده‌اند، عموما امکانات و آیتم‌‌های مختلفی در اختیار کاربران خود می‌گذارند. این امکانات منحصر به فرد و خاص، عواملی هستند که موجب افزایش ارزش و اهمیت بازی‌ها برای کاربران آن شده‌اند؛ به حدی که امروزه حتی صرف هزینه و وقت فراوان برای افزایش هیجان و جذابیت نبردهای مجازی آنلاین، کاملا عادی و رایج است. در حال حاضر میلیون‌ها کاربر گیمر در ایران و جهان، به دنبال خرید یوسی پابجی موبایل و خرید سی پی کالاف دیوتی ارزان قیمت هستند تا این بازی‌ها را برای خود مهیج‌تر سازند.

البته خرید این آیتم‌ها برای کاربران ایرانی، فراز و نشیب‌هایی دارد؛ زیرا مردم ایران به دلیل نداشتن دسترسی به حساب بانکی بین‌المللی، در خرید گیفت کارت با مشکلاتی مواجه هستند. از این رو، برخی فروشگاه‌های خاص و مشتری مدار ایرانی توانسته‌اند ارتباطی مستقیم با بازی‌های ویدئویی مشهور برقرار کرده و تمامی واسطه‌ها را در این خرید حذف کنند؛ همین اتفاق باعث شده تا خرید گیفت کارت از این فروشگاه‌ها، در ارجحیت کاربران ایرانی قرار گیرد. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین وبسایت خرید گیفت کارت را برایتان معرفی کنیم.

گیفت کارت و مزایای آن

همان طور که می‌دانید، امکان رسیدگی و خرید آیتم‌ها و تجهیزات مختلف برای کاراکتر در بازی‌های ویدئویی آنلاین وجود دارد؛ اما برای این کار، کاربران باید پول مجازی بازی را پرداخت کنند. کاربران برای این که کار راحتی برای افزایش جذابیت بازی داشته باشند، عموما خرید پول مجازی بازی مورد نظر را از طریق خرید گیفت کارت انجام می‌دهند.

گیفت کارت، در واقع یک بسته با محتویات معین است که می‌توان آن‌ها را به اکانت مورد نظر در بازی انتقال داد. افراد با بررسی و مقایسه گیفت کارت‌های مختلف، می‌توانند گزینه‌ای با صرفه و ارزشمند را برای خود خریداری کنند؛ البته باید توجه داشت که محتویات گیفت کارت، تنها پول مجازی نیست. گیفت کارت‌های مختلف، محتویات متفاوتی دارند و در اکثر مواقع می‌توان آیتم‌ها و تجهیزات ارزشمندی را در کنار تعدادی یوسی، سی‌پی یا جم در داخل گیفت کارت مشاهده کرد.

با وجود گیفت کارت پابجی موبایل، حتی خرید یوسی و آیتم‌های مختلف داخل بازی نیز لزومی ندارد؛ کافی است یک گیفت کارت با محتویات مورد نظرتان پیدا کرده و خریداری کنید. البته دقت داشته باشید که واریز محتویات گیفت کارت باید به صورت دستی انجام بگیرد؛ این کار با استفاده از کد فعال‌سازی گیفت کارت و آی‌دی کاراکتر کاربر به سادگی انجام می‌شود و پروسه چندان دشواری ندارد.

گیفت کارت در چه بازی‌هایی کاربرد دارد؟

امروزه تفاوت سلایق و علاق افراد در سرتاسر جهان، موجب شده چندین بازی ویدئویی مشهور و رقیب وجود داشته باشند. این بازی‌ها که اکثرا در سبک اکشن فعالیت می‌کنند، برخی آیتم‌ها و امکانات بسیار خاص در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند تا رضایت آن‌ها را جلب کنند. با توجه به تمامی این مسائل، می‌توان با اطمینان گفت مشهورترین بازی‌های جهان امکان خرید و استفاده از گیفت کارت را در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند.

در حال حاضر پابجی موبایل، فری فایل و کال آف دیوتی موبایل مشهورترین و بهترین بازی‌های ویدئویی مختص اندروید در سبک بتل رویال است؛ این بازی‌ها که مطمئنا اطلاعات مختصری از آن‌ها دارید، هرکدام واحد پولی مستقلی دارند. واحد پولی کاربران پابجی موبایل یوسی (UC)، واحد پولی کال آف دیوتی موبایل سی‌پی (CP) و واحد پولی فری فایر جم (Gem) است. برای کسب پول مجازی هرکدام از این بازی‌ها، می‌توانید گیفت کارت مختص همگی را از فروشگاه آنلاین گیفت کارت خریداری کنید.

خرید گیفت کارت از وبسایت خارجی

حال که شناخت مختصری از گیفت کارت دارید، باید بدانید خرید از وبسایت‌های خارجی یک شیوه محبوب میان کاربران است. افراد تصور می‌کنند امکان خرید گیفت کارت تمامی بازی‌ها از طریق فروشگاه‌های خارجی وجود دارد و می‌توان این کار را به سادگی انجام داد؛ در حالی که این باور، صحیح نیست.

پرداخت مبلغ گیفت کارت نیازمند داشتن حساب بانکی بین‌المللی همچون پی پال است که مطمئنا عمده افراد به آن دسترسی ندارند. اگر واریز این مبلغ امکان پذیر بود، افراد می‌توانستند خرید جم فری فایر و خرید یوسی پابجی موبایل را از فروشگاه داخل بازی انجام دهند و هیچ نیازی به خرید از فروشگاه‌های دیگر نبود.

خرید گیفت کارت از وبسایت ایرانی

بهترین راه برای بهره‌مندی از گیفت کارت‌های مختلف، خرید از وبسایت‌های ایرانی است. برخی فروشگاه‌های آنلاین موفق شده‌اند تا تمامی واسطه‌ها را از این میان بردارند و خرید گیفت کارت را برای کاربران ساده‌تر از همیشه سازند. همین اتفاق باعث شده تا امکان خرید گیفت کارت ارزان قیمت وجود داشته باشد و کاربران ایرانی بتوانند با خیال راحت گیفت کارت مورد نظر خود را بخرند.

البته انتخاب فروشگاه آنلاین از میان تمامی وبسایت‌ها نیز پروسه دشواری دارد. در ادامه، شما را با بهترین فروشگاه آنلاین برای خرید گیفت کارت ارزان قیمت آشنا خواهیم کرد.

فروشگاه آنلاین گیفت کارت (GiftCard.im)

چنانچه اطلاعات کاملی از گیفت کارت کسب کردید و به دنبال خرید آن هستید، توصیه می‌شود خرید از وبسایت گیفت کارت را اولویت اول خود قرار دهید. این فروشگاه آنلاین ایرانی تلاش می‌کند تا با ایجاد یک بستر امن و مطمئن برای کاربران ایرانی بازی‌های ویدئویی مشهور و پرطرفدار، خرید گیفت کارت را برای آن‌ها ساده کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49393 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/10/04 تعداد مشاهده: 2480
کلید واژه ها:
سافت گذر