کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مزایای دوره و کلاس آموزش پریمیر از مقدماتی تا پیشرفته

مزایای دوره و کلاس آموزش پریمیر از مقدماتی تا پیشرفته

دوره و کلاس آموزش پریمیر از مقدماتی تا پیشرفته، دوره‌ای است که در آن کارآموز طریقه ویرایش و میکس و تدوین تصاویر را به صورت حرفه‌ای و تخصصی فرا می‌گیرد تا با کمک این برنامه بسیار قدرتمند بتواند تغییرات فراتر از تصور و فوق‌العاده‌ای را در تصاویر ایجاد کرده و کلیپی جذاب و با کیفیت از لحاظ صوتی و تصویری تولید کند. پریمیر از قدیمی‌ترین نرم‌افزارهای تصاویر دیجیتالی است و جهت فرایندهای ویرایش و تدوین فیلم به کار گرفته می‌شود. 

آموزشگاه پریمیر تصویرگران پویا اندیش، جهت آموزش گام به گام پریمیر جامع به شما عزیزان یک دوره آموزش پریمیر آنلاین و غیرحضوری را برگزار خواهد کرد تا شما با یادگیری این نرم‌افزار به راحتی و بدون حضور در کلاس‌های آموزشی بتوانید به صورت پیشرفته این برنامه کاربردی را فرا گیرید و از کار با این نرم‌افزار نهایت لذت و استفاده را ببرید و تجربه شیرین و قشنگی را کسب کرده و حتی به کمک آن وارد بازار کار شوید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت آموزش افترافکت و پریمیر زمان و نحوه برگزاری دوره و کلاس آموزش پریمر از مقدماتی تا پیشرفته را مشاهده و بررسی کنید و در دوره‌های آن شرکت نمایید.

تعریف برنامه پریمر

ازاین برنامه جهت تدوین و ویرایش کلیپ‌ها و فیلم‌ها به صورت حرفه‌ای بکار برده می‌شود و در کنار سایر نرم افزارها مانند فتوشاپ و افترافکت وغیره می‌توان جهت ساخت تیزرهای تبلیغاتی، ویرایش ویدیوهای آنلاین، ساخت سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی از آن استفاده نمود. کاربرد این نرم افزار به سال ۱۹۹۱ برمی‌گردد. این برنامه بر روی تمام سیستم‌های مک یا ویندوز قابل اجرا می‌باشد و جزو قدیمی‌ترین و بهترین نرم افزارهای تدوین محسوب می‌گردد و از زیر شاخه‌های شرکت ادوب است. 

از جمله مواردی که در دوره و کلاس آموزش پریمیر از مقدماتی تا پیشرفته به هنرجویان آموزش داده می‌شود این است که نحوه ترکیب و ویرایش چند فایل صوتی و تصویری را با فرمت‌های متفاوت به صورت همزمان فرا می‌گیرند. 

بازار کار نرم افزار پریمیر

اگر شما به نرم‌افزار پریمر جهت کسب درآمد و وارد شدن به حرفه تدوین‌گری علاقمند هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما در دوره آموزشی پریمیر آنلاین و غیرحضوری که توسط آموزشگاه پریمیر تصویرگران پویا اندیش برگزار می‌شود شرکت کنید و از آموزش گام به گام پریمیر جامع به صورت ویژه در سایت آموزش افترافکت و پریمیر بهره‌مند شوید. با گذراندن یک دوره و کلاس آموزشی پریمیر پویااندیش از مقدماتی تا پیشرفته شما می‌تواند در زمینه فیلم‌سازی و تدوین‌گری به یک متخصص کارآمد و حرفه‌ای تبدیل شوید تا با شرکت‌های معتبرتر و به نام تری همکاری نمایید و نبوغ استعداد خویش را در این عرصه به نمایش بگذارید. با آموزش این برنامه متوجه خواهید شد که پریمیر قویترین و راحت‌ترین ابزار دنیا جهت تدوین و ویرایش فیلم است و جزو پر درآمدترین مشاغل دنیا محسوب می‌گردد. شرکت در دوره و کلاس آموزش پریمیر از مقدماتی تا پیشرفته به شما این امکان را می‌دهد که از یک فرد مبتدی به یک آدم کاملا حرفه‌ای و کارآمد تبدیل شوید.

  • کسب درآمد از راه ساخت تیزر تبلیغاتی؛

یکی از مزایای گذراندن دوره و کلاس آموزش پریمیر از مقدماتی تا پیشرفته این است که به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی تیزر تبلیغاتی بسازید و از این راه سود هنگفتی نصیب خود کنید.  تقریبا اکثر استارتاپ‌ها و کسب و کارها به تیزر تبلیغاتی نیازمند هستند جالب است بدانید که برای هر دقیقه تیزر تبلیغاتی شما می‌توانید بین ۱ تا ۵ میلیون کسب درآمد کنید.

  • کسب درآمد از پریمیر با ساختن کلیپ عروسی؛

یکی از کاربردهای این برنامه ساخت کلیپ عروسی است شما با کمک یک تیم متشکل از عکاس و فیلم‌بردار می‌توانید به راحتی کلیپ‌هایی را تدوین و ویرایش کنید که درآمد آن شاید حتی از ساخت تیزر تبلیغاتی نیز بیشتر باشد.

  • درآمدزایی از پریمیر به طریق مونتاژ و تدوین فیلم؛

در این بخش علاوه بر شرکت در دوره و کلاس آموزش پریمیر از مقدماتی تا پیشرفته، شما باید تجربه و دانشی از صنعت سینما نیز داشته باشید. درآمد این شغل نسبت به همه مشاغل مربوط به برنامه پریمیر بسیار بیشتر است. این بخش ممکن است فشار کاری بسیار زیادی برای شما داشته باشد. اما علاقه و درآمد بالای آن ارزش این همه سختی را دارد.

  • کسب درآمد از پریمیر با ساخت موزیک ویدیو؛

ساخت موزیک نیز یکی از پرطرفدارترین و رو به افزایش‌ترین مشاغل دنیا محسوب می‌گردد. این کار به توانایی و میزان شناخته شدن شما در بین موزیسین‌ها بستگی دارد و هر چه کار شما به روزتر و شناخته‌تر باشد میزان سفارش کاری شما نیز افزایش یافته و در نتیجه درآمد خوبی کسب خواهید کرد.

اگر با خواندن این مطالب احساس کردید برای آشنایی بیشتر با این نرم‌افزار نیاز به اطلاعات و مشاوره‌های گسترده‌تری جهت شرکت در دوره و کلاس آموزش پریمیر از مقدماتی تا پیشرفته دارید می‌توانید به سایت آموزش افترافکت و پریمیر مراجعه کنید و از مشاوره و راهنمایی‌های اساتید با تجربه آموزشگاه پریمیر تصویرگران پویا اندیش بهرمند شوید و آموزش گام به گام پریمیر جامع را در دوره آموزش پریمیر آنلاین وغیرحضوری این آموزشگاه به صورت ویژه و تخصصی، بگدرانید و به یک تدوین‌گر حرفه‌ای تبدیل شوید.

آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش با سابقه 29 سال آموزش در حوزه نرم افزار های گرافیکی و تدوین ، هنرجویان موفق و حرفه‌‌ای را تربیت کرده‌اند و کارنامه‌ای موفق در این زمینه دارند. جهت شرکت در دوره آموزش پریمیر می‌توانید از طریق آدرس وب‌سایت aftereffects.ir با این مجموعه پرتلاش آشنا شوید و با شماره تلفن‌های 02122580505 و 02122587587 یا 02128111110 تماس بگیرید .

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49394 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - BF تاریخ خبر: 1400/10/05 تعداد مشاهده: 441
کلید واژه ها:
سافت گذر