کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راهنما خرید دوچرخه جاینت

برندهای دوچرخه مختلفی در دنیا وجود دارد که آپشن‌های فراوان و خاص خود را به مشتریان ارائه می‌دهند. محبوب ترین این برندها شرکتی است به نام جاینت. کمپانی giant  یکی از قدیمی ترین و در عین حال با کیفیت ترین شرکت‌های تولید دوچرخه در سرتاسر دنیاست که در ایران هم طرفداران زیادی دارد. در این راهنمای خرید دوچرخه جاینت به شما تاریخچه ای اندک از شرکت giant را ارائه می‌دهیم و سپس به معرفی مختصر انواع دوچرخه‌های جاینت ( مثل دوچرخه giant تالون ، انواع دوچرخه برقی جاینت ، دوچرخه جاینت تالون ۳ ، دوچرخه جاینت تالون ۲ و غیره ) در سایت دوچرخستان می‌پردازیم.

تاریخچه شرکت جاینت

کمپانی جاینت شرکتی است که کار خودش را در کشور تایوان شروع کرد. این شرکت به تولید دوچرخه برند جاینت می‌پردازد و محصولاتش به طور عمده دوچرخه‌های کوهستانی و جاده ای است. کمپانی giant همانطور که بالاتر اشاره شد در میان سایر شرکت‌های تولید دوچرخه و رقیبان هم رده ی خود از فروش بسیار بالا و قابل توجهی برخوردار است و تقریبا می‌توان با قاطعیت گفت که محبوب ترین برند تولید دوچرخه در دنیا می‌باشد

شرکت تولیدی جاینت با داشتن کاتالوگی متنوع و بسیار بزرگ از انواع مختلف دوچرخه و همچنین داشتن کیفیتی بی مانند در تولید و ساخت آن‌ها توانسته اعتماد مشتریان و خریداران دوچرخه در سرتاسر دنیا را جذب کند و در طی سالیان متمادی در صدر باقی مانده.

این شرکت موفق به طور معمول در هر سال دست به طراحی، تولید و پخش حدود ۷ میلیون دوچرخه در سرتاسر دنیا می‌پردازد. giant بدون هیچ شکی از معروف ترین و معتبر ترین برندهای تولید دوچرخه در سرتاسر دنیا است.

در بالا اشاره کردیم که این شرکت بیشتر به طور عمده به تولید و طراحی دوچرخه‌های کوهستانی و یا جاده ای می‌پردازد با این حال در سال‌های اخیر giant کاتالوگش را رشد داده و اکنون سایر مدل‌های انواع دوچرخه را نیز تولید می‌کند و خط تولیدش بسیار بزرگ تر از گذشته است.

بیشتر: دوچرخه ویوا

نکات اساسی در خرید دوچرخه مناسب :

در خرید دوچرخه 4 نکته اصلی وجود دارد که در ادامه به توضیح مفصل آنها می‌پردازیم

فریم دوچرخه:

اساسی ترین و مهم ترین رکن هر دوچرخه، فریم است.فریم هر دوچرخه تعیین می‌کند که قطعات در چه فاصله ای از هم قرار بگیرند تا شما بالاترین راندمان سواری را داشته باشید.تفاوت در طراحی فریم،تفاوت در سبک سواری دوچرخه را به همراه دارد.پس اگر قصد خرید دوچرخه را دارید به اولین نکته‌ای که باید توجه کنید،فریم دوچرخه است.وزن بسیار کم و مقاومت بسیار بالا در کنار داشتن آیرودینامیک بالا از ویژگی های یک فریم متناسب است.هرچه فریم دوچرخه کشیده تر باشد و زوایای فریم باز تر باشد دوچرخه کوهستانی تر و هرچه فریم دوچرخه جمع‌تر باشد و زوایای فریم کوچک‌تر باشند،دوچرخه سرعتی‌تر است.

قطعات دوچرخه :

خرید دوچرخه به صرف داشتن قطعات رده بالا کار اشتباهی است.شما در ابتدا باید فریم متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید و سپس قطعات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

در بخش سیستم دنده کمترین تاثیر در راندمان سواری را طبق عوض کن و شانژمان دارند در عوض طبق‌قامه و خودرو تاثیر به‌سزایی در راندمان سواری شما دارد.برای دوچرخه سواری در مسیر های شهری تعداد 2-3 طبق‌قامه و تعداد 7-9 خودرو پاسخ‌گوی نیاز شماست.برای سواری های کوهستان تعداد 1-3 طبق‌قامه و خودرو‌های 7تایی به بالا برای شما مناسب است.برای انتخاب دوچرخه دومنظوره انتخاب دوچرخه با تعداد طبق‌قامه 2-3 تایی و تعداد خودرو‌های 7‌تایی به بالا مناسب است.شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که تعداد طبق‌قامه‌های در دوچرخه‌های یکسان است،پس تفاوت سیستم دنده دوچرخه ها در چیست؟

تفاوت اصلی در تعداد سینی طبق‌قامه و خودرو نیست بلکه تفاوت اصلی در تعداد دندانه‌های طبق‌قامه و خودرو است.هرچه تعداد دندانه طبق‌قامه بیشتر باشد دوچرخه برای دستیابی به سرعت‌های بالاتر طراحی شده است.از طرف دیگر هرچه تعداد دندانه‌های خودرو بیشتر باشد دوچرخه برای کوهستان مناسب‌تر است.

بحث دیگر در بخش قطعات دوچرخه،سیستم ترمز است.برای داشتن یک سواری شهری شما نیاز به استفاده از ترمز‌های دیسکی ندارید و ترمز‌های ویبریک برای پاسخ‌گویی به نیاز به شما کفایت می‌کند.برای سواری در مسیر های کوهستانی،داشتن ترمز‌های هیدرولیک برای این دوچرخه واجب است.

سایز مناسب دوچرخه :

دوچرخه براساس سایز تایر به دوچرخه 12،دوچرخه 16،دوچرخه 20،دوچرخه 24،دوچرخه 26،دوچرخه 27.5،دوچرخه 28 و دوچرخه 29 تقسیم بندی می‌شوند اما دوچرخه سایز مناسب شما براساس سایز تایر مشخص نمی‌شود بلکه سایز تایر سبک سواری شما را تعیین می‌کند.هر برندی فریم های خود را براساس مقیاس های خود تقسیم بندی می‌کند برای مثال برند جاینت از حروف XS,S,M,L,XL استفاده می کند.در برخی دیگر از برند های دیگر از مقیاس اینچ استفاده می کنند.برای خرید دوچرخه متناسب با قد خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

هزینه خرید دوچرخه :

یکی از مهم ترین نکات در خرید هر محصول به خصوص در خرید دوچرخه هزینه و قیمت دوچرخه است.شاید شما به این فکر باشید که خرید دوچرخه ارزان قیمت به صرف داشتن قطعات رده بالا کیفیت سواری مناسبی را به شما ارائه می دهد اما این فکر کاملا اشتباه است.شاید تفاوت قیمت بین دوچرخه برند و دوچرخه غیر برند کمی زیاد باشد اما کیفیت سواری در دوچرخه برند و غیر برند قابل مقایسه نیست.دوچرخه های برند را در آخر مقاله مطاله بفرمایید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49395 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - BF تاریخ خبر: 1400/10/06 تعداد مشاهده: 1182
کلید واژه ها:
سافت گذر