کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مزایا و معایب گوشی Samsung A12 64 ram 4

گوشی سامسونگ A12 یکی از گوشی‌های میان رده برند سامسونگ است که در سال 2020 به بازار معرفی شد. این مدل گوشی توانسته است نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند و امتیاز بگیرد. در این مطلب می‌خواهیم به بررسی مزایا و معایب گوشی Samsung A12 64 ram 4 بپردازیم تا به این نتیجه برسید که آیا این مدل گوشی می‌تواند برای شما مناسب باشد یا خیر؟ پس با ما همراه باشید.

بررسی قیمت گوشی

قطعا وقتی بخواهیم مزایا و معایب گوشی سامسونگ a12 با حافظه 64 را بررسی کنیم، قیمت آن را هم مدنظر قرار می‌دهیم. این مدل گوشی در گروه گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرد و ارزش خرید بالایی دارد. قیمت گوشی سامسونگ A12 با توجه به کیفیت سخت‌افزاری که در آن به کار رفته است، بسیار مناسب است.

لازم به ذکر است که امکانات این مدل گوشی بسیار بالا است و کاربری که بودجه محدود دارد، با خرید گوشی A12 می‌تواند همان امکاناتی را داشته باشد که سایر گوشی‌های بالا رده دارند. به طور کلی قیمت گوشی سامسونگ مدل A12 در بازار جهانی حدود 130 دلار است.

مشخصات گوشی

مشخصات گوشی

در ادامه مطلب مزایا و معایب گوشی Samsung A12 64 ram 4 می‌خواهیم درباره مشخصاتی که موبایل A12 دارد صحبت کنیم. دقت داشته باشید که پردازنده این مدل گوشی، هیلو پی35 است که در ساخت آن از فرآیند 12 نانومتری استفاده شده است. ناگفته نماند که در سری‌های جدید این مدل گوشی، پردازنده خیلی بهتر شده است.

لازم به ذکر است که این مدل گوشی، 8 هسته‌ای است و نهایت سرعتی که دارد، 2.35 گیگاهرتز است. این ویژگی با توجه به قیمتی که برای آن تعیین شده، بسیار مناسب است. یکی از معایبی که می‌توان برای گوشی سامسونگ A12 نام برد، این است که قابلیت ضد آب ندارد. یعنی اگر مواظب گوشی نباشید و با آب تماس پیدا کند، خراب می‌شود. در نتیجه اگر دوست دارید که گوشی شما ضد آب باشد، بهتر است به فکر مدل دیگری باشید.

دوربین گوشی

یکی دیگر از مواردی که می‌خواهیم در مطلب مزایا و معایب گوشی Samsung A12 64 ram 4 به آن بپردازیم، دوربین گوشی است. اجازه دهید در همین ابتدا به نکته مهمی در این رابطه اشاره کنیم. با توجه به این‌که گوشی سامسونگ A12 یک گوشی میان‌رده است، بنابراین نباید انتظار داشت که دوربین خیلی حرفه‌ای داشته باشد. موبایلی که دوربین حرفه‌ای دارد، قطعا قیمت بالاتری هم باید بابت آن پرداخت کنید.

دقت داشته باشید که این مدل گوشی هم دوربین بسیار خوبی دارد؛ اما اگر هدفتان از خرید یک گوشی، داشتن دوربین حرفه‌ای است، سامسونگ A12 خیلی نمی‌تواند گزینه خوبی باشد. لازم به ذکر است که دوربین اصلی این مدل گوشی از دوربین سلفی بسیار قوی‌تر است. همچنین به فناوری فوکوس اتوماتیک هم مجهز است. قابلیت HDR و پانوراما دو ویژگی دیگر دوربین این مدل گوشی هستند.

باتری گوشی

 

باتری گوشی

از دیگر مواردی که باید در مزایا و معایب گوشی سامسونگ a12 با حافظه 64 به آن بپردازیم، موضوع باتری گوشی است. این گوشی باتری نسبتا مناسبی دارد که نیازهای کاربران را پاسخ می‌دهد. باتری سامسونگ A12، خیلی سریع شارژ می‌شود و ظرفیتی برابر 5 هزار میلی‌آمپر دارد. در ضمن از نوع لیتیومی است. دقت داشته باشید که اگر این مدل گوشی را خریداری کردید، حتما سعی کنید از باتری محفاظت کنید تا دچار آسیب نشود و دوباره مجبور به هزینه نشوید.

نمایشگر گوشی

نمایشگر

یکی از موارد مهم دیگری که می‌خواهیم در رابطه با مزایا و معایب گوشی Samsung A12 64 ram 4 به آن اشاره کنیم، موضوع نمایشگر گوشی است. این مدل گوشی از نمایشگری با وضوح خوب از نوع IPS بهره می‌برد که می‌توان گفت از نظر نمایشگر هم مناسب است. البته برخی از کارشناسان وجود چنین نمایشگری را یکی از معایب این مدل گوشی می‌دانند.

جمع بندی

اگر می‌خواهید گوشی سامسونگ A12 را خریداری کنید، بنابراین دانستن مزایا و معایب گوشی Samsung A12 64 ram 4 خالی از لطف نیست. در این مطلب به بررسی ویژگی‌های مهم این مدل گوشی پرداختیم و هر آن‌چه که لازم بود بدانید را گفتیم. اگر هدفتان استفاده حرفه‌ای است، این مدل گوشی نمی‌تواند برای شما مناسب باشد. چون دوربین خیلی حرفه‌ای ندارند و برای بازی‌های سنگین هم مناسب نیست؛ اما اگر کاربر عادی هستید و نمی‌خواهید بازی‌های خیلی سنگین اجرا کنید، این گوشی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49397 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - BF تاریخ خبر: 1400/10/11 تعداد مشاهده: 1008
کلید واژه ها:
سافت گذر