کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هندزفری سیمی یا بلوتوثی؟ خرید کدام به صرفه تر است؟

امروزه در بازار خرید هندزفری شاهد محصولات مختلفی هستیم و شما می توانید از بین محصولات مختلف به سراغ انواع هندزفری های سیمی یا بلوتوثی رفته و از بین محصولات گوناگون، هندزفری های با کیفیتی را خریداری کنید. در این بین یکی از سوالات مهمی که پرسیده می شود این است که مزایا و معایب هندزفری سیمی یا بلوتوثی چیست و برای خرید هندزفری سامسونگ لازم است تا به چه نکاتی توجه داشته باشید.

معرفی هندزفری سیمی

اگر قصد خرید هندزفری سیمی را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که این دسته از محصولات از سال 1910 تولید و به بازار عرضه شده اند و هنوز هم یک انتخاب قابل اعتماد به حساب می آیند. اگر بخواهیم شما را با مزایا و معایب هندزفری سیمی آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای هندزفری سیمی

به منظور بررسی و معرفی مزایای خرید هندزفری سیمی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت

اگر بودجه کمی دارید و به دنبال خرید هندزفری هستید، هندزفری های سیمی گزینه های مناسبی برای شما هستند، مسئله مهمی که باید بدانید این است که به دلیل آن که تولید محصولات با فناوری بی سیم گران است، هندزفری های سیمی قیمت پایین تری دارند.

کیفیت صدا

یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هندزفری های سیمی به دلیل آن که از طریق یک سیگنال آنالوگ صدا را دریافت می کنند به نسبت محصولات بی سیم کیفیت صدای بهتری ارائه می دهند.

امکان اتصال به دستگاه های مختلف

موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هندزفری های سیمی می توانند به هر منبع صوتی، از واکمن گرفته تا لپ تاپ کاملاً جدید، متصل شوند. بسیاری از گوشی های هوشمند مدرن جک استاندارد صدا ندارند، اما آداپتورها و کابل هایی مانند Lightning و USB-C برای حل این مشکل وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

عدم نیاز به باتری و شارژ کردن

هندزفری های سیمی به جز هندزفری های حذف کننده نویز فعال، به باتری نیازی ندارند. همین مسئله باعث می شود تا بتوانید به سادگی هندزفری سیمی خود را به منبع صوتی خود وصل کرده و از آن استفاده کنید.

معایب هندزفری سیمی

به منظور بررسی معایب خرید هندزفری سیمی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

وجود کابل

بزرگترین مشکل اکثر افراد با هندزفری های سیمی، وجود کابل است. زمانی که در حال ورزش کردن، تمیز کردن خانه یا فقط در حال حرکت هستید، کابل می تواند برای شما مانعی ایجاد کند. کابل هندزفری سیمی می تواند بهم گره خورده و این مسئله باعث آزار و اذیت شما شود.

معرفی هندزفری بی سیم

هندزفری های بی سیم امروزه به وسیله ای محبوب در میان مصرف کنندگان تبدیل شده است. در همین راستا اگر بخواهیم شما را با مزایا و معایب هندزفری های بی سیم آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای هندزفری بی سیم

به منظور معرفی مزایا هندزفری بی سیم می توان به نکات زیر اشاره کرد:

آزادی عمل

در هنگام استفاده از هندزفری بی سیم شما آزادی عمل فوق العاده ای خواهید داشت و دیگر مجبور نیستید که متصل به دستگاه خود باشید. با هندزفری های بی سیم، می توانید آزادانه از دستگاه خود دور شده و بدون این که کلمه ای از موسیقی یا پادکست خود را از دست بدهید از آن استفاده کنید. از سوی دیگر نداشتن سیم باعث می شود تا شما بتوانید فرآیند استفاده از هندزفری بی سیم را بدون هیچ مشکل و چالشی انجام دهید.

فناوری های پیشرفته تر

اگر به دنبال فناوری های پیشرفته تر هستید، هندزفری های بی سیم مطمئناً به شما کمک می کنند تا به این هدف دست پیدا کنید. به عنوان مثال، هندزفری بی سیم جدید می توانند به دستیار مجازی شما متصل شوند. همچنین هندزفری بی سیم جدید مقاومت عالی در برابر تعریق و آب داشته، می توانند با اپلیکیشن های مختلف همگام شوند و همچنین چهار میکروفون را برای تماس های شفاف به شما ارائه می کنند.

سازگاری

در گذشته تنها دستگاه های محدودی دارای اتصال بلوتوث بودند. اما حالا بلوتوث یک استاندارد برای دستگاه های مختلف شده است. با وجود این که نمی توانید به دستگاه های قدیمی هندزفری بی سیم را وصل کنید اما تمامی دستگاه های جدید و مدرن دارای این ویژگی هستند.

معایب هندزفری های بی سیم

در کنار بررسی مزایا هندزفری بی سیم، اگر بخواهیم شما را با معایب این دسته از محصولات آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت

مسئله مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هندزفری های بی سیم ویژگی های جدید و جالبی را ارائه می دهند، اما قیمت آن ها بسیار زیاد است. در همین راستا اگر به دنبال یک محصول ارزان قیمت هستید، بهتر است تا به سراغ هندزفری سیمی بروید.

نیاز به باتری و شارژ کردن

امروزه اکثر تجهیزات و گجت هایی که از آن استفاده می کنیم نیاز به شارژ شدن دارند و در صورتی که هندزفری های بی سیم را خریداری کنید لازم است تا هندزفری بی سیم را نیز به لیست تجهیزاتی شارژی خود اضافه کنید. البته مسئله مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است در حال حاضر عمر باتری هندزفری های بی سیم به طرز چشمگیری بهبود یافته است. به عنوان مثال ایرفون بی سیم T5 True، با یک بار شارژ تا 8 ساعت عمر باتری داشته و به علاوه 24 ساعت با کیس شارژ دارد و می توانید به صورت طولانی مدت از آن استفاده کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49421 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - BF تاریخ خبر: 1400/11/04 تعداد مشاهده: 562
کلید واژه ها:
سافت گذر