کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولین لپ تاپ دل با قابلیت بازیافت تولید شد

به تازگی لپ تاپ‌های جدیدی تولید می‌شوند که قابلیت بازیافت دارند و خیلی از کاربران از آن‌ها استقبال کرده‌اند. این سری از لپ تاپ‌های دل که لونا نامیده شده است، این لپ تاپ‌ها را می‌توانید به شیوه دلخواه خود تعمیر کرده و قطعات آن را هم از یکدیگر جداسازی کنید. با خرید لپ تاپ مدل لونا می‌توانید به محیط زیست کمک کنید و یقینا حامیان آن می‌توانند دلایل بیشتری هم برای خرید داشته باشند. قطعات این لپ تاپ قابلیت بازیافت دارد و همین ویژگی سبب شده است که میزان زباله‌های الکترونیکی نیز به حداقل ممکن برسد. ویژگی‌های دیگری هم وجود دارد که حتی خریداران دیگر را هم نسبت به خرید آن ترغیب می‌کند.

نگهداری آسان لپ تاپ سری Luna دل

با خرید لپ تاپ دل قابل بازیافت، می‌توانید به سهولت آن را نگهداری کرده و امکان تعمیر دستگاه را نیز داشته باشید. شما برای این منظور نیازی به استفاده از ابزارهای تخصصی نخواهید داشت و با دست خود می‌توانید همه چیز را انجام دهید. کمپانی دل برای این منظور، برای قرار دادن قسمت‌های مختلف آن از کیستون استفاده کرده است. می‌توانید این کیستون‌ها را خارج کرده و قطعاتی مانند صفحه نمایش و بدنه اصلی لپ تاپ را از همدیگر جداسازی کنید. این شیوه ایمنی لپ تاپ را هم هنگام نگهداری بالا خواهد برد و می‌تواند مزیت‌های بیشتری هم نسبت به خرید لپ تاپ ایسر یا برندهای دیگر داشته باشد.

کارشناسان با بررسی خود دریافته‌اند که با خرید لپ تاپ دل مدل Luna می‌توانید از تعداد پیچ‌های کمتری نسبت به لپ تاپ‌های قبلی استفاده کنید. این امر طبیعی است و دل نیازی به این پیچ‌ها هم نداشته است. چرا که کیستون‌ها همه کارها را خودشان انجام می‌دهند و قطعات به‌صورت محکم در کنار هم قرار می‌گیرد. با این کار، امکان کاهش زمان تعمیر و تعویض قطعات وجود خواهد داشت و می‌توانید بدون مشکل از این قابلیت استفاده کنید. یکی از قطعات دیگری که باعث خرابی لپ تاپ‌ها می‌شود، فن خنک کننده است. اگر فن عملکرد خوبی نداشته باشد، قطعات به‌دلیل قرارگیری در شرایط دمایی بالا، می‌توانند دچار آسیب شوند.

خیلی از کاربران برای رهایی از این مشکل، از گزینه‌های خارجی مانند فن‌های دارای USB استفاده می‌کنند که ضربه بزرگی به زیبایی ظاهری دستگاه وارد می‌کند. با خرید لپ تاپ مدل Luna می‌توانید از این مشکل رهایی پیدا کنید. این لپ تاپ‌ها فاقد خنک کننده هستند و یک مادربرد کوچک در بخش بالایی لپ تاپ قرار گرفته است. 

ارتقا آسان لپ تاپ قابل بازیافت

شما چندین سال می‌توانید از این شیوه برای تعویض و ارتقا قطعات لپ تاپ استفاده کرده و نیازی به خرید لپ تاپ جدید هم نخواهید داشت. می‌توانید با خیال راحت‌تری از محصول خود استفاده کرده و ارزش خرید بالای آن را درک کنید. یقینا می‌دانید که قطعات پیشرفته‌تری همه ساله روانه بازار می‌شوند و به دلیل قیمت نجومی لپ تاپ‌های سطح بالای بازار، نمی‌توان در بازه‌های زمانی نزدیک‌تری اقدام به خرید لپ تاپ جدید کرد. لپ تاپ قابل بازیافت دل این مشکل را برای شما برطرف خواهد کرد. چرا که می‌توانید قطعات سخت‌افزاری پیشرفته‌تر را خریداری کرده و کارایی لازم را برای لپ تاپ خود فراهم کنید.

طراحی متفاوت لپ تاپ قابل بازیافت دل

تیم طراحی دل تلاش کرده است که مفهوم اصلی لپ تاپ قابل بازیافت خود را در طول سال‌های اخیر توسعه داده و بالاخره آن را آماده معرفی به بازار کند. هیچ پیچ گوشتی یا چسبی برای باز کردن صفحه کلید یا جدا کردن صفحه ترک خورده در آن وجود ندارد و تعدادی از ویژگی‌هاای عجیب نیز در آن قرار داده شده است. شما هر دوی این المان‌ها را به راحتی می‌توانید با حذف یک جفت کیستون که آن‌ها را در جای خود نگه داشته است، جداسازی کنید. کل سیستم از پیچ‌های بسیار کمتری نسبت به لپ تاپ معمولی دل استفاده می‌کند و همین سبب می‌شود که زمان مورد نیاز باری تعویض قطعات تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

نسخه‌های اولیه لپ تاپ قابل بازیافت دل

تاکنون تنها چندین نسخه اولیه از این لپ تاپ‌ها ارائه شده است. اما طرحی که دل اخیرا به نمایش گذاشته است، مانند هر لپ تاپ دیگری در خط تولید فعلی این شرکت قرار دارد و به‌صورت کاملا قابل حمل به بازار عرضه خواهد شد. اگر کمپانی دل بتواند یک لپ تاپ با ظاهری مدرن همراه با تمام ویژگی‌های یاد شده را به تولید انبوه برساند، یقینا خرید لپ تاپ با چنین ویژگی‌هایی در جهان توسعه پیدا خواهد کرد. این موضوع می‌تواند دیگر برندهای پیشرو را نیز در زمینه فناوری به فعالیت وا داشته و شاهد خرید لپ تاپ ایسر یا ایسوس در بازار با قابلیت بازیافت باشیم. تیلور دیکسون، مهندس شناخته شده iFixit گفته است که لپ تاپ‌های دل در مقایسه با رقبایی مانند مک بوک ها، نسبتا قابل تعمیر هستند.

خرید آسان لپ تاپ از مقداد آی تی

مقداد آی تی کاملا در این زمینه موفق بوده است و می‌توانید خرید لپ تاپ دل در سری‌های مختلف را در کنار مدل‌های مختلف لپ تاپ ایسوس دریافت کنید. با خرید لپ تاپ ایسر هم هزینه‌ بیشتری را می‌توانید صرفه‌جویی کرده و در عین حال، مشخصات فنی مناسبی را تهیه کنید. اگر گیمر هستید یا اینکه نیاز به پردازش کارهای گرافیکی سنگین دارید، می‌توانید به سراغ لپ تاپ‌های گیمینگ رفته و گزینه‌های عالی و شناخته شده بازار را تهیه کنید. در مقداد آی تی، امکان خرید لپ تاپ مخصوص دانشگاه یا مدرسه نیز فراهم شده است و قیمت‌هایی کاملا رقابتی را می‌توانید داشته باشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49423 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/11/04 تعداد مشاهده: 579
کلید واژه ها:
سافت گذر