کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راهنمای جامع خرید بهترین مانیتور { +10 نکته کاربردی }

مانیتور یکی از اصلی ترین قطعات کامپیوتر محسوب می شود که قادر است تمامی اطلاعات سیستم شما را در معرض نمایش قرار دهد. واضح است که کیفیت مانیتور تاثیر مستقیمی بر لذت بردن شما در هنگام کار با سیستم دارد؛ خواه تمرکز شما برای انجام کارهای حرفه ای باشد یا جهت استفاده از گیمینگ و یا حتی وب گردی، هر چقدر مانیتور با کیفیت تری برای خرید انتخاب کنید، مسلم است که تصویر دیدنی تری از آن دریافت خواهید نمود. در این مقاله قصد داریم به 10 نکته کاربردی که نیاز است تا پیش از خرید مانیتور به آن توجه شود بپردازیم تا با بررسی این موارد، خرید ایده آلی را برای خوب به یادگار بگذارید.

  1. ابعاد مانیتور

پیش از خرید مانیتور بهتر است به فضای خود و بودجه ای که برای خرید آن در نظر گرفته اید به خوبی توجه نمایید. واضح است که مانیتورهایی با صفحه نمایش بزرگتر، تصاویر بهتری را در معرض نمایش قرار می دهند و در نهایت لذت بیشتری را با آن می توانید تجربه کنید. پس پیشنهاد می شود که با توجه به فضا و بودجه خود، مانیتوری با ابعاد بزرگ را انتخاب کنید.

  1. رزولوشن تصویر

رزولوشن که به آن وضوح تصویر نیز گفته می شود در واقع اشاره به تعداد پیکسل های افقی و عمودی به کار رفته در صفحه نمایش دارد. بهترین رزولوشنی که می توانید در صورت عدم محدودیت بودجه برای خود تهیه کنید، رزرولوشن 4k می باشد، اما اگر قادر به تهیه آن نمی باشید، رزولوشن Full HD یا 1080 پیکسل نیز می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

  1. پنل مانیتور

چهار پنل رایج برای مانیتورها وجود دارد که عبارتند از پنل TN، پنل VA، پنل IPS و در نهایت پنل LPS که کارکرد هر یک از آن ها با دیگری متفاوت است. اگر قصد دارید برای انجام کارهای متعارف و معمولی از کامپیوتر خود استفاده نمایید، پنل ارزان قیمت TN می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد اما اگر گرافیست و یا گیمر هستید که نیاز به زاویه دید و دقت رنگ بالایی دارید، پنل های IPS و LPS انتخاب مناسبی خواهد بود. توجه داشته باشید که پنل VA دارای کیفیت بهتری به نسبت پنل TN است و پنل های LPS و IPS نیز دارای بهترین کیفیت می باشند.

  1. طراحی مانیتور

بهتر است مانیتوری انتخاب کنید که از نظر طراحی جذاب و زیبا باشد. همچنین توجه داشته باشید که مانیتورها در دو نوع صاف و خمیده به فروش می رسند که مانیتورهای خمیده یا منحنی قادر هستند تا میدان دید وسیع تری را در اختیار کاربر قرار دهند و علاوه بر آن که تجربه بسیار لذت بخشی را نیز برای کاربر به ارمغان می آورد، از خستگی بیش از اندازه چشم نیز می کاهد.

  1. روشنایی نمایشگر

روشنایی نمایشگر مقدار نوری است که می تواند توسط صفحه نمایش ساطع شود و با واحد Nits بیان می گردد. امروزه میزان روشنایی مانیتورهای سطح بالا در حدود 300 تا 350 نیتس است اما فراموش نکنید که روشنایی بیش از حد منجر به خستگی چشم می شود. بنابراین اگر مانیتور شما تا 250 نیتس روشنایی تامین کند می تواند انتخاب مناسبی باشد.

 

  1. پورت های مانیتور

حتما در هنگام خرید مانیتور به تعداد دستگاه های خود و همچنین به خروجی های کارت گرافیک توجه داشته باشید تا در آینده نیازی به تهیه آداپتور احساس نشود.

  1. مات یا براق بودن مانیتور

مانیتورها معمولا در دو نوع مات و براق عرضه می شوند که مانیتورهای براق تصاویر را جذاب تر نمایش می دهند اما به دلیل اینکه انعکاس نور در آن ها بیشتر است، برای محیط های پرنور توصیه نمی شود.

  1. نرخ تازه سازی

نرخ تازه سازی یا بروزرسانی مانیتور تعداد دفعاتی است که در هر ثانیه نمایشگر با اطلاعات جدید بروزرسانی می شود و هر چقدر این عدد که با واحد هرتز تعیین می گردد بزرگتر باشد، تصاویر نمایش داده شده با کیفیت تر و هموارتر خواهندبود.

  1. نسبت تصویر صفحه نمایش

نسبت تصویر صفحه نمایش، نسبت طول به ارتفاع مانیتور و محدوده ای است که تصاویر در آن به نمایش گذاشته می شود. 9:16 بهترین و رایج ترین گزینه برای نسبت تصویر صفحه نمایش مانیتور می باشد.

بیشتر بخوانید:

  1. توجه به زمان پاسخگویی مانیتور

زمان پاسخگویی مانیتور به شما می گوید چه مدت طول میکشد تا مانیتور تصویر فعلی را با تصویر بعدی جایگزین کند. هر چقدر زمان پاسخگویی کوتاه تر باشد، بهتر است اما این مورد اولویت اصلی قرار نمی گیرد مگر اینکه شما گیمر باشید. اما چنانچه گیمر هستید و یا اطلاعات جانبی زیادی برای ذخیره سازی دارید می توانید با خرید هارد اکسترنال از سایت بروز کالا خیال خود را از بابت کمبود حافظه راحت کنید. همچنین با استعلام قیمت کنسول بازی از سایت بروز کالا می توانید به قیمت های روز انواع کنسول بازی و دیگر لوازم جانبی نیز دسترسی آسان داشته باشید.  

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49425 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/11/06 تعداد مشاهده: 695
کلید واژه ها:
سافت گذر