کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین شرکت ارائه دهنده سرور مجازی

یکی از مهم ترین مسائل در خرید سرور مجازی معتبر بودن شرکت ارائه دهنده است، در این مقاله به بررسی بهترین شرکت ارائه دهنده سرور مجازی می پردازیم.

در هنگام ترید، کلاس آنلاین، بازی آنلاین و ... از مهم ترین مسائلی که همیشه مورد توجه بوده می توان به سرور مجازی اشاره کرد چرا که سرور مجازی در صورتی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد سبب می شود تا شما به بهترین نتیجه در هر کدام از عرصه های آنلاین دست یابید. اما بهترین شرکت ارائه دهنده سرور مجازی برای دسترسی به این مورد مهم چیست؟

در ادامه به بررسی مفهوم VPS یا سرور مجازی و ویژگی هایی که سبب می شود تا یک شرکت در زمینه ارائه سرورهای مجازی بهترین باشد می پردازیم تا شما خود بتوانید بهترین شرکت را انتخاب نمایید.

ویژگی های بهترین شرکت ارائه دهنده سرور مجازی

برای اینکه یک شرکت بتواند در زمره بهترین شرکت ارائه دهنده سرور مجازی قرار بگیرد لازم است که دارای فاکتورهای خاصی باشد تا بتوان به طور کامل بر روی آن حساب باز کرد و به آن اعتماد کرد. از این ویژگی ها می توان اشاره کرد به:

خرید آسان تسهیلات سرور مجازی

یکی از ویژگی های بهترین شرکت ارائه دهنده سرور مجازی این است که در هر ساعت شبانه روز و در حالت و با هر سرعت اینترنتی بتوانید به راحتی سرور مجازی خریداری نمایید. این مسئله از این رو بسیار مهم است که بتوانید با کمترین اتلاف وقت نیاز خود را رفع کنید.

پشتیبانی 24 ساعته

از دیگر ویژگی های بهترین شرکت ارائه دهنده سرور مجازی این است که در هر ساعتی از شبانه روز بتوانید با کارشناسان آن در ارتباط باشید و مشکلات خود را حل نمایید. پشتیبانی 24 ساعته از ویژگی هایی است که تنها شرکت های معتبر به کاربران خود ارائه می دهند تا حتی لحظه ای از زمان کاربر به دلیل مشکلات احتمالی تلف نشود.

تنوع امکانات در سرورهای مجازی

از دیگر ویژگی های بهترین شرکت ارائه دهنده سرور مجازی می توان به تنوع امکانات و تسهیلات سرور ها اشاره کرد. به طور مثال بهترین شرکت باید دارای سرورهای متعددی باشد تا طیف وسیعی از کاربران را در بر بگیرد. این ویژگی سبب اعتماد سازی کاربر و راحتی او می شود.

تعرفه مناسب برای سرورهای مجازی

شرکتی که در لیست بهترین شرکت ارائه دهنده سرور مجازی قرار می گیرد باید حد انصاف را رعایت کرده و تعرفه های تا حد امکان پایین و به سود کاربر را سرلوحه خود قرار دهد. از این رو اصل احترام به کاربر و مشتری که اصول مهم تجارت می باشد زیر سوال نرفته و می توان با خیال آسوده از سرور ها استفاده کرد.

راحتی در انتخاب نوع سرور و مدت زمان

از دیگر ویژگی هایی که هر شرکت ارائه دهندهvps  یا همان سرور مجازی باید سر لوحه قرار دهد این است که دارای ویژگی های زیادی از نظر انتخاب رم، پردازنده، نوع هارد، مدت زمان سرویس و ... باشد تا هیچ گونه جای دغدغه ای برای کاربر نماند. همچنین نوع ارائه سرور باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند آزادانه سرور خود را پیکر بندی کند.

VPS یا سرور مجازی چیست؟

VPS یا سرور مجازی نوعی از سرور است که به منظور جلوگیری از هزینه های اضافی و دسترسی راحت به فعالیت های اینترنتی که نیاز به اتصال خارج از ایران دارند نظیر ترید و ... اشاره کرد. VPS مخفف Virtual Private Server بوده و به عنوان نمونه به کار می رود.

به طور کل سرور مانند کیس کامپیوتر بوده که درون آن رم و پردازنده و ... وجود دارد. این سرور با سرور اصلی هیچ تفاوتی نداشته و فقط بخشی از آن است. محل اکثر سرور های مجازی به خصوص برای فعالیت هایی مانند ترید در خارج از ایران و در کشورهایی مانند هلند، انگلیس و ... بوده که مشا بر حسب نیاز می توانید از آن استفاده نمایید. اما با تمام این اوصاف خرید سرور مجازی نیاز باید از مکان های معتبر صورت بگیرد تا از هر لحاظ خیال کاربر راحت باشد. از این رو در ادامه به بررسی ویژگی های بهترین شرکت ارائه دهنده سرور مجازی می پردازیم.

خرید سرور مجازی صفرویک

شرکت صفرویک با بیش از 23 سال سابقه در ارائه انواع سرویس های اینترنت پرسرعت و سرور های مجازی با سرلوحه قرار دادن اصولی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، تعرفه های مناسب و ... که در لیست ویژگی های بهترین شرکت ارائه دهنده سرور مجازی نیز از آنها یاد شد توانست طبق نظر کاربران از بهترین شرکت های ارائه دهنده سرور مجازی قرار بگیرد.

سخن پایانی

VPS یا سرور اختصاصی مجازی دسته ای از سرور بوده که شما بر حسب نیاز خود بخشی از سرور اصلی را اجاره کرده و در مدت زمان اجاره از آن استفاده می کنید. اما در این میلان بسیار مهم است تا از شرکت هایی مانند صفرویک استفاده نمایید که در لیست بهترین شرکت ارائه دهنده سرور مجازی لحاظ شده باشند. جهت اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه خرید سرور مجازی می توانید با کارشناسان صفرویک در ارتباط باشید.

سوالات متداول بهترین شرکت ارائه دهنده سرور مجازی

  1. ارائه سرور مجازی در صفرویک به چه صورت است؟
    شما می توانید هر نوع سرور مجازی دلخواه را با تعرفه ها و تسهیلات مختلف بر حسب زمان و مقدار رم و پردازنده و نوع هارد و ... در سایت صفرویک مشاهده و خریداری نمایید.
  2. مدت زمان سرورهای مجازی صفرویک به چه صورت است؟
    این سرور ها در بازه های زمانی متنوع 1 ماهه،3 ماهه، 6 ماهه و یکساله تقسیم بندی می شود.
  3. انواع محل ذخیره در VPS های صفرویک به چه صورت است؟
    این محل های ذخیره شامل SATA ، SSD، و NVME می باشند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49428 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - BF تاریخ خبر: 1400/11/06 تعداد مشاهده: 694
کلید واژه ها:
سافت گذر