کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756774777 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318384 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چقدر نگران سلامت چشم های خود در دنیای دیجیتالی هستید؟

عینک برای کار با کامپیوتر و گوشی

عینک مخصوص کار با کامپیوتر و موبایل، یک ابزار محافظتی از چشم‌ها است. چنانچه ساعت‌های طولانی از سیستم‌های دیجیتالی استفاده می‌کنید، داشتن این عینک، اگر سلامت چشم‌ها برایتان اهمیت دارد و نمی‌خواهید در آینده با اختلال در بینایی روبرو شوید، برای شما ضروری است.

چه نیازی به عینک موبایل داریم؟

تحقیقات نشان داده است، استفاده بیش از اندازه از صفحه نمایش مشکلات عدیده‌ای برای چشم‌ها ایجاد می‌کند. خستگی چشم، خشک شدن و قرمزی چشم ها، کشیدگی عضلات چشمی، تار شدن دید، گردن درد و سردرد از علائمی هستند که به شما هشدار می‌دهند کمتر به سراغ دستگاه‌های دیجیتالی نظیر تلفن همراه، کامپیوتر، آیپد و تبلت بروید و مراقب سلامت چشم‌هایتان باشید.

عینک محافظ گوشی و کامپیوتر یک ابزار عالی برای محافظت از چشم‌ها است. با این عینک‌ها کنتراست رنگ صفحه نمایش افزایش می‌یابد و نور خیره کننده نمایشگر کاهش پیدا می‌کند. بدین ترتیب چشم‌ها از خستگی در امان خواهند بود.

عینک کار با کامپیوتر چگونه کار می‌کند؟

بسیاری از ما با اینکه می‌دانیم نگاه کردن بیش از اندازه به نمایشگر ها تاثیرات منفی بسیاری برای چشم دارد، ساعت‌های طولانی در برابر این صفحات می‌نشینیم و گاه به اقتضای شغل و حرفه خود، چاره‌ای جز این نداریم. اما همانطور که گفته شد، می‌توان از عینک برای گوشی و کامپیوتر استفاده کرد و این آسیب را به حداقل رسانید.

عینک موبایل مختص فیلتر کردن اشعه‌های مضری است که از انواع نمایشگر به چشم می‌رسد. موادی که درون قسمت شیشه‌ای عینک وجود دارد، جنس فوق العاده‌ای دارند. چنین موادی، اشعه‌های اضافی و مضر مانیتورها را از خود عبور نمی‌دهد و مانع از گذر طول موج‌های رنگی آبی خواهند شد. بنابراین وقتی درازمدت از دستگاه خود استفاده می‌کنید، چشمان شما دچار خستگی نمی‌شود.

عینک مخصوص موبایل، بسته به اینکه از چه جنس شیشه‌ای ساخته شده باشد، با قیمت‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسد. کاربران می‌توانند متناسب با بودجه‌ای که برای خرید عینک اختصاص داده اند، بهترین مدل از عینک کامپیوتر را از بلو بای بای سفارش دهند و آن را خریداری کنند.

عینک مخصوص کار با کامپیوتر و موبایل از چه بخش‌هایی تشکیل شده است؟

عینک کامپیوتر طراحی پیچیده‌ای ندارد. امروزه سازندگان عینک موبایل با رعایت استاندارد در طراحی این عینک و با بهره مندی از مواد اولیه‌ای باکیفیت و عالی، بهترین مدل از آن را ساخته و به بازار ارائه نموده اند.

اجزای تشکیل دهنده عینک گوشی:

  1. فریم عینک موبایل: فریم عینک، از جنس مواد فلزی و یا پلاستیکی است. طرح و رنگ این فریم‌ها غالباً ساده است؛ چرا که قرار نیست از عینک کامپیوتر در دورهمی و گردش و تفریح استفاده کنید و تنها در خانه و محیط کار است که این عینک‌ها کاربرد دارند. البته تعداد کمی نیز فریم با طرح و رنگ فانتزی در بازار یافت می‌شود که می‌توانید آن را انتخاب کنید.
  2. پوشش AR: سازندگان این عینک ها، بخشی از سطح رویی شیشه‌های مورد استفاده در ساخت عینک موبایلی را با مواد مخصوصی می‌پوشانند تا نور بازتاب شده از سطح نمایشگر کاهش یابد. شیشه عینک کامپیوتر از جنس طلق‌های ساده ساخته شده و آنچه از قابلیت ضد انعکاس در عینک گوشی و کامپیوتر می‌بینید، به دلیل وجود همین پوشش‌ها است. در نبود چنین پوششی، عینک کامپیوتر با یک عینک ساده تفاوت چندانی نخواهد داشت.
  3. رنگ شیشه کامپیوتر و لپ تاپ: نور آبی ساطع شده از نمایشگر وسایل دیجیتالی، به چشم آسیب می‌زند اما این آسیب، شب‌ها و در نبود نور کافی تشدید شده و قرنیه فشار زیادی تحمل می‌کند. در تاریکی، نمایشگر همه چیز را با رنگ‌های سفید و آبی به شما نشان دهد و این چشم را خسته می‌کند. شیشه عینک موبایل، با رنگ‌های خاصی طراحی شده و قادر است کنتراست رنگ‌های دیگر را افزایش دهد. این رنگ معمولاً قهوه‌ای روشن یا زرد است و چشم شما از پشت آن همه جزئیات را بدون عیب و نقص می‌بیند.

آیا همه افراد نیاز به استفاده از عینک مخصوص موبایل و کامپیوتر دارند؟

پاسخ این سوال قطعاً منفی است. واقعاً نیازی نیست که همه افراد بلااستثنا از یک عینک مخصوص کار با موبایل و یا کامپیوتر استفاده کنند، داشتن این عینک به کسانی پیشنهاد می‌شود که بیش از ۷ ساعت در طول روز به مانیتور کامپیوتر، لپ تاپ و… زل می‌زنند.

اگر سبک زندگی شما به گونه‌ای است که علاقه چندانی به تماشای تلویزیون ندارید و شغل شما، پیوسته نشستن در برابر یک سیستم کامپیوتری را طلب نمی‌کند، نیازی به استفاده از عینک محافظ گوشی و کامپیوتر نخواهید داشت.

گروه اول، بهتر است توصیه ما مبنی بر استفاده از عینک کامپیوتر را جدی بگیرند. در غیر این صورت به مرور زمان با خشکی چشم و تاری دید روبرو می‌شوند و بینایی آن‌ها با اختلال روبرو خواهند شد.

جمع‌بندی

تحقیقات بیانگر آن است که بیش از ۸۰ درصد مردم ایران اطلاعات دقیقی درباره مضرات پرتوهای صفحه نمایش تلویزیون، کامپیوتر، لپ تاپ و گوشی ندارند و لذا نمی‌توانند به درستی از سلامت چشم‌های خود در برابر آن حفاظت نمایند. با اطلاعاتی که در این مقاله ارائه نمودیم، امیدواریم درک شما از آسیب‌های چشمی بر اثر نور نمایشگرها بیشتر شده باشد.

همیشه می‌گویند پیشگیری بهتر از درمان است. وقتی شما با یک عینک ساده می‌توانید از بروز آسیب‌های چشمی ممانعت کنید، چرا اینکار را انجام ندهید؟ عینک مخصوص کار با کامپیوتر که این روزها در بازار با قیمت مناسبی ارائه می‌گردد، به راحتی در فروشگاه بلو بای بای در دسترس شما است. پس در خرید آن تردید نکنید و همین امروز دست به کار شوید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49433 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/11/13 تعداد مشاهده: 552
کلید واژه ها:
سافت گذر