کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317833 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین دوربین های مداربسته پاناسونیک با امکانات عالی

دوربین مداربسته یکی از ضرورت‌های مهم در امکان تجاری و مسکونی محسوب می‌شود. این روزها کمتر ساختمان، فروشگاه، اداره، سازمان، مرکز تجاری و ... را پیدا می‌کنید که از دوربین‌های مداربسته برای تامین امنیت خود استفاده نکند. در میان برندهای مختلفی که اقدام به طراحی و عرضه این دوربین‌ها می‌کنند، پاناسونیک بیش از سایرین توانسته اعتماد مشتریان را جلب کند. کیفیت مناسب، کاربری آسان، خدمات پس از فروش متنوع و ... از دلایلی هستند که سبب می‌شوند دوربین‌های مداربسته پاناسونیک حرف اول را در بازارهای جهانی بزنند.

در این مقاله قصد داریم شما را بهترین دوربین های مداربسته پاناسونیک آشنا کنیم. این دستگاه از امکانات عالی برخوردار هستند و می‌توانند تمامی نیازهای شما را از یک محصول امنیتی، برآورده نمایند.

انواع دوربین‌های مداربسته پاناسونیک

به طور کلی، شرکت پاناسونیک دوربین‌های مداربسته خود را در دو مدل آنالوگ و تحت شبکه تولید و روانه بازار می‌کند. سیگنال‌های ارسالی توسط دوربین‌های آنالوگ مطابق با یکی از استانداردهای رایج PAL یا NTSD به دستگاه مقصد ارسال می‌شوند ، از این رو می‌توان حتی با یک تلویزیون ساده، تصویرهای ارسالی از دوربین‌های مدار بسته آنالوگ را مشاهده نمود..

ما در ادامه سعی می‌کنیم به معرفی مدل‌های آنالوگ و تحت شبکه پاناسونیک بپردازیم تا شما عزیزان بر اساس نیازهای خود و همچنین بودجه‌ای که مد نظر دارید، بتوانید مناسب‌ترین دوربین مداربسته پاناسونیک را انتخاب و خریداری نمایید.

دوربین تحت شبکه پاناسونیک WV-SW598

اولین دوربین مداربسته پاناسونیک که به معرفی آن می‌پردازیم، مدل WV-SW598 است. این دوربین حرفه‌ای از لنز چرخان یا همان واریفوکال برخوردار است و به گونه‌ای طراحی شده که در مقابل آب، گرد و غبار و ضربه، کاملا مقاوم نشان می‌دهد. این دوربین دام (Dome) با کیفیت تصویر فول اچ دی، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای یک محصول امنیتی مطمئن و حرفه‌ای محسوب می‌شود.

در ساخت مدل SW598 پاناسونیک از تکنولوژی فشرده‌سازی H.264 استفاده شده است. به این ترتیب، تصاویر بدون افت کیفیت فشرده می‌شوند تا حجم آن‌ها کاهش پیدا کند. این موضوع باعث کاهش نیاز به فضای ذخیره‌سازی و همچنین افزایش مدت زمان فیلم گرفتن دوربین‌ها می‌‎شود. قابلیت دید در شب (Color Night Vision) هم سبب می‌شود تا تصاویر حتی در محیط‌های فاقد نور و شب، به صورت کاملا رنگی ضبط شوند. به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌‌های حرفه‌ای این دستگاه، می‌توان به پشتیبانی از PoE اشاره کرد که شما را از اتصال مستقیم به آداپتور و پریز برق بی‌نیاز می‌کند.

دوربین تحت شبکه پاناسونیک WV-SFN480

دوربین مداربسته WV-SFN480 یکی دیگر از محصولات امنیتی تحت شبکه پاناسونیک است. این دستگاه خوش‌ساخت، از کیفیت تصویر 4K و قابلیت چرخش 360 درجه برخوردار است. این دوربین دام با لنز ثابت طراحی شده و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای راه‌اندازی یک سیستم امنیتی به شمار می‌رود. در ساخت مدل SFN480 و برای کاهش نیاز به فضای ذخیره‌سازی، از تکنولوژی H.264 استفاده شده است.

پشتیبانی از استاندارد IP66 سبب می‌شود این دوربین مداربسته در مقابل آب و دود، کاملا مقاوم باشد. بنابراین دیگر نگران آب باران و آسیب رسیدن به دوربین مداربسته خود نخواهید بود. حالت دید در شب دوربین WV-SFN480 باعث می‌شود که تصاویر در شب و محیط‌های فاقد نور هم به صورت کاملا رنگی ضبط شوند. با بررسی همه جوانب می‌توان ادعا کرد که این دوربین مداربسته تحت شبکه، می‌تواند تمامی نیازهای شما از یک محصول امنیتی را برآورده کند.

دوربین مداربسته تحت شبکه پاناسونیک WV-U2540L

اگر به دنبال یک دوربین مداربسته حرفه‌ای و در عین حال مقرون به صرفه هستید، ما به شما مدل WV-U2540L از شرکت پاناسونیک را پیشنهاد می‌دهیم. این دوربین خوش‌ساخت، از کیفیت تصویر فول اچ دی و قابلیت‌های سوپر داینامیک برخوردار است و می‌تواند تنظمیات خود را بر اساس حرکت محیط و به صورت کاملا خودکار، تغییر دهد. پشتیبانی از حالت راهرو هم سبب می‌شود که این محصول برای ضبط تصاویر راهروهای باریک، به یک انتخاب فوق‌العاده تبدیل شود.

سیستم فشرده H.265 در این دوربین مداربسته تعبیه شده است تا تصاویر بدون افت کیفیت فشرده شوند. به این ترتیب، نیاز کمتری به فضای ذخیره‌سازی خواهید داشت و از سویی دیگر، پهنای باند شما هم بهینه می‌شود. دوربین پاناسونیک WV-U2540l به گونه‌ای طراحی شده است که در برابر گرد و غبار، آب، خوردگی و ضربه کاملا مقاوم است. نوع سنسور دوربین مداربسته پاناسونیک WV-U2540l از نوع CMOS و سایز آن 2.7 اینچ است.

همچنین بخوانید:

دوربین آنالوگ پاناسونیک WV-CP620

اگر بخواهیم به یکی از بهترین مدل‌های آنالوگ پاناسونیک اشاره کنیم، باید از مدل WV-CP620 نام ببریم. این محصول خوش‌ساخت از رزولوشن 650 و زوم دیجیتال دو برابر برخوردار بوده و نوع لنز آن هم ثابت است. این دوربین بولت (Bullet) تنها 190 گرم وزن دارد و با تکنولوژی سوپر داینامیک و کاهنده نویز دیجیتال، به یک انتخاب عالی برای محصولات امنیتی تبدیل شده است.

به عنوان یکی از معایب مدل CP620 پاناسونیک، باید به عدم پشتیبانی از قابلیت دید در شب اشاره کنیم. اما در عوض این دوربین مداربسته از قابلیت زوم دیجیتال دو برابر برخوردار است. در مجموع و با مقایسه همه جنبه‌ها، این اطمینان را به شما می‌دهیم که این دستگاه، نیازهای شما را از یک محصول امنیتی آنالوگ، برآورده خواهد کرد.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را با 5 مدل از بهترین دوربین‌های مداربسته پاناسونیک آشنا کنیم. با این‌حال توجه داشته باشید که تنوع دوربین‌های این شرکت بسیار زیاد است و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای که در اختیار دارید و هر انتظاری که از یک محصول امنیتی دارید، دوربین مداربسته دلخواه و متناسب با نیازهای خود را انتخاب و خریداری کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49440 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - BF تاریخ خبر: 1400/11/21 تعداد مشاهده: 2636
کلید واژه ها:
سافت گذر