کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756774777 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

4 روش اصولی تمیز کردن هندزفری و ایرپاد

تمیز کردن هندزفری یکی از مهم ترین نکات بهداشتی می باشد که که مصرف کنند این محصولات صوتی باید همیشه رعایت کنند ! اما چگونه هندزفری را تمیز کنیم ؟ جای نگرانی نیست در ادامه این مطلب آموزشی برگرفته از وبسایت جانبی موبایل فوبیست به بررسی روش های اصولی پاک کردن هدفون پرداخته ایم . با ما همراه باشید.

چرا باید هدست ها را تمیز کنیم ؟

به گزارش مرکز بیمارستان Whittier هندزفری هایی که با جرم گوش یا همان وکس wax آغشته شده اند میتوانند به مراتب بیش از 3000 هزار برابر سینک های ظرفشویی دارای آلودگی های میکروبی باشند. که بیماران بسیاری به دلیل ورود این باکتری ها به گوش به شنوایی آنها آسیب وارد شده است.البته بهتر است بدانید کثیف بودن هندزفری می توانید به صورت بسیار شدیدی صدای هندزفری را کاهش داده و باعث لذت نبردن شما از موسیقی شود.  بهتر است با استفاده از روش های تست شده و اصولی هدست های خود را به صورت هفتگی پاک نمایم. و البته هنگام تهیه هندزفری به یاد داشته باشیم که هدست هایی تهیه کنیم که از منافذ مناسبی استفاده میکنند و درصد کمی کثیفی را به خود راه میدهد.

ضمنن لینک خرید هندزفری را از وبسایت فوبیست را برای دسترسی به دسته بندی از هندزفری های متنوع برای شما قرار داده ایم که حتما از آن دیدن کنید.

https://fo20.ir/product-cat/audio/earphones

در نظر داشته باشید که برای بعضی از هندزفری های بیسیم همانند ایرپاد ها باید هنگام خریداری این کالا ها از برس های کوچک پاک کننده لپ تاپ و موبایل هم تهیه نمایم.

فواید تمیز کردن گوشی های هندزفری

  • جلوگیری از ابتلا به بیماری های آلرژیک.
  • جلوگیری از بیماری بثورات پوستی.
  • کمک به تقویت صدای اسپیکر ها.
  • ایمن سازی برای اشتراک گذاری.
  • بهبود عمر و عملکرد هدست.

1 - بهترین روش برای تمیز کردن هدفون

توجه داشتید باشید که به هیچ عنوان نباید بدون هیچ گونه ملاحضه و خودسرانه هندزفری را تمیز کنید چراکه ممکن است به اسپیکر های آن آسیب بزنید ! بگذارید نظر متخصصان اپل را مورد بررسی قرار دهیم.

 به گفته اپل؛

 تنها چیزی که نیاز دارید یک «پارچه نرم، خشک و بدون پرز»، یک گوش پاک کن پنبه ای و فقط کمی آب می باشد. این واقعاً تمام چیزی است که برای تعمیر و نگهداری منظم و معمولی هدفون نیاز دارید.

1 - با استفاده از پارچه، هرگونه زباله روی سطح هدفون را پاک کنید.

2 - سپس به آرامی وارد گوشه ها شوید تا آنچه را که می توانید مشخص کنید.

3 - میکروفون و اسپیکر را با یک سواب پنبه ای (گوش پاک کن ) خشک به جای پارچه مرطوب تمیز کنید.

4 - قبل از استفاده یا برگرداندن آنها به جعبه خود، اجازه دهید کاملا خشک شوند.

 در ادامه سایر روش های مفید و کاربردی را برای شما قرار داده ایم.

2 – پاک کردن هندزفری سیمی با مسواک

بله ، میتوان گفت ایمن ترین وسیله برای پاک کردن منافذ هدست ها و حتی اسپیکر های تلفن همراه استفاده از مسواک های بچگانه نرم می باشد که آسیبی به توری های کالای شما وارد نخواهد کرد. روش کار به صورت زیر می باشد ؛

1 – ابتدا یک مسواک بچکانه را با مقداری الکل 70 درصد تمیز کرده تا آری از آلودگی شود.

2 – سپس مسواک را به آرامی بر روی سوراخ های اسپیکر هدست بکشید تا جرم های گوش از روی آن پاک شود . این عمل را تا پاکسازی کامل وکس های گوش روی کالای خود انجام دهید.

3 – در آخرین مرحله مقدار بسیار کمی الکل را به دستمال کاغذی آغشته کرده و برای بهبود صدای هدست خود روی تورها بکشید.

3 – تمیز کردن هندزفری بلوتوثی با اسپری

باید بدانید که دو روش قبلی ذکر شده بهترین گزین ها هستند ، اما در صورتی که میخواهید این کار را خیلی اصولی تر انجام دهید باید از اسپری های تینر فوری یا همان ناحید کمک بگیرید.

موارد مورد نیاز ؛

  • اسپری خشک ناحید
  • گوش پاک کن
  • خلال دندان

1 – ابتدا با کمک خلال دندان به آرامی آشغال ها و مواد گیر کرده در هندزفری را خارج کنید.

2 – سپس مقداری از اسپری ناحید را بر روی گوش پاک کن اسپری کرده و بر روی گوشی ها بکشید تا تمامی جرم ها با کمک تینر فوری موجود در این اسپری به خوبی پاک شود.

4 – روش تمیز کردن ایرپاد ها

 ابتدا ایرپاد را با یک پارچه تمیز و خشک پاک کنید. از هیچ مایع یا اسپری استفاده نکنید که به طور بالقوه می تواند به آنها آسیب برساند. با استفاده از یک سواب پنبه ای تمیز و خشک، میکروفون و مش اسپیکر را پاک کنید.

اگر گرد و غبار یا موم در مش (توری سرگوشی هندزفری ) وجود دارد، یک مسواک تمیز و نرم را بردارید و به آرامی مش را مسواک بزنید. برای تمیز کردن AirPods خود ، از استفاده از اجسام تیز مانند خلال دندان یا چاقوی دستی خودداری کنید.

برای تمیز کردن کیس ایرپاد ، به همین ترتیب شروع کنید: آن را با یک پارچه تمیز و خشک پاک کنید. اگر قسمت بیرونی کیس به ‌خصوص کثیف است، می‌توانید پارچه را با الکل ایزوپروپیل 70 درصد مرطوب کنید، اما مراقب باشید که مایعی به داخل درگاه‌های شارژ وارد نشود.

با استفاده از یک مسواک نرم، هرگونه کثیفی یا گرد و غبار را از کانکتور به آرامی تمیز کنید.

برای تمیز کردن درگاه‌های شارژ، از یک برس ضد الکتریسیته ساکن که مخصوص تمیز کردن دستگاه‌های فنی طراحی شده است استفاده کنید یا از یک سواب پنبه‌ای تمیز استفاده کنید. پاک کننده های مایع و اشیاء تیز را کنار بگذارید.

جمع بندی

در این مقاله آموزشی کوتاه بهترین روش ها را برای پاسخ به سوال چگونه منافذ هندزفری را تمیز کنیم را به خوبی جواب داده ایم ، و در پیشنهاد آخر ذکر میکنیم که بهتر است هنگام خرید این محصولات صوتی حتما در کنار آن یک کیت تمیز کننده نیز سفارش دهید . ضمنن پیشنهاد میشود مقاله آموزشی افزایش صدای هندزفری  را هم مطالعه کنید..

نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

سوالات متداول ؛

آیا هندزفری تمیز می شود ؟

بله میتوانید با مسواک و مقداری الکل 70 درصد هندزفری را به خوبی پاک نماید.

چگونه ایرپاد را تمیز کنیم ؟

برای تمیز کردن ایرپاد ، باید از پارچه های بدون پرز و مقداری اسپری پاک کننده مانیتور و گوش پاک کن استفاده کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49468 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - NW تاریخ خبر: 1400/09/15 تعداد مشاهده: 4200
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی محمدی 1401/01/24 07:42
سلام مرسی از آموزش خوبتون با کمک اسپری ناحید و مسواک ایرپادم رو به خوبی تمیز کردم ، البته پیشنهاد اینه که برای بهتر تمیز کردن هندزفری ها از یک سوزن برای خارج کردن جرم ها هم استفاده کنید.
امیر 1401/01/17 00:23
مرسی