کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317829 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی تلفن سانترال پاناسونیک

قصد داریم در این مقاله شما را با انواع تلفن سانترال پاناسونیک یعنی تلفن هایی که قابلیت نصب و راه اندازی بر روی این مدل، سانترال دارند را معرفی کنیم.  به طور کلی این نوع تلفن از نظر زیرساختی به دو دسته تلفن سانترال پاناسونیک تحت شبکه و مخابراتی تقسیم می شود.

تلفن سانترال پاناسونیک مخابراتی چیست؟

به تلفن های سانترال پاناسونیکی که توسط زوج سیم های مخابراتی، راه اندازی می شوند تلفن مخابراتی سانترال می گویند. این نوع تلفن های سانترال به 3 نوع زیر تقسیم می شوند:

    • تلفن سانترال دیجیتال: این نوع سانترال نسبت به سایر سانترال ها از مزایای منحصر به فردی برخوردار است که سرعت عملکرد بالا و هزینه پایین راه اندازی از مهم ترین آن ها می باشد. از دیگر قابلیت های این نوع تلفن سانترال پاناسونیک می توان به داشتن کلیدهای حافظه، راه اندازی با یک زوج سیم، داشتن قابلیت DXDP و صفحه نمایش، قابلیت برنامه ریزی و کالر آیدی اشاره نمود.
  • تلفن سانترال هایبرید: این تلفن ها نیز به مانند تلفن های دیجیتال، فقط می توانند بر روی تلفن های سانترال پاناسونیک نصب و راه اندازی شوند. از آنجایی که تلفن هایبرید، جزء تلفن های یک نسل قبل تر از تلفن دیجیتال است طبیعتا تفاوت هایی از نظر ساختاری با آن ها دارد و تلفن دیجیتال برتری هایی نسبت به تلفن هایبرید دارد. البته تلفن هایبرید نیز از برخی از ویژگی های تلفن دیجیتال مانند داشتن کلید های حافظه، قابلیت کالر آیدی و صفحه نمایش، بهره مند است. این تلفن ها قابلیت نصب بر روی سانترال های کم ظرفیتی همچون سانترال 824 دارند.
  • تلفن سانترال آنالوگ: از دیگر تلفن هایی که می توان از آن ها به عنوان داخلی دستگاه های سانترال استفاده کرد تلفن آنالوگ است که به دو صورت رومیزی و بی سیم موجود می باشند. این تلفن ها همان تلفن های رومیزی هستند که در اغلب خانه ها وجود دارند. این نوع تلفن سانترال بدون نیاز به دیتا و از طریق یک زوج سیم بوق، راه اندازی می شود.

تلفن سانترال پاناسونیک تحت شبکه چیست؟

به تلفن هایی که برای نصب و راه اندازی به بستر مخابراتی نیاز ندارند و راه اندازی آن ها بر اساس ساختار شبکه انجام می گیرد، تلفن سانترال تحت شبکه می باشد. از آنجایی که این تلفن ها از تکنولوژی ویپ، پشتیبانی می کنند به عنوان تلفن های ویپ نیز شناخته می شوند. مهم ترین شاخصه این تلفن سانترال این است که صدا از طریق بستر شبکه، انتقال می یابد که البته قابلیت انتقال تصویر یا همان مکالمه تصویری نیز به همین شیوه امکان پذیر است.

این نوع تلفن های سانترال به دو دسته نرم افزاری و فیزیکی یا همان سخت افزاری تقسیم می شوند. تلفن های نرم افزاری که به آن ها SOFT PHONE هم می گویند به صورت رایگان و به همراه یک لایسنس به کاربران ارائه می شود اما تلفن های تحت شبکه سخت افزاری یا فیزیکی نسبت به تلفن های نرم افزاری پایدارتر هستند به همین دلیل عموما در ادارات و سازمان ها از این نوع تلفن تحت شبکه استفاده می شود.

تلفن های تحت شبکه شامل دو دسته تحت شبکه سیپ و تلفن سانترال تحت شبکه سری NT می باشند که در ادامه به تشریح آن ها می پردازیم.

معرفی تلفن سانترال تحت شبکه سیپ

در حال حاضر، اغلب تلفن های سانترال تحت شبکه از پروتکل سیپ پشتیبانی می کنند. این پروتکل یک پروتکل بین المللی و جهانی است که امروزه اغلب تلفن های تحت شبکه از این پروتکل برای راه اندازی خطوط شهری و تلفن ها استفاده می کنند. از جمله تلفن های سانترالی که از این پروتکل استفاده می کنند می توان به تلفن‌های سری UT و  HDV و تحت شبکه گرند استریم اشاره نمود.

البته باید بدانید همه تلفن های سانترال از این پروتکل پشتیبانی نمی کنند مثلا تلفن های آلکاتل، خودشان دارای یک پروتکل اختصاصی هستند. یا تلفن های سانترال سری TDE و NS پاناسونیک نیز از این پروتکل پشتیبانی می کنند ولی برای بهره مندی از قابلیت، نیاز به یک کارت DSP و لایسنس دارند.

معرفی تلفن سانترال تحت شبکه سری NT

تلفن سانترال تحت شبکه سری NT که به VOIP پاناسونیک هم شناخته می شود نوع دیگری از تلفن های سانترال تحت شبکه هستند که برای راه اندازی دارای پروتکل اختصاصی خود هستند. به همین دلیل این تلفن های سانترال جزء تلفن های سیپ به شمار نمی روند. از دیگر ویژگی های این نوع تلفن سانترال تحت شبکه این است که فقط قابلیت نصب و راه اندازی بر روی سانترال های پاناسونیک را دارد.

حال اگر قصد نصب وراه اندازی این تلفن بر روی سانترال TDA پاناسونیک را دارید حتما باید کارت IP-GW استفاده کنید چرا که این سانترال ها از پروتکل سیپ، پشتیبانی نمی کنند. برای نصب و راه اندازی این نوع تلفن های تحت شبکه بر روی سانترال‌های TDE و NS نیز نیازمند کارت ویپ یا همان DSP می باشید.

تهیه انواع تلفن سانترال پاناسونیک از مجموعه معتبر پی بی ایکس شاپ

اگر به دنبال یک خرید امن و مطمئن هستید پیشنهاد می کنیم به وب سایت مجموعه معتبر پی بی ایکس شاپ مراجعه کنید. شما نه تنها می توانید در این مجموعه انواع تلفن سانترال را مشاهده و مناسب ترین آن را خریداری کنید بلکه می توانید با نحوه نصب و راه اندازی آن ها نیز آشنا شوید. علاوه بر این، این مجموعه دارای کادر مجرب و حرفه ای است که به شما مشاوره های لازم در خصوص انتخاب سانترال پاناسونیک با توجه به نوع کسب و کارتان ارائه می دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49481 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - NW تاریخ خبر: 1401/02/06 تعداد مشاهده: 959
کلید واژه ها:
سافت گذر