کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با کاربردهای crm در بازاریابی آشنا شوید

آیا شما نیز جزو افرادی هستید که کاربرد crm در بازاریابی را نمی‌دانید و برای به دست آوردن اطلاعات در این زمینه، مشغول سرچ کردن تأثیر CRM در مارکتینگ هستید؟

جای درستی آمدید.

در این مقاله، قصد داریم در خصوص کاربرد crm در بازاریابی صحبت کنیم و شما را با کمک‌هایی که می‌توانید از این نرم افزار شگفت‌انگیز در زمینه مارکتینگ بگیرید، آشنا کنیم.

نرم افزار crm

بازاریابی crm

به طور کلی، استفاده‌هایی که از نرم افزار crm در بازاریابی خود می‌توانید انجام دهید را در ادامه برای شما شرح داده‌ایم. داده‌هایی که می‌توانید در CRM خود برای بهینه سازی بازاریابی در بیزنس خود بیابید، عبارتند از:

  • مشتریان موجود و سابقه خرید آن‌ها
  • وضعیت کمپین‌های بازاریابی اجرا شده
  • ایمیل‌های خروجی از نمایندگان فروش به مشتریان احتمالی و فعلی
  • سرنخ‌های ورودی

بهتر است قبل از آن که با کاربردهای crm در بازاریابی آشنا شوید، این امر را در رابطه با فروش توضیح دهیم تا بتوانید درک روشن‌تری از ماجرا داشته باشید چرا که بازاریابی و فروش دو جزئی در یک سازمان هستند که همیشه بیشترین ارتباط را با یکدیگر دارند و عاملی تأثیرگذار بر یکی، بر دیگری نیز تأثیر می‌گذارد.

نقش CRM در فروش چیست؟

CRM، مهم‌ترین ابزار برای تیم فروش است. این نرم افزار تمام سرنخ‌های فعلی و گذشته، داده‌ها و اطلاعات سفارشات گذشته و همچنین تعاملات صورت گرفته را در خود نگهداری می‌کند.

نقش CRM در فروش را می‌توان به صورت زیر توضیح داد:

  • بهبود مدیریت لیدها (سرنخ‌ها)
  • ردیابی لیدها
  • upselling و cross-selling مؤثر
  • مشغله کمتر در مدیریت داده‌ها

نرم افزار crm

crm در بازاریابی چه نقشی دارد؟

91 درصد از بازاریابان می‌گویند که تولید سرنخ (لید) مهم‌ترین هدف آن‌هاست؛ بنابراین جای تعجب نیست که یک CRM بازاریابی برای تیم بازاریابی شما نیز بسیار مؤثر باشد.

با استفاده از CRM در مارکتینگ، سرنخ‌های ورودی را مدیریت کنید

به احتمال زیاد سعی می‌کنید از کانال‌های بازاریابی و کمپین‌های خود برای جذب سرنخ‌های ورودی جدید استفاده کنید. این موضوع می‌تواند از طریق دانلود کتاب الکترونیکی، تماس تلفنی یا مکالمه چت آنلاین محقق شود.

یک CRM مرکز لیدهای شماست. می‌توانید ببینید که هر ماه چه تعداد سرنخ را هدایت می‌کنید و آن را با فروش خود مقایسه کنید تا متوجه شوید که آیا سرنخ‌های شما باکیفیت هستند یا خیر.

بازاریابی crm: بازاریابی داده‌محور

یک CRM می‌تواند به شما کمک کند تا درک درستی از عملکرد بازاریابی خود داشته باشید و بهتر بتوانید سرنخ‌های جدید را هدایت کنید و به طور خاص متوجه شوید که چه چیزی این سرنخ‌های جدید را به فرصت فروش تبدیل می‌کند.

برای مثال، اگر یک کتاب الکترونیکی جدید دارید، می‌توانید حجم سرنخ‌های جدیدی که آن را دانلود کرده‌اند را اندازه‌گیری کنید.

با استفاده از این راهکار، به راحتی می‌توانید سفر مشتری خود را در سایت مانیتور کنید و بر آن احاطه کامل‌تری داشته باشید.

 با استفاده از crm در بازاریابی، سفرهای مشتری را برنامه‌ریزی کنید

صحبت از سفر مشتری شد ...

CRM اولین قدم برای ردیابی صحیح سفر مشتری می‌باشد. توجه داشته باشید که شما نمی‌توانید سفر مشتری را به طور کامل در CRM خود مشاهده کنید، ولی بازاریابی crm به شما بینشی در خصوص آن چه مشتریان درگیر آن هستند و نحوه عملکرد بازاریابی شما ارائه خواهد داد.

نرم افزار crm

با CRM در مارکتینگ، فرصت‌های جدید محتوایی را شناسایی کنید

فرض کنید از یک فرم در وب سایت خود برای ایجاد پرس‌وجوهای جدید استفاده می‌کنید. به عنوان بخشی از آن فرم، از پاسخ‌دهندگان می‌پرسید که با تماس به دنبال حل چه چیزی هستند. پاسخ‌های آن‌ها، که همه در CRM شما جمع‌آوری شده‌اند، می‌توانند برای شناسایی فرصت‌های محتوای جدید استفاده شوند.

سخن پایانی

در این نوشته سعی کردیم شما را با مهم‌ترین کاربردهای crm در بازاریابی آشنا کنیم. امیدواریم به درک روشنی از CRM در مارکتینگ رسیده باشید و بتوانید از این نرم افزار کاربردی برای بیزنس‌های مختلف، برای بهینه کردن بازاریابی خود استفاده کنید.

همچنین شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسمی سامانه های مدیریت که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده سیستم‌های سی آر ام در ایران است، با کاربرد بازاریابی در crm و نیز انواع سی آر ام طراحی شده برای بازاریابی آشنا شوید و از تیم سامانه‌های مدیریت، مشاوره دریافت کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن، از این نرم افزار کاربردی در بازاریابی کسب و کار خود استفاده نمایید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49502 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1401/03/09 تعداد مشاهده: 478
کلید واژه ها:
سافت گذر