کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی مزایا و معایب آیفون 13 تا نمایش درصد باتری

 

نشون دادن درصد باتری گوشی‌ های آیفون 13

استفاده از ویجت باتری سیستم عامل آی او اس

برای نمایش درصد باتری در ایفون 13 بهترین راه برای دسترس بودن همیشگی درصد شارژ ایفون 13 و سایر مدل‌های این سری، استفاده از ویجت باتری است که فعال کردن آن بسیار آسان است:

  • انگشت خود را روی یک فضای خالی از صفحه هوم آیفون نگه داشته تا آیکون‌ها به حالت لرزان در آیند.
  • حالا از قسمت بالا و سمت چپ صفحه‌نمایش روی آيکون + ضربه بزنید.
  • صفحه را به سمت پایین هدایت کرده و Batteries را انتخاب کنید.
  • حالا کافی است تا از میان حالت متوسط یا بزرگ، گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید تا ویجت باتری به صفحه‌نمایش آیفون شما اضافه شود.

استفاده از ویجت در Today View

  • از صفحه هوم آیفون انگشت خود را از سمت چپ به راست بکشید تا وارد حالت Today View شوید.
  • حالا کافی است تا انگشت خود را روی یک قسمت خالی از صفحه نگه دارید تا وارد حالت ویرایش شوید.
  • از منوی بالا و سمت چپ صفحه روی آيکون + ضربه بزنید.
  • صفحه را به سمت پایین هدایت کرده و Batteries را انتخاب کنید.
  • حالا کافی است تا از میان حالت متوسط یا بزرگ، گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید تا ویجت باتری به صفحه‌نمایش آیفون شما اضافه شود.

استفاده از کنترل سنتر

چگونه درصد باتری ایفون را فعال کنیم ؟ اگر تمایلی به استفاده از ویجت‌ها ندارید، می‌توانید انگشت خود را از قسمت سمت راست ناچ آیفون به سمت پایین بکشید تا کنترل سنتر باز شده و از قسمت بالایی آن، درصد شارژ باتری آیفون 13 یا سایر اعضای این خانواده را مشاهده کنید.

خوبی‌ ها و بدی‌ های آیفون 13 چیست؟‌

آیفون 13 مجهز به سریع‌ترین پردازنده دنیا یعنی A15 Bionic است. به‌علاوه دارای حالت Cinematic است که با تغییر فوکوس به صورت خودکار، عمق صحنه را به ویدیوهای شما اضافه می‌کند. از دیگر موارد مثبت این تلفن می‌توان به Photographic Styles اشاره کرد که ظاهر تصاویر شما را تغییر می‌دهند.

در این بخش از مزایا و معایب آیفون 13 به بررسی تعدادی از معایب این تلفن می‌پردازیم. نسخه‌ی معمولی آیفون 13 نسبت به سایر تلفن‌های اندرویدی به کندی شارژ می‌شود. به‌علاوه فقط مدل پرو آن دارای صفحه‌نمایش 120 هرتزی و زوم تله فوتو است

مزایا و معایب ایفون 13 و جدیدترین خانواده پرچم‌دار کوپرتینونشین‌ها زیاد است. در این بخش از مزایا و معایب ایفون 13 به بررسی مشکلات شناخته شده آیفون 13 اشاره می‌کنیم. بعضی از کاربران از باز نکردن اپل واچ توسط آیفون 13 شکایت کرده‌اند، هر چند همان‌طور که در قسمت‌های قبلی اشاره کردیم، اپل راه حلی برای این مشکل ارائه خواهد کرد.

بعضی از کاربران از ریسپانسو نبودن تاچ صفحه‌نمایش در بعضی مواقع شکایت کردند که می‌تواند بخاطر مشکلات iOS 15 باشد.

یکی از مشکلات گزارش شده در آیفون‌های 13 پرو، سوئیچ کردن دوربین‌ها بین لنزهای مختلف بدون اطلاع دادن است؛ آیفون در حال ارائه یک آپدیت برای برطرف کردن این مشکل است. به‌علاوه صفحات نمایش ProMotion در آیفون‌های 13 پرو در بعضی از برنامه‌ها با سرعت 120 هرتز کار نمی‌کنند.

دومین تغییر این است که در این مدل ناچ به میزان 20 درصد کوچکتر شده است، بدون اینکه در کیفیت سیستم دوربین TrueDepth و Face ID این تلفن اختلالی ایجاد شود. این ناچ کوچکتر تفاوتی در استفاده روزانه از آیفون 13 ایجاد نمی‌کند. فقط در زمان استفاده از برنامه‌هایی با پس‌زمینه سفید در حالت عمودی مثل Gmail متوجه اهمیت ناچ کوچکتر می‌شوید.

محل قرارگیری دکمه‌ها در آیفون 13 نسبت به آیفون 12 تا حدودی متفاوت است. دکمه‌ی پاور در سمت راست (و پایین‌تر نسبت به آیفون 12) قرار گرفته است. دکمه‌های تغییر ringer و صدا در سمت چپ قرار دارند.

به غیر از موارد گفته شده، تغییری در طراحی آیفون 13 نسبت به مدل قبلی صورت نگرفته است. آیفون 13 همان صفحه‌نمایش مقاوم CeramicShield  در جلو، شیشه مقاوم در قسمت پشتی و لبه‌های صاف را دارد. به‌علاوه همانند آیفون 12 دارای IP68 مقاومت در برابر آب است.

مشخصات جدید و پیشرفت‌های صورت گرفته در آیفون 13 باعث شده است که این تلفن در حال حاضر یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما باشد. البته اگر آیفون 12 دارید به شما توصیه نمی‌کنیم که آیفون 13 بخرید، چون تفاوت چندانی بین آیفون 13 و مدل قبلی آن وجود ندارد. در صورتی که آیفون 11 یا مدل‌های قدیمی‌تر دارید یا حتی اگر می‌خواهید عضو جدیدی از خانواده‌ی اپل شوید، بهترین گزینه‌ی پیش روی شما آیفون 13 است.

 

میزان حافظه داخلی گوشی‌ های آیفون 13 چقدر است؟

آقای مینگ چی کو یکی از تحلیل گران مؤسسه امنیتی TF International Securities در آخرین یادداشت‌های خود که توسط وب سایت مک رومورز پوشش داده شده، اظهار داشته است که حافظه گوشی آیفون 13 و دیگر اعضای این خانواده با حافظه داخلی 64 گیگابایتی خداحافظی کرده و مدل پایه آن، با حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراه خواهد بود و همچنین برای نخستین بار، شاهد اضافه شدن حافظه داخلی 1 ترابایتی به گوشی هوشمند اپل خواهیم بود.

البته حافظه یک ترابایتی به نسخه‌های پرو از این سری، یعنی آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس محدود خواهد بود و دو مدل دیگر، یعنی iPhone 13 و iPhone 13 mini همان حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی را دارا خواهند بود. به این ترتیب مشخصات حافظه داخلی مدل‌های مختلف این خانواده، به شرح زیر است:

 

حافظه داخلی آیفون 13 و آیفون 13 مینی

  • 128 گیگابایت
  • 256 گیگابایت
  • 512 گیگابایت

حافظه ایفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس

  • 128 گیگابایت
  • 256 گیگابایت
  • 512 گیگابایت
  • 1 ترابایت
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49506 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1401/03/14 تعداد مشاهده: 520
کلید واژه ها:
سافت گذر