کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317829 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دامنه پرمیوم چیست؛ با مزیت‌های آن آشنا شوید

سئو

دامنه پرمیوم چیست. شما به یک ایده جدید عالی برای یک وب سایت رسیده‌اید و فقط به یک نام دامنه خوب نیاز دارید؟ یک بررسی سریع در یک وب سایت جستجوی WHOIS توسط شما نشان می‌دهد که دامنه در دسترس است، هنگامی که شما می‌خواهید ثبت دامنه را با قیمت مناسب انجام دهید، مشاهده می‌کنید که دامنه مورد نظر شما بسیار گران است. به احتمال زیاد با یک نام دامنه پریمیوم برخورد کرده‌اید. در این مقاله به شما خواهیم گفت دامنه پرمیوم چیست و در ادامه با مزایای آن آشنا خواهیم شد. 

دامنه Premium چیست؟

دامنه پرمیوم چیست؛ با مزیت‌های آن آشنا شوید

نام‌های دامنه ممتاز، نام‌های کوتاه، جذاب و به یاد ماندنی هستند که قبلاً در یک شخص، نهاد یا سازمان ثبت شده‌اند. هزینه یک دامنه برتر بسته به تقاضا می تواند از یک عدد 3 رقمی تا یک عدد 7 رقمی متغیر باشد.

در صورت نیاز به خرید دامنه ir یا بین المللی توجه داشته باشید دو نوع نام دامنه برتر وجود دارد. اولین مورد به هر نام دامنه به یاد ماندنی با ارزش بازاریابی بالا اشاره دارد که قبلاً متعلق به یک فرد یا یک شرکت برتر بوده است. برای مثال Voice.com در سال 2001 ثبت شد و در سال 2019 به قیمت 30 میلیون دلار فروخته شد. این نام کوتاه است، به راحتی قابل یادآوری است و ارزش بالایی دارد، بنابراین به عنوان یک نام دامنه پریمیوم در نظر گرفته می‌شود. به این نوع دامنه‌ها، دامنه‌های پرمیوم پس از فروش نیز گفته می‌شود.

نوع دوم دامنه‌های پریمیوم مستقیماً توسط سازمان‌های رجیستری که برنامه‌های افزودنی سطح بالا را مدیریت می‌کنند و قیمت بالاتری دارند، ارائه میشوند. این دامنه‌ها هنوز توسط هیچ فرد یا شرکتی ثبت نشده است. به همین دلیل است که اگر چنین دامنه‌هایی را جستجو کنید برای ثبت در دسترس هستند، اما قیمت آنها بسیار بالاتر از نام استاندارد با پسوند مشابه است. این نوع دامنه‌ها اغلب دامنه‌های پرمیوم رجیستری نامیده می‌شوند.

در هر صورت، با نگاه کردن به قیمت آن، می‌توانید به راحتی متوجه شوید که آیا یک نام دامنه برتر است یا خیر. اگر هزینه نام به طور قابل توجهی بیشتر از یک نام تصادفی موجود با پسوند مشابه باشد، پس با یک دامنه پریمیوم مواجه شده اید. اگر متوجه شدید که قیمت فقط کمی‌بالاتر است، به احتمال زیاد شخصی دامنه را به امید فروش آن برای سود ثبت کرده است. اکثر دامنه‌های ثبت شده که برای فروش هستند، دامنه‌های پریمیوم نیستند.

مزایای دامنه‌ پرمیوم

هیچ قانون مشخصی وجود ندارد که کدام دامنه یک دامنه برتر خواهد بود. این امر فقط توسط رجیستری و بنا به صلاحدید آن تصمیم گیری میشود. اینکه آیا یک دامنه موجود پریمیوم خواهد بود به مالک آن و قیمتی که خریداران بالقوه مایل به پرداخت آن هستند بستگی دارد. با این حال، چند ویژگی وجود دارد که یک نام دامنه برتر را از مجموعه همه نام‌ها متمایز می‌کند. آنها می‌توانند به شما این ایده را بدهند که آیا قیمتی که باید بپردازید موجه است یا خیر.              

 

۱.طول دامنه

 هر چه نام کوتاهتر باشد بهتر است. همه دامنه‌های 2 و 3 حرفی معمولاً دامنه‌های پریمیوم در نظر گرفته می‌شوند زیرا برای اختصارات توسط شرکت‌های مختلف استفاده می‌شوند، اما دامنه‌های طولانی‌تر نیز می‌توانند ارزش بالایی داشته باشند. با این حال، اکثر دامنه‌های خوب به ندرت از بیش از چند کلمه تشکیل می‌شوند.

۲.ترافیک مستقیم

یک نام دامنه خوب می‌تواند ترافیک ارگانیک بیشتری را به یک وب سایت بیاورد. Carpenter.store نمونه ای از نام دامنه ممتاز با TLD عمومی‌جدید است که قیمت آن بسیار بالاتر از دامنه فروشگاهی استاندارد است. از آنجایی که دامنه‌های کوتاه با TLD‌های اصلی مدت‌ها پیش گرفته شده اند، TLD‌های جدید به صاحبان سایت اجازه می‌دهند یک دامنه کوتاه و تک کلمه ای برای ترافیک مستقیم دریافت کنند. معمولا دامنه‌های .com قیمت بالاتری دارند، زیرا بسیاری از افراد اغلب پس از مدتی که به دنبال آن هستند.

۳. برندپذیری

این گزینه لزوما به طول اشاره نمی‌کند. اگر بتوان از دامنه به عنوان نام تجاری استفاده کرد، این می‌تواند قیمت آن را افزایش دهد، حتی اگر طولانی تر باشد.

۴.سئو

دامنه پرمیوم چیست

دامنه مناسب اغلب با عبارتی که افراد در موتورهای جستجو جستجو می‌کنند مطابقت دارد. یا می‌تواند شامل یک یا چند کلمه کلیدی باشد. معمولا عبارات جستجوی دقیق قیمت بالاتری دارند.

۵. علاقه خریداران

علاقه خریداران

یک نام دامنه ممکن است در نگاه اول چندان جذاب به نظر نرسد، اما اگر در حراج باشد و قیمت‌ها بالا برود، به راحتی می‌تواند به یک دامنه برتر تبدیل شود. این امر معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که یک شرکت تازه تأسیس بخواهد دامنه‌ای را که از قبل با نام آن یا نام یکی از محصولات یا خدماتش مطابقت دارد، خریداری کند.

سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا همه TLD‌ها دامنه پریمیوم دارند؟

جواب آن، نه است. بسیاری از TLDهای عمومی‌جدید مانند .auto، .club یا .site، و همچنین برخی از TLDهای کد کشور مانند .ch، .tv یا .fm دارای دامنه‌های پرمیوم رجیستری هستند، اما gTLD‌های اصلی مانند .com، .net، .org، و بیشتر TLD‌های کد کشور مانند .io یا .ai این کار را نمی‌کنند. تا زمانی که توسط شخص دیگری ثبت نشده باشد، می‌توانید یک نام دامنه به یاد ماندنی را با گروه دوم TLD‌ها با قیمت معمولی ثبت کنید.

دامنه‌های پریمیوم به طور قابل توجهی گران تر هستند، بنابراین قبل از خرید، باید مزایا و معایب آن را بسنجید و ببینید آیا ارزش دریافت چنین دامنه ای را دارد یا خیر. در برخی موارد، یک دامنه پریمیوم قطعا ارزش پول را دارد، در حالی که در برخی دیگر ممکن است یک هزینه غیرقابل توجیه و از دست دادن پول باشد.

۶. شما می‌توانید بهترین دامنه ممکن را دریافت کنید.

 چه اولین موردی که به ذهنتان خطور کرد، چه پس از بررسی دقیق آن را انتخاب کردید، واضح است که اولین انتخاب شما برای نام دامنه است. اگر اینطور است و هیچ عامل دیگری بر تصمیم شما تأثیر نمی‌گذارد، احتمالاً می‌توانید ادامه دهید و دامنه را خریداری کنید.

۷.می‌توانید در یک دامنه پریمیوم سرمایه گذاری کنید.

اگر ارزش تخمینی یک نام خاص بالا باشد، به احتمال زیاد برخی شرکت‌ها دیر یا زود آن را می‌خواهند. بسیاری از سرمایه گذاران دامنه چنین دامنه‌هایی را خریداری می‌کنند و آنها را برای سود می‌فروشند. این به دامنه‌هایی اشاره دارد که قبلاً به عنوان دامنه‌های پریمیوم در نظر گرفته می‌شوند، نه دامنه‌های تصادفی موجود که برخی افراد با قیمت استاندارد ثبت می‌کنند و به قیمت 70 تا 80 دلار دوباره می‌فروشند. 

۸. می‌توانید از آن درآمدزایی کنید.

اگر در پروژه شما مقداری پولی که برای شما به ارمغان می‌آورد، قابل توجیه است که برای یک نام دامنه بهتر هزینه بیشتری کنید. ترافیک اضافی که دامنه می‌تواند برای شما به ارمغان بیاورد، احتمالاً مبلغ بیشتری را که باید برای آن می‌پرداختید، جبران کند.

 کلام آخر

خرید یک نام دامنه پریمیوم می‌تواند یک سرمایه گذاری بزرگ باشد، بنابراین باید با دقت انتخاب کنید که آیا می‌خواهید آن را بخرید یا نه. باید ببینید که آیا مزایای خرید دامنه بیشتر از معایب آن است یا خیر. گاهی اوقات خرید چنین دامنه ای می‌تواند به شما بازپرداخت کند، اما اغلب فقط هدر دادن پول است.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره در این زمینه می‌توانید با متخصصین و کارشناسان وب رمز تماس حاصل نمایید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49508 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/03/21 تعداد مشاهده: 784
کلید واژه ها:
سافت گذر