کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مانیتور پرتابل جدید ایسوس احتمالا از لپ تاپ Duo این شرکت جدا شده است

مانیتور پرتابل جدید ایسوس احتمالا از لپ تاپ Duo این شرکت جدا شده است

ایسوس یک مانیتور جدید به نام ProArt Display PA147CDV روانه بازار کرده است که مربوط به یک صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچی بوده و به عنوان نمایشگر ثانویه برای خلاقین و مهندسین در نظر گرفته شده است. این محصول ضریب فرم کوچکی داشته و نسبت تصویر ۳۲:۹ اولترا واید را برای مشتریان فراهم می‌کند. به نظر می‌رسد که ایسوس این صفحه نمایش ثانویه را از یکی از لپ تاپ‌های Duo خود جدا کرده و آن را به یک مانیتور اکسترنال تبدیل کرده است. مانیتور ProArt Display PA147CDV در ماه سپتامبر سال گذشته معرفی شد، اما ایسوس در حال حاضر فقط آن را در نمایشگاه NAB 2022 به نمایش گذاشته است.

این نمایشگاه در لاس وگاس قرار دارد و همچنین اعلام کرده است که قصد دارد این مانیتور را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ در آمریکای شمالی و با قیمتی که هنوز اعلام نشده است، عرضه کند. ایسوس با پشتیبانی کامل از پروتکل Pen Protocol 2.0 مایکروسافت و همچنین صفحه داخلی که برای تقلید از عملکرد surface Dial در نظر گرفته شده است، می‌تواند امکانات جالبی را برای شما فراهم کند. این مانیتور به عنوان یک وسیله جانبی برای افراد خلاف کاربرد دارد و به‌طور مثال می‌توانید همراه با لپ تاپ ایسوس از آن استفاده کنید. اگر قصد ندارد که روی مانیتور دوم خود سرمایه‌گذاری زیادی داشته باشید، این محصول انتخابی عالی برای شما است و می‌توانید برای مشاهده اطلاعات در فضای بزرگ از آن استفاده کنید.

کاربردهای جالب مانیتور دوم

شما می‌توانید از این مانیتور جذاب همراه با تبلت هم بهره برده و اگر صفحه آن برای شما کوچک است، در فضای بزرگی امکان تماشای محتویات تبلت را داشته باشید. این محصول احتمالا نسبت به نمایشگرهای رقیب با اندازه صفحه نمایش بزرگ‌تر مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. مانیتور ProArt Display PA147CDV از یک صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچی استفاده می‌کند که رزولوشن برابر با ۱۹۲۰ در ۵۵۰ پیکسل را دارد. این پنل از نوع IPS است و به یک پورت HDMI و دو پورت USB-C نیز مجهز شده است. همه این امکانات برای استفاده راحت‌تر از دستگاه لازم و ضروری هستند.

این مانیتور یک پایه هم دارد که به آن اجازه می‌دهد تا به‌صورت افقی یا عمودی جهت گیری شود. ایسوس علاوه بر این مانیتور، یک جفت مانیتور دیگر هم در نمایشگاه به نمایش گذاشت که قرار است اواخر امسال روانه بازار شوند. مانیتور ProArt Display OLED PA32DC از اندازه ۳۱.۵ اینچی برخوردار است و با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل می‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد. این مانیتور هم در سپتامبر سال گذشته معرفی شده بود و قرار است که برای عرضه در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ اماده شود. این مانیتور هم در ابتدا برای آمریکای شمالی در نظر گرفته شده است.

نمایشگرهای دیگر ایسوس

یک اولترا واید دیگر هم به نام ProArt Display PA348CGV داریم که دارای کیفیت 1440p همراه با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی است که در CES 2022 معرفی شده بود. مشخصات زیادی مخصوصا قیمت برای این محصولات ارائه نشده است و با نزدیک شدن به زمان عرضه بازار، یقینا اطلاعات بیشتر شده و می‌توانیم بررسی دقیق‌تری از این محصولات داشته باشیم. شما می‌توانید همراه با لپ تاپ ایسوس خود به سراغ این مانیتورها رفته و اطلاعات را در صفحه نمایش بهتر و بزرگ‌تری تماشا کنید. اگر طراحی گرافیکی هستید یا اینکه با پریمیر برای ادیت ویدیوهای خود کار می‌کنید، یقینا استفاده از این ابزارها می‌تواند برای شما جالب و کاربردی باشد.

لپ تاپ ایسوس و سری‌های مختلف

شما برای خرید لپ تاپ ایسوس می‌توانید تنوعی عالی از سری‌ها را داشته باشید. این برند از سری‌های ویووبوک، زن بوک و موارد دیگر استفاده می‌کند تا بتواند نیازهای اکثر کاربران خود را فراهم سازد. این نیازها ممکن است که جنس و بوی متفاوتی داشته باشند و به همین دلیل، طراحی و مشخصات فنی در هر کدام از این دستگاه‌ها می‌تواند متفاوت باشد. فراموش نکنید که محصولات ایسوس همواره کیفیت بالایی در بازار دارند و کاملا از آن‌ها رضایت خواهید داشت.

محصولاتی که ایسوس روانه بازار می‌کند، در کیفیت و کارایی جزو محصولات برتر بازار هستند. لپ تاپ ایسوس ارزان قیمت هم در بازار داریم که برای کارهای روزمره مناسب بوده و در خانه می‌توانید برای مرور در وب، چک کردن ایمیل، برداشت دستور آشپزی و هزاران کار دیگر استفاده کنید.

فروشگاه مقداد آی تی؛ مرجعی عالی برای خرید لپ تاپ

فروشگاه مقداد آی تی؛ مرجعی عالی برای خرید لپ تاپ

شما برای خرید لپ تاپ می‌توانید از فروشگاه مقداد آی تی بازدید کنید. این سایت اینترنتی مرجع ارائه قیمت‌های به روز و مناسب در دنیای لپ تاپ است و می‌توانید تصمیم‌گیری لازم را در زمینه انتخاب داشته باشید. لپ تاپ ایسوس در انواع مختلف در این سایت ارائه می‌شود و شما هم می‌توانید برای خرید اقدام کنید. خرید لپ تاپ ایسوس گیمینگ هم جزو انتخاب‌هایی است که شما در اختیار دارید و بهتر است که با بررسی مشخصات فنی و مناسب‌ترین قیمت، به دنبال یکی از آن‌ها بروید.

لپ تاپ‌های دانشگاهی و آموزشی ایسوس هم جزو محصولاتی هستند که یقینا آن‌ها را دوست خواهید داشت. مقداد آی تی امکان بررسی دقیق مشخصات فنی همراه با قیمت را فراهم کرده است و حتی می‌توانید از سیستم مقایسه سایت هم استفاده کرده و دقیقا چند مدل را در کنار هم تماشا کنید. این بررسی می‌تواند از نظر ظاهری هم صورت بگیرد. تصاویر کاملی از زوایای مختلف ارائه شده است و می‌توانید هر لپ تاپ را از این نظر تماشا کنید. برای خرید لپ تاپ ایسوس و برندهای دیگری مانند اپل، مقداد آی تی مرجعی قابل اعتماد برای شما محسوب می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49510 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1401/03/24 تعداد مشاهده: 931
کلید واژه ها:
سافت گذر