کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیفون ۱۴ رقیب اصلی برترین پرچمداران در سال ۲۰۲۲ خواهد بود

آیفون ۱۴ رقیب اصلی برترین پرچمداران در سال ۲۰۲۲ خواهد بود

مشخصا می‌دانیم که اپل در حال طی کردن چه مسیری است. عملکرد سری آیفون ۱۳ در سال ۲۰۲۱ و در سه ماهه ابتدای سال ۲۰۲۲ بسیار عالی بوده است و برنامه‌ریزی دقیق شرکت اپل سبب شده است که بهترین گوشی‌های اندرویدی هم نتوانند به سطح عملکردی آیفون دست پیدا کنند. این شرکت قصد دارد که در ماه سپتامبر امسال هم از گوشی‌های سری آیفون ۱۴ خود با یک ترکیب متفاوت رونمایی کند. این ترکیب قرار است شامل آیفون ۱۴ پایه، آیفون ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس باشد.

قیمت تمام شده آیفون 14 امسال احتمالا به‌دلیل اضافه شدن یک سری قابلیت‌های جدید مانند سنسور ۴۸ مگاپیکسلی برای دوربین و تراشه عملکردی بهینه‌تر، دچار تغییراتی خواهد شد. اما همزمان هم این احتمال وجود دارد که از همان قیمت مشابه سال گذشته برای سری جدید استفاده کنید. باز هم آیفون 14 پرو مکس به‌عنوان بزرگ‌ترین و بهترین گوشی آیفون سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد که انتظار داریم قابلیت‌های جدید و جذابی در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد. سایت بازرگانی سیب هم طبق روال هر سال، این گوشی‌ها را در تمام رنگ‌ها و پیکربندی‌ها روانه بازار کرده و امکان خرید اقساطی آن‌ها را فراهم می‌کند.

طراحی آیفون ۱۴

با توجه به شایعه‌های زیادی که پیرامون این گوشی هوشمند به گوش می‌رسد، آیفون ۱۴ امسال همراه با چند تغییر احتمال در زمینه طراحی روانه بازار خواهد شد. ناچ بالای صفحه نمایش احتمالا حذف شده و با طراحی پانچ هول + طرح قرص شکل تعویض می‌شود. احتمالا این اولین باری است که اپل بالاخره به خواست کاربران پاسخ داده و پس از یک سال کاهش اندازه ناچ صفحه نمایش، امسال پروژه حذف آن را نهایی می‌کند. خذف ناچ سبب می‌شود که اپل بتواند از باتری بزرگ‌تری استفاده کرده و یک صفحه نمایش تمام صفحه را برای علاقه‌مندان فراهم کند.

تغییرات دیگری در طراحی احتمالا نخواهیم داشت و استحکام همیشگی بدنه همراه با لبه‌های صاف را در آیفون 14 هم داریم که با همان زیبایی منحصربه‌فرد در اختیار شما قرار می‌گیرد. احتمالا امسال به‌دلیل استفاده از یک سیستم دوربین متفاوت، باز هم شاهد افزایش ابعاد دوربین در پشت گوشی خواهیم بود و این موضوع سبب می‌شود که برآمدگی دوربین باز هم وجود داشته باشد. این برآمدگی طوری است ک چندان گوشی را اذیت نمی‌کند و با استفاده از یک کیس همراه، به سادگی می‌توانید از سنسورهای دوربین در برابر ضربه احتمالی محافظت کنید.

مشخصات فنی و عملکردی

مشخصات فنی و عملکردی

آیفون 14 پرو مکس می‌تواند باز هم بهترین مشخصات فنی و قطعات اپل را به همراه داشته باشد. اوج فناوری اپل در این گوشی به نمایش گذاشته شده و شاهد یک سری تغییرات مانند استفاده از تراشه A16 هم خواهیم بود. این احتمال زیاد هم وجود دارد که اپل نسخه‌های استاندارد و پرو را با فاصله بیشتری از همدیگر روانه بازار کند. امسال نسخه‌های آیفون ۱۴ پایه و آیفون ۱۴ مکس همراه با تراشه‌های A15 و نسخه‌های پرو هم با تراشه جدید روانه بازار خواهند شد. تراشه‌های جدید فناوری برتر و عملکردی بالاتر خواهند داشت و اپل طرفداران را ترغیب می‌کند که به سراغ نسخه‌های گران‌تر بیایند. قیمت تمام شده آیفون 14 در نسخه‌های مختلف هم به همین واسطه بیشتر می‌تواند دچار تغییراتی باشد.

شایعه جدیدی هم وجود دارد که امسال اپل برای تمامی نسخه‌ها از حافظه رم ۶ گیگابایتی استفاده می‌کند و وجود آن در کنار تراشه A16 کمک می‌کند که عملکرد سریع‌تر و با قدرت بالاتری را از آیفون شاهد باشیم. همان سیستم حافظه داخلی را هم احتمالا خواهیم داشت و یک شایعه دیگر هم نشان از اضافه شدن نسخه ۲ ترابایتی به جمع محصولات آیفون ۱۴ پرو و آیفون 14 پرو مکس دارد.

دوربین آیفون 14

اپل امسال قصد دارد که سنسور اصلی ماژول دوربین خود را ارتقا داده و از یک گزینه ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کند. البته گویا هنوز هم خروجی تصویر ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود، اما اپل با کمک فناوری Pixel Binning قصد دارد که تعداد مگاپیکسل‌های بالاتر را ترکیب کرده و کیفیت بالاتری را در اختیار مخاطبین گذارد. با این کار، نه‌تنها حالت‌های عکس برداری بیشتر شده، بلکه طرفداران می‌توانند از قابلیت‌های جدیدی که فقط مگاپیکسل‌های بیشتر می‌توانند فراهم کنند، استفاده داشته باشند. احتمالا دو سنسور بعدی کناری سنسور اصلی اپل در آیفون 14 پرو مکس و آیفون ۱۴ پرو بدون تغییر مانده و از گزینه‌های ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد.

توسعه دوربین سری آیفون اپل برای اولین بار در چند سال گذشته انجام می‌شود و همین می‌تواند نشانه‌ای برای فراهم‌سازی برخی از نقوص دوربین گوشی‌های اپل مانند زوم چند برابری باشد. اپل یقینا با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی خود همراه می‌توانست کیفیت عکس برداری خارق‌العاده‌ای را در اختیار مخاطبین گذارد. حال باید دید که همین روند به‌شکل چند برابری با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی ادامه خواهد داشت، یا اینکه رویه مشابه گوشی‌های اندرویدی با سنسورهایی مانند ۱۰۸ مگاپیکسل را می‌توانیم شاهد باشیم.

خرید آیفون ۱۴ از بازرگانی سیب

پاییز امسال می‌توانید قیمت تمام شده آیفون 14 را از سایت بازرگانی سیب مطلع شده و امکان خرید آسان به شیوه اقساطی را داشته باشید. تمامی مدل‌ها مانند آیفون 14 پرو مکس را می‌توانید تنها با پرداخت پیش پرداخت ۴۰ درصدی از این سایت خریداری کنید. مابقی مبلغ را هم به شیوه دلخواه خود، می‌توانید بین ۳ الی ۱۲ ماه بپردازید. سایت بازرگانی سیب، یک محاسبه گر آنلاین هم دارد که می‌توانید میزان پیش پرداخت و تعداد چک‌ها را تعیین کرده و قیمت تمام شده آیفون 14 و مبلغ هر چک را بدین شیوه مشاهده کنید. تصمیم‌گیری در این شرایط برای شما ساده‌تر خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49515 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1401/03/30 تعداد مشاهده: 1005
کلید واژه ها:
سافت گذر