کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با کلاس آنلاین میشه زبان یاد گرفت؟

کلاس های آنلاین در سال های اخیر به صورت گسترده برای آموزش مورد استفاده قرار گرفته شده اند و امروزه با پیشرفت تکنولوژی در محیط های مختلف کلاس های آنلاین برای آموزش برگزار می شوند.

آموزش زبان آنلاین نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بسیاری از کلاس های زبان به شکل های مختلف به صورت آنلاین برگزار می شوند.

این نوع آموزش باعث شده تا بسیاری از افراد که به دلایل مختلفی قادر به شرکت حضوری در کلاس های زبان نبودند به یادگیری زبان بپردازند.

برخی نیز تصور می کنند که یادگیری و آموزش به صورت آنلاین بازده ای و کیفیت کلاس های حضوری را ندارند و از شرکت در این کلاس ها خودداری می کنند که البته باید گفت نوع تدریس و مکان برگزاری کلاس آنلاین مهم می باشد که باید توجه ویژه ای به آن کرد تا بتوانید یک کلاس آنلاین خوب داشته باشید و از یادگیری در این نوع کلاس نیز همانند کلاس حضوری لذت ببرید.

 

آیا یادگیری زبان به صورت آنلاین سخت است؟

یادگیری یک زبان خارجی امروزه یکی از مهم ترین مواردی است که هر فردی در هر شرایط و شغلی باید به آن توجه کند. در نتیجه براساس اهمیت این موضوع روش های مختلفی برای یادگیری وجود دارد که هر فرد براساس شرایط خود می تواند به یادگیری زبان دلخواه خود بپردازد.

آموزش آنلاین نیز که امروزه بسیار مورد توجه می باشد، یکی از راه های آموزش و یادگیری زبان است که باعث شده تا فرد در هر مکانی به یادگیری زبان بپردازد.

با استفاده از آموزش آنلاین شما می توانید تحت نظر هر استادی در هر جایی، زبان را آموزش ببینید. البته استفاده از پلتفرم های مناسب آموزش آنلاین یکی از مواردی است که باید به آن توجه کنید تا بازده ای کلاس در سطح خوبی همچون کلاس حضوری باشد.

تقریبا سختی یادگیری زبان به حضوری و آنلاین بودن کلاس مرتبط نمی باشد بلکه به مواردی چون نحوه تدریس، خود زبان، میزان مطالعه شما و مواردی اینچنینی مربوط است.

 

ملاک انتخاب کلاس آنلاین زبان

کلاس های آنلاین زبان می توانند همانند کلاس های حضوری کارآمد و مفید باشند و حتی برای بسیاری از افراد بسیار مناسب می باشند. در ایجا می خواهیم ببینیم که یک کلاس آنلاین باید چه ویژگی هایی را داشته باشد تا بتوانیم بهترین بهره را از آن ببریم.

 

۱. نحوه ارتباط در کلاس زبان آنلاین

مهم ترین مسئله در انتخاب یک کلاس زبان آنلاین بحث برقراری ارتباط بین استاد و زبان آموز می باشد که این موضوع می تواند سطح کیفیت یک کلاس زبان آنلاین را مشخص کند. اگر کلاس زبان آنلاینی دارای قابلیت برقراری ارتباط به صورت تصویری و صوتی نباشد یادگیری را برای زبان آموز مختل خواهد کرد.

در نتیجه داشتن قابلیت ارتباط صوتی و نیز تصویری با کیفیت مناسب بسیار برای یک کلاس زبان آنلاین مهم می باشد.

 

۲. ابزارهای آموزشی در کلاس زبان آنلاین

برای برگزاری یک کلاس زبان آنلاین همانند کلاس های حضوری نیازمند یک سری ابزارهای آموزشی کاربردی می باشیم، تا بواسطه آن ها اساتید بتوانند مسائل آموزشی را به خوبی و با بالاترین کیفیت به زبان آموز ارائه نمایند از جمله این موارد می توان به تخته کلاس،‌ امکان اشتراک گذاری صفحه نمایش، امکان پخش فایل های صوتی و تصویری و همچنین نمایش فایل های نوشتاری مانند کتاب و یا تمرینات مختلف و غیره اشاره کرد.

در نتیجه توجه به دارا بودن ابزارهای آموزشی بسیار می تواند شما را برای انتخاب یک کلاس مناسب زبان آنلاین کمک نماید و خیالتان را از این بابت که سطح آموزش کلاس زبان آنلاین همانند کلاس های حضوری است راحت کند.

۳. دسترسی آسان در کلاس زبان آنلاین

توجه به این نکته که کلاس های زبان آنلاین بر روی چه پلتفرمی برگزار می شوند بسیار مهم می باشد. اگر شما برای حضور در کلاس زبان آنلاین نیاز به نصب نرم افزار خاصی داشته باشید که خود آن نرم افزار ممکن است بر روی برخی از سیستم های عامل پاسخ گو نباشد و یا اینکه این موضوع باعث شود تا کیفیت ارتباط کاهش یابد و شما را دچار دردسر نماید نمی تواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد.

پس توجه به این موضوع که شما براحتی و با استفاده از روش های بسیار ساده و بدون نیاز به نصب نرم افزارهای پیچیده بتوانید در یک کلاس زبان آنلاین شرکت نمایید بسیار مهم است.

 

۴. پشتیانی کلاس زبان آنلاین

مطمئنا زمانی که شما می خواهید به واسطه اینترنت و به صورت آنلاین در کلاس زبان شرکت کنید ممکن است حتی با درصد پایین به یک سری مشکلات برخورد نمایید در نتیجه این موضوع پشتیبانی مستمر و پاسخ گو را نیازمند است.

 

۵. تجربه استاد زبان در تدریس آنلاین

تدریس آنلاین همانند تدریس در کلاس های حضوری روش ها و تکنیک های خاص خود را داشته و در نتیجه اساتید زبان نیز باید به روش های تدریس آنلاین مسلط بوده و با استفاده از این روش ها بتوانند به خوبی مطالب را به زبان آموز با ساده ترین و بهترین حالت منتقل کنند و همچنین بتوانند در کلاس های گروهی مدیریت خوبی را بر روی کلاس و زمان کلاس داشته باشند. در نتیجه تجربه و دانش اساتید در بحث تدریس آنلاین نیز بسیار مهم می باشد.

 

کلاس زبان آنلاین در آموزشگاه زبان دهخدا

آموزشگاه زبان دهخدا از جمله آموزشگاه های زبان می باشد که به صورت گسترده و جدی به بحث برگزاری کلاس زبان آنلاین پرداخته و با جدیت و بالاترین کیفیت کلاس های زبان آنلاین را در  پلتفرم اختصاصی خود موسسه با استفاده از اساتید مجرب آموزش زبان آنلاین برگزار می کند.

کلاس های زبان آنلاین این موسسه به صورت کامل در مدت زمان کلاس دارای پشتیبانی فنی در مدت زمان برگزاری کلاس می باشند و با استفاده از تمامی امکانات نرم افزاری آموزشی برگزار می شوند.

برای شرکت در این کلاس ها شما نیاز به نصب نرم افزار خاصی نداشته و با استفاده از مرورگر اینترنت می توانید در این کلاس ها شرکت کنید. همچنین مشاوره و تعیین سطح به صورت آنلاین و رایگان نیز برگزار می شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49526 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/04/23 تعداد مشاهده: 928
کلید واژه ها:
سافت گذر