کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317826 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارسال اس ام اس های تبلیغاتی برای کسب و کارها

سال های زیادی است که صاحبان کسب و کار برای افزایش فروش خود، در پی  پیدا کردن روشی موثر در تبلیغات هستند. معمولا این صاحبان، دست به دامن انواع تبلیغات شده اند، اما به نتیجه مورد نظر خود نرسیدند. چراکه به مهم ترین مواردی که در فروش می تواند موثر واقع شود توجه کافی نداشته اند. آگاهی از انواع تبلیغات و شناخت مناسب ترین آن بر اساس بازار هدف، یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که باید به آن توجه نمود. پیامک تبلیغاتی، یکی از رایج ترین انواع تبلیغات است که معمولا برای هر نوع کسب و کاری مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله قصد داریم تا به تاثیر پیامک تبلیغاتی در فروش بپردازیم. با ما همراه باشید.

تبلیغات پیامکی، هنوز به درد می‌خورند؟

شاید شما هم جزء آن دسته افرادی باشید که پیامک تبلیغاتی را روی اعصاب ترین انواع تبلیغات می‌دانید و یا فکر کنید که امروزه، افراد دیگر پیامک نمی خواند و این شیوه تبلیغات منسوخ شده است! بیاید در ابتدا با حقایقی از تبلیغات پیامکی آشنا شویم.

هر فرد روزانه 160 بار تلفن همراه خود را چک می کند.

46% درصد افراد حتی پیش از بیرون آمدن از تخت خواب و آغاز روز خود، ابتدا تلفن همراه خود را به دست می گیرند.

نکته قابل توجه دیگری که در تبلیغات پیامکی باید به آن توجه کنیم این است که افراد تلفن‌های همراه را همیشه در دسترس خود نگه می دارند. آنها به صورت مداوم برای یافتن اطلاعات یا بررسی جدیدترین رویداد‌ها از تلفن های همراه خود استفاده می‌کنند.

در زمان احساس نیاز تلفن های همراه نسبت به ایمیل یا تراکت قابل دسترس تر هستند.

در مقایسه با سایر تبلیغات الکترونیک، مانند تبلیغات ایمیلی، پیامک زودتر به دست افراد و در معرض نمایش قرار می گیرد.

با توجه به چالش‌های هر کسب وکار، در بازاریابی محصولات و خدمات، پیامک تبلیغاتی هنوز یکی از کارساز ترین انواع تبلیغات می باشد.

به وسیله ی آن می توان بر طیف وسیعی از مشتریان و همچنین وضعیت کسب وکار خود تاثیر گذاشت. اما چگونه این نوع تبلیغ می تواند بر میزان فروش شما تاثیر گذارد؟

5 تاثیر بزرگ تبلیغات پیامکی در فروش

تعامل بهتر، تبدیل مخاطبین به مشتریان بلقوه، افزایش فروش و درآمد، از جمله دستاوردهایی هستند که از بازاریابی پیامکی می توانید به دست آورید. در ادامه به 5 تاثیر بزرگ تبلیغات پیامکی در فروش می پردازیم.

هرچقدر زودتر در معرض دید قرار گیرید سریع تر مشتریان را به مخاطبین بلقوه تبدیل خواهید کرد.

داده های آماری نشان می دهد 98% پیامک ها توسط مردم مورد بازدید قرار می گیرد. این موضوع قدرت تبلیغات پیامکی را در برابر سایر تبلیغات نشان می دهد.

علاوه بر آن سرعت بازدید از این دست تبلیغات به نسبت سایر روش‌ها مانند تبلیغات ایمیلی سریع تر است.

زودتر دیده شدن و باز کردن پیامک ها، سریع تر مخاطبین شما را به مشتریان بلقوه بدل می کند و بر میزان درآمد و بازگشت سرمایه شما تاثیر می‌گذارد. این نوع تبلیغات برای پیشنهادات های لحظه‌ی آخری بسیار مناسب است.

هزینه کمتر، نتیجه بیشتر

تبلیغات پیامکی به نسبت سایر تبلیغات از هزینه‌ی پایین تری برخوردار هستند. خرید پنل ارسال و دریافت پیامک و همچنین هزینه ارسال اس ام اس  در تبلیغات پیامکی پایین تر از سایر روش های تبلیغات است.

 با کم کردن هزینه‌های‌ مربوط به تبلیغات می توان تعداد دفعات ارسال پیام را به منظور تعامل بیشتر با مشتریان بالا برد و به واسطه‌ی بر خرید مجدد مشتریان خود تاثیر گذاشت.

بازار هدف بزرگتر، مشتری بیشتر

با استفاده از بانک جامع و به روز موجود در پنل امکان هدف قرار دادن طیف وسیعی از افراد، در سنین و زمینه های مختلف وجود دارد. یکی از مواردی که می توانید در بانک جامع بیابید شماره موبایل افراد با کدپستی یا محله ای مشخص است. با ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای می توانید کسب و کار خود را تنها برای محله یا منطقه ای خاص تبلیغ کنید و بازدهی تبلیغات خود را به واسطه ی آن افزایش دهید.

افزایش تعاملات شما با مشتری باعث تداوم در ارتباط و خرید مجدد می‌شود.

همه‌ی مردم دوست دارند تا از تغییرات و رویدادهای پیرامون خود مطلع شوند. همچنین بر‌اساس تجربیات کاربری، بیشتر افراد تمایل دارند تا حس مورد اهمیت بودن را از طرف برند‌ها و کسب و کار‌ها دریافت کنند.  با توجه به این موضوع و با دریافت شماره مشتریان

می توان آن ها را از پیشنهادها ، رویدادها و اخبار دیگری که اهمیت دارد آگاه ساخت. همین موضوع باعث افزایش تعامل و خرید مجدد از کسب و کارها می شود.

یکی از راهکار ها برای دریافت شماره مشتریان استفاده از دستگاه ثبت شماره مشتری است با استفاده از این ابزار که ظاهری مشابه دستگاه پوز دارد کسب و کارها می توانند بدون دخالت نیروی انسانی و به صورت مستقیم شماره مشتریان را وارد پنل اس ام اس خود کنند.

سامانه پیامکی مدیانا

سامانه های پیامکی زیادی در کشور وجود دارند که خدمات بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی ارائه می دهند. یی از حرفه ای ترین پنل های اس ام اس سامانه پیامکی مدیانا است که امکاناتی نظیر ارسال پیامک انبوه، خطوط اختصاصی، وب سرویس پیامکی، افزونه های پیامک و همچنین دستگاه ثبت شماره را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. 

از ویژگی های سامانه پیامکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • وب سرویس تخصصی
  • بانک جامع و به روز
  • مشاوره رایگان
  • بالاترین سرعت ارسال

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده انواع پنل های اس ام اس می‌توانند به سایت مدیانا مراجعه کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49530 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1401/05/10 تعداد مشاهده: 722
کلید واژه ها:
سافت گذر