کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چرا شفافیت، رکن جدایی ناپذیر بازاریابی نوین است؟

بازاریابی نوین

  امروزه با گسترش ارتباطات و توسعه امکانات تکنولوژی، کاربران و مشتریان کسب و کارها بیش از هر زمان دیگری، تمایل به دریافت اطلاعات درباره حقوق و مسئولیت‌های خود، شرح خدمات و گزارش‌های آماری مربوط به کسب و کارها دارند. به عبارتی کسب و کارهای مختلف در بازاریابی نوین ناگزیر از روی آوردن به شفافیت در رابطه با کاربران خود هستند. در این یادداشت به اهمیت شفافیت در بازاریابی امروز و روش‌های مختلف برای دستیابی به این هدف، پرداخته می‌شود؛ و البته به نقش پیامک‌ها به عنوان یک پلتفرم ارتباطی سریع و ارزان اشاره خواهد شد.

         

ارائه گزارش‌های آماری، گامی‌مهم در شفافیت کسب و کارها

          شعار شفافیت در بازاریابی باید همراه با اقدامات متناسب با این شعار باشد. در غیر این صورت اعتماد مخاطبان و مشتریان جلب نخواهد شد. ارائه گزارش‌های آماری شفاف و صادقانه به مخاطب چندسالی است که جای خود را بازاریابی نوین جهان پیدا کرده است؛ این اقدام به تازگی نیز در این میان شرکت‌های بزرگ ایرانی رایج شده است. این گزارش‌ها که صورت سالیانه، فصلی یا ماهانه منتشر می‌شوند، اطلاعاتی را از قبیل میزان فروش، تعداد مشتریان، محصولات یا خدمات پرطرفدار و ... در خود جای می‌دهند. ارائه گزارش‌های آماری یک کسب و کار گام مهمی‌در ایجاد شفافیت میان یک مجموعه با مخاطبان خود است؛ و مخاطب به جای یک دیوار بتنی محکم، یک سطح شفاف شیشه‌ای روبروی خود می‌بیند که تمام آمار و اطلاعات مجموعه را در معرض نمایش قرار می‌دهد. مهم تر از طراحی و تهیه این گزارش‌ها، رساندن آن‌ها به دست مخاطب است. مجموعه‌ها از پلتفرم‌های مختلفی همچون وب سایت‌های خود، خبرگزاری‌ها، ایمیل و پیامک برای اطلاع‌رسانی این گزارش‌ها استفاده می‌کنند.

کاربرد پیام کوتاه در ارائه گزارش‌های آماری

کاربرد های پیامک کوتاه

 

گزارش‌های آماری زمانی کارکرد خواهند داشت که در زمان مناسب به دست مخاطب برسند و اگر میان تهیه گزارش و مطالعه آن توسط مخاطب، فاصله زمانی زیادی ایجاد شود، اثرگذاری لازم را نخواهد داشت. به همین خاطر یک مجموعه باید از سریع ترین ابزارهای اطلاع‌رسانی بهره بگیرند.  پیامک‌ها به خاطر سرعت اطلاع‌رسانی و همچنین گستردگی مخاطب، پلتفرم مناسبی برای ارائه گزارش‌های آماری هستند. برای توضیح روش ارسال پیامک‌ انبوه می‌توان به این دو مورد اشاره کرد:

  • ارسال لینک گزارش آماری در SMS و دعوت از مشتریان برای مطالعه گزارش در پیام کوتاه
  • ارائه گزارش‌های کوتاه و خلاصه مانند تعداد مشتریان سالیانه مجموعه در پیامک

کارکرد پیامک در آگاهی شفاف مشتری از حقوق خود

          در یک معامله تجاری و اقتصادی، علاوه بر اینکه یک کسب و کار حق و حقوق مشخصی دارد، مشتریان نیز حقوق تعریف شده‌ای دارند؛ در بسیاری از اوقات مشتریان به خاطر عدم اطلاع شفاف از حقوق خود، متحمل ضررهای مختلفی می‌شوند. اما در بازاریابی نوین امروز، کسب و کارها تلاش می‌کنند که از روش‌های مختلف، مشتریان و کاربران خود را از حقوق خود آگاه کنند. این مساله، نه صرفا یک امر اخلاقی و پسندیده است که کارکردهای حقوقی مختلف دارد. به عبارت دقیق‌تر، یک کسب و کار حرفه‌ای وظیفه آگاهی و آموزش مشتریان را در زمینه فعالیت خود، به عهده دارد. یک مجموعه می‌تواند لینک آموزش‌ها و محتوای موردنیاز کاربران خود را از طریق پیام کوتاه برای آن‌ها ارسال کند؛ و از آنجایی که SMS‌ ها، نزدیکترین پلتفرم ارتباطی به هر کاربر هستند می‌توانید از دریافت پیام توسط مشتریان، مطمئن باشید. زیرا طبق آمارها حدود 90 درصد از کاربران در کمتر از 15 دقیقه بعد از دریافت SMS ، آن را مطالعه می‌کنند. البته کارکردهای پیام کوتاه بسیار گسترده است و شرایط مختلف می‌توان از ظرفیت‌های آن بهره برد.  

اطلاع‌رسانی فرایندهای کار با استفاده از پیام کوتاه

          توضیح و شرح شفاف فرایندهای کار، تاثیر بسیار زیادی در جلب اعتماد مشتریان و مخاطبان دارد. از زمانی که یک مشتری در فروشگاهی اینترنتی ثبت سفارش می‌کند تا زمانی که سفارش خود را دریافت می‌کند فرایندهای مختلفی در آن کسب و کار اینترنتی انجام می‌شود؛ فرایندهایی مانند دریافت سفارش، تحویل سفارش به انبار، بسته بندی، تحویل محصول به پست و ارسال آن. مجموع این فرایندها شاید چند روز زمان ببرد. اطلاع‌رسانی این فرایندها به مشتری، هم سبب جلب اعتماد او می‌شود و هم این احساس را در وی پدید می‌آورد که فروشگاه موردنظر در حال پیگیری درخواست اوست و کوتاهی و قصوری در این زمینه صورت نمی‌گیرد. یک کسب و کار می‌تواند با استفاده از یک پنل پیامکی مناسب، در تمام مراحل کاری با ارسال پیامک، فرایند جاری را به اطلاع مشتریان خود برساند. به طور مثال همین که مشتری سفارش خود را ثبت می‌کند می‌توانید یک پیام کوتاه برای او ارسال کنید که «سفارش شما دریافت شد.»

با توجه به تعداد بالای این پیام‌ها، لازم است پلتفرمی‌ارزان به کار گرفته شود؛ از همین رو می‌توان SMS‌ها را بهترین گزینه برای این کار دانست.

 

برقراری رابطه تعاملی شفاف با مشتریان

          مهمترین ویژگی شفافیت در بازاریابی این است که رابطه و تعامل میان مشتری و کسب و کار، دو طرفه و دوسویه باشد. به عبارتی همانطور که یک مجموعه برای مخاطبان و مشتریان خود پیام ارسال می‌کند، باید مسیرهایی نیز برای دریافت پیام مشتریان ایجاد کند. این فرایند علاوه بر ایجاد احساس احترام در مخاطب، امکان دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات کاربران را برای مجموعه میسر می‌سازد. البته در وهله اول، کسب و کارها از دریافت نظرات منتقدانه مشتریان استقبال نمی‌کنند؛ اما حقیقت این است که این نظرات بهترین فرصت برای ایجاد رشد در مجموعه و برطرف ساختن نقاط معیوب است.

شماره اختصاصی در پنل پیامکی برای دریافت پیام مشتریان

          استفاده از یک سامانه پیامکی این امکان را برای یک سازمان یا کسب و کار ایجاد می‌کند تا بتواند علاوه بر ارسال پیام کوتاه، از سوی کاربران و مشتریان نیز پیامک دریافت کند. به طور مثال در مرجع رسمی ارسال اس ام اس کندو، یک مجموعه می‌تواند با دریافت شماره اختصاصی از سوی کاربران خود، پیام کوتاه دریافت کند. قابلیت دیگر سامانه‌های پیامکی، ارسال پیامک خودکار برای مشتریان است. به عبارتی اگر کاربر یا مشتریان یک مجموعه، عدد یا عبارت مشخصی را پیامک کنند، سامانه پیامکی به صورت خودکار جواب متناسب با آن پیامک را ارسال می‌کند. این فرایند در برقراری تعامل شفاف میان مجموعه و مخاطبانش بسیار موثر است.

 

شفافیت در ارسال پیامک تبلیغاتی

شفافیت در ارسال پیامک تبلیغاتی

 

          اهمیت سرعت در اطلاع‌رسانی، همه مجموعه‌ها، سازمان‌ها، کسب و کارهای بزرگ و کوچک را به سمت استفاده از ظرفیت پیام کوتاه سوق داده است؛ و همه ما روزانه با انبوهی از پیامک‌های تبلیغاتی مواجه می‌شویم. رعایت همه نکات فنی و جوانب مختلف در انواع تبلیغات کسب و کار مانند «خلاقیت در نگارش متن پیامک»، «شناسایی درست مخاطبان» و «ارسال پیام کوتاه در زمان مناسب»، زمانی می‌توانند اثرگذار باشند که در ارسال این پیامک‌ها دو اصل مهم صداقت و شفافیت مورد توجه قرار گیرد؛ در غیر این صورت شاید در کوتاه مدت بازخوردهای مثبتی از ارسال پیامک تبلیغاتی خود دریافت کنید اما قطعا در طولانی مدت با چالش‌های جدی مواجه خواهید شد و اعتماد مخاطب به خود را از دست خواهید داد. منظور از صداقت آن است که در ارسال پیامک تبلیغاتی از ارائه اطلاعات غلط بپرهیزید. اما مهمتر و حساس تر از رعایت صداقت، رعایت اصل شفافیت است. به عبارتی شما باید تمام اطلاعات مهم که می‌تواند در تصمیم گیری مخاطب برای خرید یک محصول یا خدمت اثرگذار باشد را ارائه کنید. پنهان کردن اطلاعات شاید به معنای عدم صداقت نباشد، اما قطعا تصویر شفافی از شما به مخاطب ارائه نخواهد کرد. به همین خاطر کسب دانش در حوزه بازاریابی پیامکی بسیار اهمیت دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49535 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/05/18 تعداد مشاهده: 4959
کلید واژه ها:
سافت گذر