کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317829 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نقد و بررسی گوشی شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro

یک گوشی اقتصادی با ویژگی‌های پرچمدار

شیائومی مدت‌ها است که ثابت کرده است یکی از بهترین تولید کننده‌های گوشی‌های مقرون به صرفه است و ویژگی‌های پرچمدار را به همراه برچسب‌های قیمتی اقتصادی ارائه می‌دهد. در این‌جا شیائومی Redmi Note 11 Pro برای اثبات این ادعا به بازار عرضه شده است که با عملکرد مطلوب خود توجه بسیاری از طرفداران شیائومی را جلب می‌کند. شایان ذکر است که این مدل گوشی نیز مانند هر محصول دیگری قطعا ایرادات خود را دارد و ممکن است برای همه افراد مناسب نباشد؛ اما به طور کلی بسته به چیزی که دنبال آن هستید، هم برای نیاز‌های شما و هم برای کیف پول شما انتخابی بسیار خوب و ایده‌آل است. بنابراین اگر در خرید گوشی هوشمند مواردی مانند دوام بالای باتری، صفحه نمایش روشن، کیفیت خوب دوربین، فضای ذخیره سازی قابل افزایش و طراحی ساده و زیبا برایتان اهمیت دارند و می‌خواهید که همه این ویژگی‌ها را باقیمتی اقتصادی دریافت کنید، شیائومی Redmi Note 11 Pro می‌تواند در صدر لیست شما قرار بگیرد؛ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید، تا باهم به بررسی دقیق این گوشی جذاب بپردازیم.

در‌واقع این گوشی مانند نسل قبلی خود یکی از بهترین گوشی‌های مقرون به صرفه با ظاهری زیبا و چشم نواز است. پنل پشتی گوشی از شیشه ساخته شده است؛ در حالی که شما می‌توانید به راحتی آن را با فلز اشتباه بگیرید. قسمت پشتی همچنین ظاهر تا حدودی مات دارد و در پنهان کردن اثر‌انگشت بسیار خوب عمل می‌کند. شما می‌توانید شیائومی redmi Note 11 Pro را در سه رنگ خاکستری، سفید و آبی دریافت کنید که هر سه رنگ بسیار زیبا هستند و موجب ایجاد جلوه‌ای منحصر به فرد می‌شوند. در لبه سمت راست گوشی دکمه‌های تنظیم صدا و پاور دیده می‌شوند که هنگام کلیک کردن احساس بسیار خوشایندی را به ارمغان می‌آورند. اسکنر اثر‌انگشت نیز در دکمه پاور ادغام شده است و با سرعت مناسبی از قفل گوشی رمزگشایی می‌کند.

از نظر درگاه‌ها جک 3.5 میلیمتری در بالا وجود دارد و سینی سیم کارت و کارت حافظه جانبی به همراه پورت USB-C و اسپیکر‌ها در پایین دیده می‌شود. شایان ذکر است که شیائومی Redmi Note 11 Pro با استاندارد IP53 عرضه شده است و می‌تواند در برابر نفوذ گردوغبار و همچنین قطرات آب یا بارش باران به خوبی مقاومت کند. شیشه‌ای که نمایشگر را می‌پوشاند نیز از نوع کورنینگ گوریلا گلس 5.0 است که تا حدودی مقاومت بالایی را در برابر ضربه و خط و خش نشان می‌دهد. باید گفت که صفحه نمایش 6.67 اینچی مقدار زیادی را از بدنه به خود اختصاص می‌دهد و با حاشیه‌های باریک خود تجربه دیداری همه جانبه‌ای را عرضه می‌کند. در‌واقع یکی از نقاط قوت شیائومی Redmi Note 11 Pro صفحه نمایش آن است که از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و تجربه‌ای روان و دلپذیر را ارائه می‌دهد. همچنین این امکان را فراهم می‌کند تا برای صرفه جویی در مصرف باتری نرخ تازه سازی را به 60 هرتز کاهش دهید و مدت زمان بیشتری را به تماشای فیلم یا انجام کار‌های مربوطه بپردازید. نمایشگر از نوع AMOLED می‌باشد و با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل رنگ‌ها، کنتراست و زوایای دید عالی را تولید می‌کند. میزان روشنایی آن نیز کاملا مناسب است و در فضای باز یا هر زمان دیگر موجب ایجاد فشار در چشمان شما نمی‌شود. شیائومی Redmi Note 11 Pro دارای یک تنظیمات دوربین سه گانه در قسمت پشتی است که شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با سنسور HM2 سامسونگ، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی در ارائه تصاویر واضح با رنگ‌های زنده به خوبی عمل کرده و نور کافی را به عکس‌های ثبت شده وارد می‌کند که همین امر موجب جذاب شدن عکس‌ها می‌شود. دوربین همچنین از بزرگنمایی دیجیتال پشتیبانی می‌کند که می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

بررسی قیمت گوشی در وبسایت مبیت 

لنز فوق عریض نیز زاویه دید فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد و در گرفتن عکس‌های پانوراما به خوبی عمل می‌کند. در آخر دوربین ماکرو از نظر جزئیات و نمایش رنگ کار قابل تحسینی انجام می‌دهد و رضایت شما را به خوبی جلب می‌کند. شیائومی Redmi Note 11 Pro همچنین مجهز به یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در قسمت جلویی خود است که عملکرد چشمگیری را نسبت به قیمت ارائه می‌دهد. دوربین همچنین می‌تواند با کیفیت 720p و 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه از صحنه‌های مختلف فیلمبرداری کند. ردمی نوت 11 پرو دارای یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است که دوام بالای دو روزه را برای وبگردی، تماشای فیلم و حتی انجام بازی ارائه می‌دهد. این باتری همچنین از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند و در مدت زمان کوتاهی شارژ گوشی را از صفر به صد در صد می‌رساند. شیائومی Redmi Note 11 Pro با استفاده از چیپست اسنپدراگون 695 و یک رم 6 یا 8 گیگابایتی عملکردی سریع و روان در همینه زمینه‌ها را ارائه می‌کند. همچنین می‌تواند بازی‌های سبک و تا حدودی سنگین را به راحتی پردازش و اجرا کند. این مدل گوشی شیائومی دارای رابط کاربری MIUI 13 است که اندروید 11 در آن پنهان شده است؛ البته شما می‌توانید بعد‌ها آن را به اندروید 13 ارتقا دهید و عملکردی را دریافت کنید. در آخر اگر به دنبال خرید گوشی هستید که برای وبگردی و عکاسی مناسب باشد، شیائومی Redmi Note 11 Pro می‌تواند بهترین گزینه باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49539 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1401/06/05 تعداد مشاهده: 925
کلید واژه ها:
سافت گذر