کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مزیت‌های استفاده از لوله فلاکسیبل

نصب لوله فلاکسیبل روش عالی برای حفظ سازمان‌ دادن به کابل‌های صنعتی محسوب می‌شود، اما مزیت‌های مهم آن چیست و چرا ممکن است انتخاب خوبی برای کسب‌وکارتان باشد؟ در این مقاله قصد داریم به چند دلیل اشاره کنیم که چرا باید از لوله فلاکسیبل استفاده کنید و چرا این لوله‌ها می‌توانند بهترین انتخاب برای‌تان باشند.

 

مزیت‌های لوله فلاکسیبل

در ادامه به این دلایل اشاره می‌کنیم:

 

محافظت از کابل‌ها و سیم‌ها

یکی از آشکارترین مزیت‌های لوله فلاکسیبل، توانایی برای محافظت از سیم‌ها و کابل‌هایی است که مستعد آسیب هستند. لوله فلاکسیبل باعث می‌شود تا سیم و کابل از آتش‌سوزی، نقص، فرسودگی، ورود مواد خارجی، اشعه ماوراء بنفش و هر خطر دیگری محافظت شوند.

 

موقعیت‌یابی آسان کابل

لوله فلاکسیبل را می‌توان برای سازمان‌دهی کابل‌ها و سیم‌ها به شکل گروهی استفاده کرد و آنها را در جهت صحیح مسیریابی کرد که همین امر باعث می‌شود تا مسیریابی هر کدام راحت شود.

بدون استفاده از لوله فلاکسیبل، خیلی زود سیم‌ها و کابل‌ها حالت شلخته پیدا خواهند کرد که کار کردن با آنها را سخت خواهد کرد.

 

پیشگیری از خطرات

چون لوله فلاکسیبل به روشی نصب می‌شود که سیم‌ها و کابل‌ها به‌طور مستقیم از منبع‌شان به بیرون هدایت می‌شوند، از این طریق می‌توانید به‌طور کامل مطمئن شوید که از خطرات در امان هستید.

 

کابل‌کشی سریع با وجود موانع  

اگر در هنگام کابل‌کشی با موانع غیر قابل حرکت مواجه شوید، در هنگام استفاده از لوله فلاکسیبل نیازی به نگرانی ندارید. این لوله‌ها به‌راحتی قابل خم شدن هستند و به‌راحتی بدون نیاز به اتصالات اضافی نصب می‌شوند.

 

تغییر، جایگزینی و ارتقاء راحت سیستم‌ها

چون موقعیت‌یابی لوله فلاکسیبل راحت است و سازمان‌دهی کابل‌ها را آسان می‌کند، تنظیم آن نیز بسیار راحت‌تر است. تغییر، جایگزینی و ارتقاء عناصر خاص یک سیستم از طریق استفاده از لوله‌های فلاکسیبل ساده‌تر می‌شود.

 

قدرت کششی بیشتر

چون بسیاری از انواع لوله‌های فلاکسیبل دارای قدرت کششی بیشتری هستند، احتمال کمتری وجود دارد که کابل‌های‌تان آسیب ببینند یا به‌طور تصادفی از سوکت‌ها برداشته شوند.

 

سنگین نیستند

در بسیاری از مواقع، نصب لوله‌ها به‌خاطر سنگین بودنشان می‌تواند تبدیل به یک مشکل جدی شود. لوله‌های فلاکسیبل به‌خاطر اینکه وزن سبکی دارند، به‌راحتی نصب می‌شوند و نیاز به ابزارها یا تجهیزات زیادی برای نصب آنها ندارید.

 

ضد پوسیدگی

یکی دیگر از ویژگی‌های لوله فلاکسیبل این است که در برابر هر گونه قارچ یا ریشه گیاهان مقاوم است. در بسیاری از مواقع، برخی لوله‌ها می‌توانند تحت تاثیر انواع قارچ‌ها و ریشه‌ها قرار بگیرند و موجب آسیب به ساختار منزل‌تان شوند. با استفاده از این نوع لوله می‌توانید از ضد فرسودگی بودن آن مطمئن شوید.

 

مقاوم در برابر مواد شیمیایی

لوله‌های فلاکسیبل در برابر مواد شیمیایی عالی عمل می‌کنند. موادی که در ساخت این لوله استفاده می‌شوند می‌توانند در برابر انواع محصولات شیمیایی مقاومت نشان دهند. این مقاومت باعث می‌شود تا سیستم‌های لوله‌کشی با شرایط خوبی حفظ شوند.

 

انواع لوله فلاکسیبل

قبل از اینکه بخواهید از لوله فلاکسیبل استفاده کنید، باید انواع آن را بشناسید تا بتوانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید. در ادامه با انواع این نوع لوله‌ها آشنا می‌شویم:

لوله‌های فلاکسیبل فلزی یا FMC

این نوع لوله‌های فلاکسیبل در اغلب اوقات در ساختمان‌های تجاری استفاده می‌شوند. لوله فلاکسیبل به‌طور تخصصی در قسمت‌هایی استفاده می‌شوند که امکان استفاده از لوله‌های سفت وجود ندارد. با این وجود، لوله‌های فلزی فلاکسیبل ضد آب نیستند و نیاز به استفاده از ابزارهای خاص برای ضد آب شدن آن است.

 

لوله‌های فلزی قابل انعطاف در مایع

این نوع لوله‌ها برای پوشش کابل‌هایی استفاده می‌شوند که هم نیاز به انعطاف‌‌پذیری دارند و هم نیاز به محافظت در برابر رطوبت دارند.

 

لوله‌های فلزی FMT

این نوع لوله‌ها جزو مشهورترین لوله‌های فلاکسیبل محسوب می‌شوند، چون به‌راحتی خم می‌شوند و هم بدون تلاش از دیوار می‌توان عبور داد. این نوع لوله‌ها در قسمت‌هایی که مستعد رطوبت هستند، کاربرد چندانی ندارند و مناسب نیستند.

 

لوله‌های غیر فلزی قابل انعطاف در مایع

آخرین نوع لوله فلاکسیبل که باید در مورد آن بدانید، لوله فیر فلزی قابل انعطاف در آب یا همان LNFC است. این نوع لوله در چندین نوع قابل دسترسی است و برخی از آنها ضد آب هستند و در برابر آتش‌سوزی مقاومت خوبی نشان می‌دهند.

حرف آخر

لوله‌ فلاکسیبل را می‌توان برای هر کاری استفاده کرد. این لوله‌ها برای لوله‌کشی، حرارت‌دهی، تهویه مطبوع و هر کار دیگری استفاده می‌شوند. لوله‌ فلاکسیبل در برابر آسیب مقاوم هستند که در این مقاله سعی کردیم در مورد مزیت‌های این لوله‌‌ها صحبت کنیم. قبل از اینکه بخواهید از این لوله‌ها استفاده کنید باید با انواع آن آشنا شوید که 4 نوع مهم آن را به شما معرفی کردیم. برای اینکه از استانداردهای امنیتی مطمئن شوید، بهتر است با متخصصان در این مورد مشورت کنید.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49541 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/06/11 تعداد مشاهده: 840
کلید واژه ها:
سافت گذر