کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا آیفون ۱۴ پلاس اپل از آیفون ۱۴ پرو مکس پیشی می‌گیرد؟

از ماه‌ها پیش از معرفی سری آیفون ۱۴ گمانه‌ زنی‌هایی در مورد این گوشی‌ها به گوش می‌رسید و گویا از همان ابتدا هم می‌دانستیم که عملکرد هر کدام از این گوشی‌ها متفاوت از همدیگر خواهند بود. تا پیش از معرفی، سایت Baidu ادعا می‌کرد که ظرفیت باتری برای همه مدل‌های آیفون ۱۴ با افزایش جزئی در ماندگاری مواجه خواهند بود. در نهایت هم مشخص شد که گوشی‌های امسال مانند گذشته به دلیل بهبود نرم افزاری و یک سری تغییرات در ساختار داخلی گوشی، با چند ساعت افزایش ماندگاری مواجه شده‌اند. تا پیش از معرفی عنوان می‌شد که باتری آیفون ۱۴ دارای ظرفیت ۳۲۷۹ میلی آمپر ساعت خواهد بود.

این باتری برای آیفون ۱۴ پلاس به ۴۳۲۵ میل آمپر رسیده و باتری آیفون ۱۴ پرو هم ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. در نهایت هم یکی از بزرگ‌ترین گوشی‌های اپل امسال یعنی آیفون ۱۴ پرو مکس هم دارای باتری ۴۳۲۳ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این‌ها از همان ابتدا هم نشان می‌داد که اپل باز هم در بهبود باتری آیفون‌های امسال موفق شده و می‌تواند هر چه بیشتر ضعف باتری گوشی‌های چندین سال گذشته خود را برطرف کند. مارگ گورمن جزئیات بیشتری در مورد آیفون‌های امسال منتشر کرده و می‌گفت که آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس از یک دوربین جلویی بسیار پیشرفته‌تر برخوردار خواهد بود.

دوربین جدید آیفون ۱۴

از همان ابتدا می‌دانستیم که آیفون ۱۴ پرو از یک سیستم دوربین جدید در پشت استفاده می‌کند که شامل یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی است. گوشی‌های جدید سری پرو دارای حاشیه‌های نازک‌تر، یک تراشه A16 سریع‌تر و طراحی مجدد صفحه نمایش این‌بار با داینامیک آیلند هستیم که جایگزینی ارزشمند برای ناچ حذف شده صفحه نمایش است. از طرف دیگر، مدل‌های استاندارد هیجان کمتری دارند، چرا که گوشی‌هایی با همان تراشه A15 آیفون ۱۳ با کمی بهبود هستند. تنها گزینه مینی ۵.۴ اینچی حذف شده و به جای آن یک آیفون ۱۴ پلاس ۶.۷ اینچی داریم. علیرغم تغییر آیپدهای پایه به سمت USB-C، گورمن از همان ابتدا اعتقاد داشت که مدل‌های آیفون ۱۴ بار دیگر با پورت لایتنینگ روانه بازار می‌شوند.

با استناد به منابع زنجیره تامین در تایوان، دیجی تایمز می‌گفت که بسیاری از اطلاعات از تامین کنندگان گرفته شده است و. خبر بزرگ این بود که اپل قصد دارد دو برابر آیفون‌های سطح پرو بیشتری نسبت به نسخه‌های استاندارد تولید کند و دلیل آن هم مشخص است. اپل مهم‌ترین تغییرات امسال خود را برای نسخه‌های پرو گذاشته است و کاربران عملا دلیل کمی برای خرید نسخه‌های استاندارد دارند. اپل توانایی تعویض تامین کنندگان در چرخه میانی را دارد، اما فقط برای اجزای مشابهی مانند ظرفیت باتری یکسان، وضوح دوربین و موارد دیگر می‌تواند این کار کند.

تغییراتی در آیفون ۱۴ پرو مکس

آیفون ۱۴ پرو مکس هنوز هم بهترین گوشی اپل در سال ۲۰۲۲ است، اما دیگر لقب «تنها» بزرگ‌ترین گوشی آیفون را ندارد و آیفون ۱۴ پلاس هم با اندازه صفحه نمایش آن برابری می‌کند. گفتن اینکه آیفون ۱۴ و آیفون ۱۳ از هم جدا هستند، کمی سخت به نظر می‌رسد. گوشی‌های هوشمند جدید هنوز بررسی دقیق نشده‌اند و پیش بینی می‌شود که ۵۰ درصد حافظه رم بیشتری داشته باشند. گویا مدل‌های پویا بیشترین میزان ارتقا آیفون را داشته‌اند و این می‌تواند دلیلی باشد که اپل تولید این گوشی‌ها را بسیار بیشتر از نسخه‌های استاندارد ادامه می‌دهد.

دوربین گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس این بار با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی می‌تواند در شرایط نوری کم عملکرد بسیار بهتری داشته باشد. گویا این سنسور هنوز هم با فناوری پیکسل بینینگ می‌تواند عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی را ذخیره کند و خود کاربران در حالت ProRAW می‌توانند عکس‌های ۴۸ مگاپیکسلی را ذخیره سازی کرده و استفاده کنند. این روند بسیار خوبی است که اپل بالاخره بعد از چند سال انتخاب کرده و می‌تواند سنسورهای ۱۰۸ مگاپیکسلی گوشی‌های اندرویدی را با چالش پیکسلی مواجه کند.

خرید آیفون ۱۴ از بازرگانی سیب

فروشگاه بازرگانی سیب به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید گوشی آیفون اقساطی در کشور فعالیت می‌کند و شما هم می‌توانید تمامی مدل‌های آیفون ۱۴ را در طرح‌های رنگی مختلف و پیکربندی‌های خاص از این فروشگاه خریداری کنید. خرید با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ کل انجام شده و مابقی مبلغ هم به‌صورت اقساطی طی ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت می‌شود. فراموش نکنید که این شرایط برای تمامی مدل‌های گوشی‌های امسال مانند آیفون ۱۴ پرو مکس برقرار شده است.

امکان خرید دیگر محصولات اکونومی اپل که به تازگی معرفی شده‌اند هم به همین صورت و به صورت اقساطی فراهم است. علاقه‌مندان می‌توانند اپل واچ اولترا، اپل واچ سری ۸ و اپل واچ SE جدید را به صورت اقساطی و با شرایط مندرج در سایت خریداری کنند. شما می‌توانید به سایت بازرگانی سیب مراجعه کرده و از محاسبه‌گر سایت میزان پیش پرداخت و اقساط دلخواه خود را انتخاب کرده و طی یک بررسی دقیق، انتخاب خود را برای نوع خرید خود داشته باشید. خرید در عرض ۴۵ دقیقه در فروشگاه انجام خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49546 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1401/06/28 تعداد مشاهده: 532
کلید واژه ها:
سافت گذر