کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317829 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه سرعت اینترنت را در گوشی موبایل افزایش دهیم؟

چگونه سرعت اینترنت را در گوشی موبایل افزایش دهیم؟

کند بودن سرعت اینترنت گوشی موبایل می‌تواند بسیار ناکام‌کننده باشد و همه ما این مسئله را بارها تجربه کرده‌ایم. برای مثال، در تماشای ویدئو در یوتیوب به مشکل خورده‌ایم، نتوانسته‌ایم وبسایت مورد نظرمان را باز کنیم یا هر چقدر تلاش کرده‌ایم با پیام دادن در واتساپ با مشکل روبرو شده‌ایم. اگر مشکلاتی شبیه به این را تجربه کرده‌اید و می‌خواهید سرعت اینترنت گوشی خود را افزایش دهید ما در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم که کارهای آنلاین خود را با گوشی راحت‌تر و سریع‌تر انجام دهید.

سعی کنید اتصال Wi-Fi پیدا کنید

اگر اپراتور داده تلفن همراه شما دائما اینترنت کندی را ارائه می‌کند سعی کنید که به وای فای متصل شوید. برای مثال می‌توانید مودم همراه اول که اینترنت 5G ارائه می‌کند را تهیه کنید و به‌این‌ترتیب، به اینترنت پرسرعت متصل شوید. برای اطلاع از بهترین مودم و خرید آن با مناسب‌ترین قیمت می‌توانید از نمایندگی مودم همراه اول در سایت دیجی کالا کمک بگیرید.

گوشی خود را ری‌استارت کنید

یک بار ری‌استارت کردن گوشی می‌تواند در حل مشکلات، بیش از آنچه فکر می‌کنید کمک‌کننده باشد. علاوه بر این، این کار می‌تواند اتصال 4G یا 5G را در اندروید و iOS شما سریع‌تر کند. برای ری‌استارت کردن لزوما قرار نیست که گزینه ری‌استارت را انتخاب کنید. شما می‌توانید با فعال کردن حالت هواپیما و سپس غیرفعال کردن آن یا بازنشانی تنظیمات شبکه، تغییرات مشابه با ری‌استارت را ایجاد کنید.

برنامه‌هایی که از اینترنت موبایل شما به‌شدت استفاده می‌کنند را پیدا کنید

حتی زمانی که از گوشی موبایل خود استفاده نمی‌کنید، ممکن است یک اپلیکیشن همچنان سرعت اینترنت شما را کاهش دهد. بسیاری از اپلیکیشن‌ها در پس‌زمینه فعال هستند و علاوه بر مصرف داده‌های پس‌زمینه می‌توانند منابع سیستم، فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند را مصرف کنند.

برای پیدا کردن این برنامه‌ها در سیستم‌عامل iOS لازم است در ابتدا به قسمت تنظیمات و سپس بخش Cellular بروید. وقتی صفحه را اسکرول می‌کنید نام اپلیکیشن‌هایی که بیشترین استفاده از اینترنت گوشی دارند به همراه میزان مصرف اینترنت توسط این اپلیکیشن‌ها را مشاهده می‌کنید.

برای پیدا کردن این برنامه‌ها در سیستم‌عامل اندروید، در ابتدا به قسمت تنظیمات و سپس Connections & sharing و پس از آن به قسمت Data usage بروید. در این قسمت اپلیکیشن‌هایی که بیشترین استفاده را از اینترنت موبایل دارند مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید با انتخاب گزینه Force stop فعالیت این اپلیکیشن‌ها را متوقف کنید.

مسدودکننده تبلیغات را نصب کنید

چگونه سرعت اینترنت را در گوشی موبایل افزایش دهیم؟

مسدودکننده‌های تبلیغات با جلوگیری از نمایش تبلیغات مزاحم و پرت کردن حواس شما، تجربه شما از استفاده از اینترنت را بهبود می‌بخشند. همچنین، با استفاده از آن‌ها متوجه می‌شوید که وبسایت‌ها سریع‌تر باز می‌شوند، زیرا دیگر مجبور نیستند که همراه با نشان دادن محتوای خود، تبلیغات را نیز نمایش دهند. اپلیکیشن‌های مفیدی در این زمینه وجود دارد که می‌توانید از آن ها استفاده کنید.

علاوه بر این، می‌توانید از مرورگرهایی استفاده کنید که به‌صورت خودکار، تبلیغات را مسدود می‌کنند. یکی از مرورگرهای امن به این منظور Avast نام دارد که از ویژگی داخلی‌ای به نام Privacy Guard برخوردار است. این ویژگی، تبلیغات و ردیابی‌ها را متوقف می‌کند و به شما کمک می‌کند که راحت‌تر و سریع‌تر سایت‌های مورد نظر خود را باز کنید.

تقویت‌کننده سرعت داده را امتحان کنید

اگرچه در مورد اثربخشی تقویت‌کننده‌های سرعت داده اتفاق نظر وجود ندارد اما اگر همه راه‌هایی که مطرح کردیم برای شما موثر نبود، شاید وقت آن رسیده باشد که استفاده از تقویت‌کننده سرعت داده را امتحان کنید. خوشبختانه، در حال حاضر، برنامه‌های متعددی برای تقویت سرعت داده در سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها به‌راحتی استفاده کنید.

علاوه بر این، می‌توانید از آنتن تقویت‌کننده اینترنت استفاده کنید. این آنتن‌ها با آنتن تلویزیون متفاوتند و می‌توانند به‌صورت تقویت کننده آنتن رومیزی برقی در دسترس باشند. بااین‌حال، قبل از خرید هرگونه آنتن تقویتی حتما در مورد بهترین مدل و مشخصات و قیمت آن تحقیق کنید تا درنهایت، بتوانید یک مدل آنتن قوی با قیمت ارزان را تهیه کنید.

کش مرورگر موبایل خود را پاک کنید

کش مرورگر مستقیما سرعت اینترنت را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد اما می‌تواند بر عملکرد گوشی شما تاثیر بگذارد و همه‌چیز ازجمله سرعت اینترنت گوشی شما را کندتر کند. بنابراین، با پاک کردن کش مرورگر موبایل خود می‌توانید به این دستگاه کمک کنید تا شروعی تازه داشته باشد.

حالت مطالعه مرورگر را فعال کنید

چگونه سرعت اینترنت را در گوشی موبایل افزایش دهیم؟

بسیاری از مرورگرها از حالت مطالعه (Reader Mode) برخوردار هستند که این ویژگی برای آسان‌تر خواندن مطالب طراحی شده است. بااین‌حال، استفاده از این ویژگی می‌تواند سرعت باز شدن سایت‌ها را بهبود ببخشد زیرا با فعال کردن این گزینه، عناصر گرافیکی و سایر عناصر سنگین لود نخواهند شد.

به‌روزرسانی خودکار اپلیکیشن‌ها را غیرفعال کنید

یکی از دلایلی که باعث می‌شود اپلیکیشن‌ها اینترنت گوشی را کند کنند، به‌روزرسانی‌های آن‌هاست. اگرچه این به‌روزرسانی‌ها به‌صورت مخفی و در پس‌زمینه اجرا می‌شوند اما می‌توانند باعث شوند که اینترنت کندی را تجربه کنید. بنابراین، یکی از راه‌حل‌های موثر برای افزایش سرعت اینترنت گوشی موبایل، غیرفعال کردن به‌روزرسانی‌های خودکار اپلیکیشن‌هاست.

درنهایت، سرعت کند اینترنت می‌تواند انجام بسیاری از کارها را با مشکل مواجه کند و منجر به صرف بیهوده انرژی و وقت شود. بنابراین، اگر با این مشکل روبرو هستید، هرچه سریع‌تر برای بهبود سرعت اینترنت گوشی خود اقدام کنید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن کارهای آنلاین خود را انجام دهید.

نویسنده: مینا معین اسلام

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49550 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/07/17 تعداد مشاهده: 571
کلید واژه ها:
سافت گذر