کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مزایای میزبانی سایت روی سرورهای مجازی vps

مزایای استفاده از سرور مجازی نسبت به هاست اشتراکی

مزایای سرور مجازی یا VPS نسبت به میزبانی‌های اشتراکی و اختصاصی چیست و آیا ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟ هنگام انتخاب یک برنامه‌هاستینگ یا به اصطلاح میزبانی، تصمیم گرفتن برای اینکه کدام یک برای شما مناسب است دشوار است. اگر وب‌سایت شما کوچک است، یک هاست اشتراکی ممکن است در حال حاضر پاسخگوی نیاز شما باشد؛ اما رفته رفته، وقتی سایت شما شروع به رشد می‌کند چه اتفاقی می‌افتد؟ از طرف دیگر، یک سرور اختصاصی هر آنچه را که نیاز دارید را فراهم می‌کند، اما واقعاً هزینه و بودجه زیادی می‌خواهد.

خبر خوب این است که یک برنامه میزبانی سرور خصوصی مجازی (VPS) می‌تواند عملکرد وب‌سایت شما را باقیمتی مقرون‌به‌صرفه افزایش دهد. در این پست، توضیح خواهیم داد که چرا ممکن است بخواهید یک VPS را نسبت به سایر گزینه‌های میزبانی رایج ترجیح دهید.

VPS یا سرور مجازی چیست؟

یک VPS یک محیط سرور را فقط برای وب‌سایت شما فراهم می‌کند، اگرچه این سرور مجازی بخشی از یک سرور دیگر است اما گویی مختص برای شما طراحی شده است. این کار با استفاده از فناوری مجازی‌سازی برای تقسیم یک سرور به چندین پارتیشن مجازی انجام می‌شود. به‌این‌ترتیب، میزبان‌های وب با این فناوری می‌توانند قیمت‌ها را پایین نگه‌دارند، درحالی‌که کنترل، قابلیت اطمینان و عملکرد بهتری ارائه می‌دهند.

به یاد داشته باشید که سرور مجازی یا VPS را نباید با سرور ابری اشتباه گرفت و این دو فن آوری مجزا هستند.

تفاوت vps و هاست اشتراکی چه چیزی است؟

تفاوت سرور مجازی و هاست اشتراکی

 

برنامه‌های VPS اغلب به عنوان یک درجه بالاتر از میزبانی مشترک یا هاست اشتراکی در نظر گرفته می‌شوند و مزایای سرور مجازی نسبت به آن‌ها بسیار بیشتر است. برخلاف برنامه‌های هاست اشتراکی که در آن سایت شما گاهی اوقات مجبور است برای منابع با سایت‌های دیگر رقابت کند، یک VPS منابع را ارائه می‌دهد که صرفاً برای استفاده شما هستند. از طرفی دیگر این نوع میزبانی یا سرور مجازی بسیار ارزان‌تر از میزبانی اختصاصی است.

بهترین سرورهای مجازی از کدام کشورها هستند؟

سرور مجازی کدام کشور بهتر است

 

این بستگی به کانفیگ و مشخصات سخت افزاری سروری دارد که کاربران از آن استفاده می‌کنند، اما با این حال ممکن است سرورها بسته به نقاط مختلف جهان تفاوت ایجاد کنند. به‌صورت کلی برای سرورهای مجازی:

بسیار خوب عمل می‌کنند.

مزایای سرور مجازی

در این بخش به مهم‌ترین مزایای سرور مجازی اشاره خواهد شد. ما این مزایا را در پنج مورد خلاصه خواهیم کرد.

  • قابلیت اطمینان بالا و مقیاس‌پذیر
  • افزایش چشم‌گیر عملکرد و کاهش هزینه
  • استفاده بهینه از منابع
  • دسترسی به روت و مدیریت سرور
  • پیکربندی سفارشی

1. قابلیت اطمینان بالا و هزینه کمتر

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، در سرور اشتراکی، فعالیت سایر مشتریان می‌تواند بر وب‌سایت شما تأثیر بگذارد. برای مثال، اگر سایت دیگری جهش ناگهانی در ترافیک داشته باشد، سایت شما ممکن است با مشکلات عملکردی مواجه شود.

زمان بارگذاری آهسته یک مشکل بزرگی است که بیشتر در هاست های اشتراکی اتفاق می‌افتد و از سوی دیگر ممکن است مجبور شوید با مشکلات امنیتی نیز دست‌وپنجه نرم کنید، این دو مشكل بزرگ در سرورهای مجازی بسیار کم‌رنگ‌تر هستند.

از طرف دیگر، VPS محیط و منابعی را فراهم می‌کند که به‌طور خاص برای وب‌سایت شما و نه هیچ‌کس دیگری است. ترافیک سایر وب‌سایت‌ها دیگر دغدغه شما نخواهد بود و سایت شما با خیال راحت در فضای خود مشغول به کار می‌شود. این عوامل می‌توانند نقش مهمی در تضمین اینکه سایت شما یک تجربه قابل‌اعتماد برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند، ایفا کند و می‌توان به عنوان مهم‌ترین مزایای سرور مجازی برای امور میزبانی به آن‌ها اشاره کرد.

همچنین همان‌طور که گفته‌شده هزینه میزبانی سرور مجازی در مقایسه با میزبانی اختصاصی بسیار پایین‌تر است و این می‌تواند به شما در صرفه‌جویی بودجه کمک کند.

2. افزایش چشم‌گیر عملکرد و مقیاس‌پذیری بالا

همان‌طور گفته شد، یکی از دلایلی که ممکن است وب‌سایت شما در VPS بهتر عمل کند این است که نمی‌تواند توسط سایت‌های دیگر کند شود. با این حال، این تنها دلیلی نیست که برنامه‌های VPS در افزایش عملکرد خوب عمل می‌کنند.

سرور مجازی معمولاً نسبت به هاست 

اشتراکی، منابع بیشتری را ارائه می‌دهند. شما پهنای باند و فضای ذخیره‌سازی بیشتری دریافت خواهید کرد و احتمالاً حتی به فناوری بهتر دسترسی خواهید داشت. در نتیجه، بازدیدکنندگان سایت شما باید زمان بارگذاری صفحه سریع‌تری را تجربه کنند و احتمال اینکه از سایت شما خارج شوند کمتر است.

علاوه بر این، در صورت تجربه یا پیش‌بینی افزایش ترافیک، با یک VPS می‌توانید به‌راحتی منابع اختصاص داده شده خود را افزایش دهید و این از مهم‌ترین مزایای سرور مجازی به عنوان میزبانی وب است.

3. استفاده از منابع به‌صورت بهینه

به لطف منابع اختصاصی که یک VPS فراهم می‌کند، شما آزاد هستید که هر طور که دوست دارید از آن‌ها استفاده کنید. این بزرگ‌ترین تمایز سرور مجازی با دیگر سرویس‌های میزبانی وب است و به عنوان یکی از مزایای سرور مجازی شناخته می‌شود.

هنگامی که شما یک سرویس VPS سفارش می‌دهید دقیقاً میدانید که چه منابعی دارید و می‌توانید از آن‌ها به‌طور سفارشی‌سازی شده برای محتوای خود استفاده کنید و در صورت نیاز آن‌ها را مدیریت کنید. با VPS همچنین اجرای بیش از یک وب‌سایت در یک میزبانی بسیار ساده‌تر است.

یکی دیگر از مزایای سرور مجازی این است که شما توسط یک سرور فیزیکی محدود نمی‌شوید؛ بنابراین، ارتقای منابع در کنار نیازهای سایت آسان‌تر است.

4. پیکربندی سفارشی

در هاست اشتراکی و در مورد پیکربندی دست کاربران باز نیست. ازآنجایی‌که میزبان وب به‌طور انحصاری آن را مدیریت می‌کند، آن‌ها برنامه‌ها و سیستم‌عامل موردنظر خود را انتخاب می‌کنند. درواقع، ممکن است حتی ندانید که سرور در این نوع پلن چگونه تنظیم‌شده است.

از طرف دیگر، برنامه‌های VPS اغلب بسته به نیاز شما انتخاب‌هایی را ارائه می‌دهند. بسیاری از آن‌ها گزینه‌های مختلف سیستم‌عامل و همچنین نصب کننده خودکار برای برنامه‌های توسعه رایج را در اختیار شما قرار می‌دهند. برخی از برنامه‌های مدیریت نشده حتی آزادی کاملی را در نصب و راه‌اندازی فراهم می‌کنند.

درمجموع، VPS به‌ویژه برای توسعه‌دهندگان وب مفید است. به‌عنوان‌مثال، شما می‌توانید نسخه PHP موردنظر خود را انتخاب کنید یا از node.js برای پروژه توسعه وب خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید برنامه‌هایی را که نیاز ندارید حذف کنید و منابع سرور اضافی را آزاد کنید و این‌یکی از مهم‌ترین مزایای سرور مجازی به‌حساب می‌آید.

5. دسترسی به روت و مدیریت سرور

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای سرور مجازی دسترسی کامل به آن است. شما دقیقاً مانند زمانی که این سرور را برای خودتان خریده‌اید می‌توانید از آن استفاده کنید و این حس به شما دست خواهد داد که یک سرور فیزیکی کامل در اختیاردارید و مال خود شما است. شما در میزبانی‌های سرور مجازی دسترسی کامل به سرور دارید و هیچ محدودیتی ازلحاظ دسترسی برای شما در نظر گرفته نمی‌شود.

سخن پایانی

اگر زمان بارگذاری وب‌سایت شما به آن سرعتی که می‌خواهید نیست و یا کند است، ممکن است زمان آن رسیده باشد که برنامه میزبانی خود را ارتقا دهید. خوشبختانه، یک VPS می‌تواند عملکردی را برای مدیریت افزایش ترافیک با قیمت ارزان‌تری نسبت به سرور اختصاصی ارائه دهد. در این مقاله، مهم‌ترین مزایای سرور مجازی را موردبحث قراردادیم. امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید یک انتخاب درست و منطقی برای وب‌سایت خود داشته باشید.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49551 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/07/20 تعداد مشاهده: 843
کلید واژه ها:
سافت گذر