کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

5 اکسسوری خاص برای گوشی های سامسونگ

اگر گوشی اندروید در دست‌تان گرفته‌اید و از میان انواع برندهایی که برای ساختن این نوع از گوشی‌های هوشمند وجود دارد، برند کره‌ای و قدرتمند سامسونگ را انتخاب کرده‌اید، باید با اکسسوری‌های خاص این برند هم آشنا باشید که به صورت ویژه برای این نوع از تلفن‌ها طراحی می‌شود. احتمالا نیازی به توضیح نباشد که تلفن‌های هوشمند امروزی، با وجود اکسسوری‌های متفاوت بسیار کارآمدتر می‌شوند و شما به کمک آنها می‌توانید بهترین موسیقی‌ها را گوش نیوش کنید، عکس‌های زیبایی از لحظات ارزشمند زندگی‌تان ثبت کنید و حرکات ورزشی خود را بهتر رصد کنید. پس با ما همراه باشید تا به سراغ جستجوی این اکسسوری‌ها برویم.

در خرید لوازم جانبی موبایل به کجا اطمینان کنیم؟

خرید لوازم جانبی موبایل اگرچه مانند خود گوشی‌های همراه هیجان‌انگیز نیستند، اما حتما با ما هم‌عقیده‌ هستید که وجودشان در کارایی بهتر آنها ضروری است. شما می‌توانید در هنگام تهیه تلفن هوشمند خود، لیست کاملی از لوازم گوشی هم تهیه کنید و بسته به بودجه‌ای که دارید، یک یا همه آنها را تهیه کنید. معمولا می‌توانید این لوازم را از همان محلی که تلفن را خریداری کرده‌اید، تهیه کنید و اگر فکر می‌کنید کیفیت لازم را ندارند و یا قیمت آنها زیاد است، از سایر فروشگاه‌های آنلاین اقدام به خرید این لوازم کنید. اما اگر به دنبال لوازم جانبی خاص برای گوشی سامسونگ یا سایر برندها هستید، حتما سعی کنید آنها را از نمایندگی‌های معتبری که به صورت آنلاین و یا آفلاین فعال هستند، تهیه کنید.

گوشی پیشنهادی سامسونگ به شما با بودجه متوسط

پیش از آنکه از چند اکسسوری دوست‌داشتنی رونمایی کنیم، اجازه دهید یک گوشی زیبا و بسیار کارآمد را هم به شما معرفی کنیم. سامسونگ a71 چه ویژگی‌هایی دارد که ما آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟ دوربین اصلی با کیفیت و رزولوشن مناسب (به ترتیب شامل رزولوشن 64، 12 و 5 برای دوربین‌های عقب و دوربین 32 مگاپیکسلی برای دوربین جلو)، پردازنده اسنپدراگون کوالکام 730 و هشت هسته‌ای به همراه صفحه نمایش با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل از ویژگی‌هایی است که برای یک گوشی میان رده می‌تواند قانع کننده باشد. قیمت گوشی a71 در حال حاضر که ما این متن را برای شما می‌نویسیم، بسته به اینکه از چه فروشگاهی این گلکسی را تهیه کنید، بین 9 تا 10 میلیون تومان تفاوت می‌کند. با این حال در این دامنه قیمتی، جزو گوشی‌های میان‌رده خوب به حساب می‌آید و تقریبا تمام کارهایی که دوست دارید با یک گوشی هوشمند انجام دهید می‌توانید با این مشخصات که از گوشی a71 گفتیم، انجام دهید.

هدفون بی‌سیم راحت، اما با کیفیت بالا

 

اولین وسیله جانبی که دوست داریم به شما پیشنهاد دهیم، هدفونی است که مسلما به میزان زیادی به کارتان می‌آید. به وقت رانندگی که نمی‌خواهید گوشی را دست‌تان بگیرید، به وقت پیاده‌روی در خیابان‌های شلوغ که احتمال سرقت سریع و راحت گوشی وجود دارد و حتی در زمانی که هیچ‌کدام از مشکلات احتمالی وجود ندارد، یک هدفون بی‌سیم بلوتوثی می‌تواند راحتی زیادی به شما دهد. اگرچه شما می‌توانید این نوع از هدفون‌های بی‌سیم را از هر برندی تهیه کنید، اما سامسونگ برای تلفن‌های خود، سری‌های جالب با قابلیت‌های ستودنی را ارائه می‌کند و یکی از معروف‌ترین آنها Samsung Galaxy Buds 2 است.

قیمت این نوع هدفون‌ها تا حدی بالاست، اما ویژگی‌هایی مانند حدف فوق‌العاده نویز، کوچک و راحت بودن آنها، قرارگیری مطمئن و بدون ‌دردسر آنها در گوش، طول عمر بسیار طولانی، قابلیت نگهداری شارژ بالای 5 ساعت مواردی است که می‌تواند برای خرید شما را قانع کند. البته این موضوع را هم تا یادمان نرفته اضافه کنیم که گلگسی بادز 2، مقاوم در برابر آب نیست، بنابراین ممکن است بهترین انتخاب برای ورزش نباشد.

نوارهای نورانی LED مناسب برای اتاق خواب

اگرچه ممکن است این دسته از لوازم جانبی ویژه سامسونگ را به سختی در بازار ایران پیدا کنید، اما از آنجایی که این نوشته سعی دارد وسایل خاص سامسونگ برای موبایل را معرفی کند، به خود اجازه دادیم از این محصول هم صحبت کنیم. این نوع از چراغ‌ها، با نام LED Govee مشهورند، می‌توانید در اتاق خواب و کنار تخت خود نصب کنید و روشن و خاموش شدن‌شان را با گوشی سامسونگ خود کنترل کنید.

این نوع چراغ‌ها، گزینه‌ای عالی برای افرادی هستند که دوست دارند اتاقشان را زیباتر از قبل ببینند. تنظیم مدت زمان روشن و خاموش بودن، تنظمیم میزان روشنایی، دما و رنگ مواردی هستند که به کمک تلفن هوشمند شما قابل برنامه‌ریزی است.

لنز خارجی برای عکاسی‌های متفاوت

 

اگر دوستدار هنر عکاسی هستید و می‌خواهید به جز دوربین‌های گوشی سامسونگ، از لنز قوی‌تری استفاده کنید، شاید زمان آن رسیده که کیت لنز خارجی تهیه کنید. این لنزها برای عکاسی با زاویه باز و مناظر دوردست مناسب هستند و بزرگنمایی‌های متفاوتی دارند. فقط کافی است این لنزها را متناسب با دوربین‌های گوشی تهیه کنید و پس از آن با یادگیری ترفندهای عکاسی به کمک موبایل، تصاویری درخشان‌تر و هنرمندانه‌تری بگیرید.

دسته‌های بازی مناسب دوستداران سامسونگ و هیجان

اگر اهل گیم هستید و به صورت تفننی، تخصصی و یا میانه این دو، از تلفن‌های هوشمند برای بازی استفاده می‌کنید، حتما به ضرورت تهیه دسته‌های بازی پی‌برده‌اید. ابزاری که سرعت شما را در بازی بهبود می‌دهد، آسیب کمتری به گوشی ارزشمند شما می‌رساند و در کل تجربه متفاوت و دوست‌داشتنی است. پس می‌توانید بسته به اندازه تلفن هوشمند خود، دسته‌های بازی که برای اینکار ساخته شده‌اند را تهیه کنید و هیجان و بردهای بیشتری را در حین بازی‌های خود تجربه کنید.

شارژ سریع بی‌سیم به وقت رانندگی

مواقع زیادی پیش می‌آید که شارژ باتری شما کاهش پیدا کرده و در عین حال در حال رانندگی هستید. اما نگران نباشید برای دفعه بعدی که این اتفاق خواهد افتاد می‌توانید یک شارژر بی‌سیم تهیه کنید و آن را در داشبورد قرار دهید تا به وقت نیاز، از آن برای شارژ مجدد باتری خود استفاده کنید.

لوازم جانبی موبایل و آن هم برای گوشی‌های سامسونگ، حتما موارد بیشتری از لیستی است که ما در اینجا تهیه کرده‌ایم. شما می‌توانید بسته به نیاز خود، این وسایل را جستجو کنید و نمونه‌های بسیار متفاوتی از آنها را در بازار آنلاین و آفلاین مشاهده کنید. فقط به یاد داشته باشید که تا جایی که می‌توانید سعی کنید لوازم را به صورت اصل تهیه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49552 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/07/20 تعداد مشاهده: 1257
کلید واژه ها:
سافت گذر