کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شبانه های تهران برای یک سفر لذت بخش پاییزه

شب‌های تهران برای کسانی که حتی یک بار به تهران سفر کرده باشند، خاطره انگیز و فراموش نشدنی است. پایتخت ایران با نورپردازی بسیار زیبا در شب، اماکن تفریحی برای تفریحات شبانه و طبعیت زیبایش، به ویژه در پاییز، می‌تواند تفریحات شبانه زیادی را برای شما رقم بزند. در واقع شبانه های تهران برای یک سفر لذت بخش پاییزه، آن چنان جذاب است که مسافران را به سفرهای مجدد به این شهر ترغیب می‌کند.

تهران در شب دارای تفریحات و گردشگاه‌هایی است که در ساعات پایانی شبانه‌روز جلوه و درخششی ویژه دارند. زیبایی شهر تهران با وسعت پایان ناپذیرش، به دلیل چراغانی‌ و نورپردازی‌های فوق‌العاده در سراسر آن، چند برابر می‌شود. اگر از بالای تهران و نمای هوایی به تهران نگاه کنید، چیزی جز نور نمی‌بینید. با بخشی از تفریحات شبانه در یک سفر پاییزه به تهران آشنا شوید.

در بام تهران، پایتخت را زیر پای خود داشته باشید

یکی از بهترین جاها برای گشت و گذار شبانه در تهران، بام تهران است. بام تهران در یکی از مرتفع‌ترین نقاط شهر، خیابان ولنجک قرار دارد و شما می‌توانید شب‌ها تمام شهر را در زیر پایتان احساس کنید. هوای مطبوع پاییزه و تفریحاتی نظیر مجموعه وی آر، بگ جامپ، زیپ لاین، ترامپولین جامپینگ، بانجی جامپینگ و سورتمه اینجا را به یکی از بهترین نقاط تفریحی تهران برای شب و روز کرده است.

اگر قصد دارید برای مدت کوتاهی در تهران اقامت کنید و به هر دلیلی نمی‌خواهید به هتل بروید، نگران نباشید. اگر برای یک سفر گروهی برنامه‌ریزی کرده‌اید و تمایل دارید همه اعضای گروه در کنار هم باشید، اجاره خانه های مبله به صورت روزانه از جاباما تهران این امکان را به شما می‌دهد که همه در یک خانه گرد هم آیید و محدودیت‌های اقامت در هتل، برنامه سفر شما را بر هم نزند.

چرا شب‌ها به پل طبیعت برویم؟

پل طبیعت، یک پل بسیار زیبا و دیدنی است که دسترسی آن از بزرگراه‎های حقانی، همت و مدرس است. این پل دو پارک آب و آتش و طالقانی را به هم متصل می‌کند و علاوه بر این که در روز بسیار زیبا است، شب‌ها به دلیل نورپردازی زیبایش بسیار دیدنی‌تر است.  پل طبیعت سازه‌ای منحصر به فرد دارد که راه رفتن روی آن را بسیار لذت بخش و خوشایند می‌کند. بر روی پل تعدادی رستوران و کافه وجود دارد، بنابراین شما می‌توانید هنگام قدم زدن روی پل طبعیت، ساعاتی را به خوردن و نوشیدن بالای برزگراه مدرس اختصاص دهید.

گشت و گذار شبانه در مراکز خرید لاکچری

تهران دارای مراکز خرید لاکچری فراوانی است که فرصت یک گشت و گذار لذت بخش در شب را به شما می‌دهد. هر چند که شما می‌توانید برای خرید و تفریحات روزانه به این مراکز خرید بروید، اما پاساژگردی در شب لذت بیشتری دارد.

مراکز خرید لاکچری در سراسر تهران از غرب به شرق و شمال و جنوب گسترده‌اند. مگامال و کورش در غرب تهران، میلاد نور در شهرک غرب، مرکز خرید پالادیوم، گالریا، ارگ تجریش و ... در شمال.

فود کورت خیابانی سی تیر را از دست ندهید

خیابان سی تیر یکی از مکان‌های معروف و دیدنی در بافت سنتی تهران است که دو موزه بزرگ و مهم موزه ملی ایران و موزه آبگینه را در خود جای داده است. خیابان سی تیر یک خیابان سنگفرش است که یک فود کورت خیابانی یا استریت فود را در بخش وسیعی از خود جای داده است. غرفه‌ها و دکه‌های این خیابان، انواع خوراکی‌ها و غذاهای خوشمزه را ارائه می‌دهند.

شکم گردی در خیابان سی تیر، آن هم در شب می‌تواند یکی از کارهای جذابی باشد که شما در شبانه های تهران می‎توانید انجام دهید. غرفه‌های مختلف این منطقه، انواع غذاهای فست فودی، سنتی، ترکیه‌ای، هندی و... را با قیمت و کیفیت مناسب به شما ارائه می‌دهند.

به کدام شهربازی ها برویم؟

کلانشهر تهران از نظر تعداد شهربازی رتبه نخست را در کشور داراست و این امر با توجه به وسعت و جمعیت آن، طبیعی به نظر می‌رسد. در تهران شهربازی‌های واقع در فضای باز و شهربازی‌های سرپوشیده وجود دارند که هر چند در روز هم می‌توان از آنها استفاده کرد، اما برای تفریحات شبانه جذاب‌تر هستند.

معروف‌ترین شهربازی تهران پارک ارم است که در ابتدای اتوبان تهران کرج قرار دارد. شهربازی‌ برج یک میلاد، یک شهربازی دیگر واقع در فضای باز است که دارای چند وسیله بازی متنوع است. سرزمین عجایب واقع در مراکز خرید تیراژه 1 و 2، شهربازی ژوپیتر در مرکز خرید کورش و بسیاری دیگر، از جمله شهربازی‎های جذابی هستند که می‌توان ساعاتی از شب را در آنها به تفریح گذراند.

شبانه های لذت بخش در رستوران ها و کافه های تهران

تهران دارای رستوران و کافه‌های فراوانی است که غذا خوردن در بعضی از آنها، علاوه بر نوش جان کردن خوراکی‌های خوشمزه، باعث می‌شود شب‌های شما به خاطره‌ای لذت بخش تبدیل شوند. رستوران‌هایی که در ساختمان‌های مرتفع مانند برج میلاد و یا برج سفید در پاسداران قرار گرفته‌اند، از این جمله‌اند.

علاوه بر این، تهران که یک شهر کوهپایه‌ای است، مناطق تفریحی جذابی را در پای کوه دارد که رستوران‌ها و کافه‌های فراوانی را در خود جای داده‌اند. کافه‌ها و رستوران‌های دربند در شمال تهران از این جمله‌اند. علاوه بر این منطقه خوش آب و هوای فرحزاد در غرب تهران نیز دارای رستوران‌های سنتی زیادی است که می‌تواند یک مرکز عالی برای شکم گردی و تفریحات شبانه شما به حساب آید.

شب ها تئاتر ببینیم و به کنسرت برویم

تماشای تئاتر یکی از منحصر به فردترین تفریحات شبانه در همه جای دنیا است، که یک فعالیت هنری به شمار می‌آید که هم می‌تواند جنبه سرگرمی داشته باشد و هم کاری فرهنگی است. هنرمندان تئاتر با تلاش و تمرین چندین و چند ماهه یک اثر هنری را برای شما فراهم می‌آورند که تنها شب‌ها به روی صحنه می‌رود. در تهران سالن‌های تئاتر زیادی وجود دارد که شما می‌توانید برای تماشای نمایش دلخواه خود به آنها رفته و اثر هنرمندان را در آنها تحسین کنید.

علاوه بر تئاتر، شما می‎توانید رفتن به کنسرت را برای تفریح شبانه خود انتخاب کنید. سالن‌های کنسرت در تهران شب‌ها پذیرای تماشاگرانی است که برای شنیدن و دیدن خواننده محبوب خود گرد هم می‌آیند و از شنیدن صدای آنها به صورت زنده و بدون واسطه لذت می‎برند. این گردهمایی‌های فرهنگی و هنری شبانه، معمولا در سالن‌های بزرگی مانند برج میلاد برپا می‌شود.

بام محک کجاست؟

بام محک یکی دیگر از نقاط مرتفع تهران است که در دارآباد واقع شده و فضایی دنج و آرام دارد. بام محک نیز مانند بام تهران دارای چشم اندازی وسیع از بالای تهران است که شب‌ها جلوه‌ای فراموش نشدنی دارد. در بام محک یا بام دارآباد، از رستوران و کافه خبری نیست و بهتر است خوراکی و نوشیدنی با خود به همراه ببرید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49554 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/08/03 تعداد مشاهده: 856
کلید واژه ها:
سافت گذر